עמוד הבית » הדוגמנית לי לוי נבחרה להיות שגרירת המותג TOUSבישראל

הדוגמנית לי לוי נבחרה להיות שגרירת המותג TOUSבישראל

לי לוי, השגרירה של TOUS בישראל. צילום יחצ.
מותג התכשיטים הספרדי הבינלאומי והנחשק TOUS בחר בלי לוי כשגרירה בישראל בקמפיינים הבאים. לוי מעבירה את הערך של עדינות וקלאסיות, בדיוק כמו ערכי המותג.

הדוגמנית והשחקנית לי לוי בת ה25, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם מעל ל-155 אלף עוקבים נבחרה להיות הפנים הישראליות של מותג התכשיטים היוקרתי.

השחקנית הצעירה חזרה זה עתה מתפקיד ראשון בסרט ההוליוודי "אמריקן נייטס" לצד שורת שחקנים כמו אמיל הירש (עד קצה העולם) , ג'רמי פיבן (הפמליה), ג'ונתן רייס מאיירס (הויקינגים), הזמרת אנסטסטיה ועוד.

הדוגמנית הדנמרקית השתתפה בין היתר בתוכנית הריאליטי "האמזונס", גולסטאר נשים, עספור, איביזה ועוד.

 "אנו מאוד נרגשים מכך שלי לוי הולכת להיות הפנים של TOUS בקמפיינים הבאים שלנו בישראל," אמר רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה. "מעבר להיותה אישה יפיפייה, לי היא שחקנית מוכשרת שיכולה להעביר את ערך היסוד העומד מאחורי המותג שלנו: עדינות."

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ

אודות TOUS

חברת TOUS, המונה יותר מ-4,000 עובדים, מטפחת את התרבות הארגונית שלה המבוססת על מורשת, מחויבות ויצירתיות כבר מראשית ימיה בשנת 1920, כאשר היא כבר הייתה מעורבת בעסקי התכשיטים. בהיותה מותג גלובלי, חברת TOUS נוכחת כיום ב-50 מדינות, עם למעלה מ-700 חנויות משלה בערים כגון ברצלונה, בייג'ינג, מקסיקו סיטי, דובאי, גֶ'דה, מדריד, מיאמי, מוסקבה, ניו-יורק, פריז, רומא, שנחאי וטוקיו.

www.tous.com