עמוד הבית » המעצבת הבינלאומית ברטה תעצב שמלת כלה לחתונתה של הדוגמנית וכוכבת הרשת

המעצבת הבינלאומית ברטה תעצב שמלת כלה לחתונתה של הדוגמנית וכוכבת הרשת

צילום collin pierson
לאחר שעיצבה את שמלת החתונה של הזמרת מייגן טריינור וכן את שמלת החתונה של עדן בן זקן, ברטה תעצב לדוגמנית נטע אלחמיסטר שמלות כלה בעיצוב אישי התואמת את קווי האופי והנוכחות הייחודית שלה

לאחר שהדוגמנית נטע אלחמיסטר פתחה את התצוגה של המעצבת ברטה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק בשנה שעברה, הבחירה לעיצוב שמלת חתונתה היה טבעי וברור.

ב13.6 נטע אלחמיסטר תעמוד תחת החופה עם בחיר ליבה רמי גרשון, ובחתונה שתופק ע"י אירית רחמים, תלבש שתי שמלות סקסיות ואלגנטיות שעוצבו במיוחד עבורה ע"י ברטה.

בנוסף לאלחמיסטר, אימה של נטע ואחיותיה ילבשו גם הן שמלות זוהרות ומיוחדות של ברטה מקולקציית שמלות הערב לקיץ 2019.

המעצבת ברטה סיפרה כי "מהרגע בו נפגשתי עם נטע לראשונה, נוצר חיבור אמיתי ומידיי ולא היה לי ספק שהיא תפתח את התצוגה שלי בשבוע האופנה לכלות בניו יורק.

אני נרגשת ביחד עם נטע להלביש אותה ולהפוך אותה לחלומית ובלתי נשכחת ביום החשוב בחייה."

בקולקציית הקיץ מציגה ברטה שמלות כלה שנועדו להגשים חלומות. גם בקולקציה הנוכחית, מצליחה המעצבת לרגש ולחדש ובו בעת להעניק בשורה חדשה לעולם אופנת הכלות- עיצוב רענן קליל המאופיין בקסם שלא נגמר.

קולקציה מודרנית, אופנתית ובעלת גזרות מחמיאות המשלבות תחרות עדינות, שכבות קלילות של טול ודיטיילים בעבודת יד המעשירים כל שמלה בפני עצמה.

לאחר שנים בהם ברטה התרחבה בשוק האופנה הישראלי, פרצה לשוק הבינלאומי עם ייצור של למעלה מ- 120 דגמים בשנה אשר מופצים ברחבי העולם.

בשלהי 2013 דגמיה של ברטה החלו להימכר בבוטיקים נחשבים ביניהם סאקס פיפת' אווניו בניו יורק ובברלי הילס וכיום הדגמים נמכרים בלמעלה מ- 150 בוטיקים ב- 30 מדינות, לרבות חנות דגל של ברטה בסוהו בניו יורק.

NEW YORK, Oct 5: These Images are from the Berta 2019  (Photo by Collin Pierson 
תמונות הפקה נטע אלחמיסטר לקולקציית חורף 2019 ברטה, צילום Collin Pierson (Custom