עמוד הבית » המשחק שיגרום לכם לא לקום מהכסא

המשחק שיגרום לכם לא לקום מהכסא

משחק באמת, צילום יחצ

מר מאיר קלוגהפט יו"ר ענף הצעצועים וחבר נשיאות בלשכת המסחר. סיפר על החברה המובילה בשוק המשחקים בישראל 'שחק נא' זה עשרות שנים, לדבריו: "ישראל היא אמפריה של פאזלים ומשחקים (לצד היותה של ישראל מובילה בתחום ההיי טק ובנושאים נוספים) שחק נא מובילה בישראל בתחום הפאזלים ומשחקי הקופסה. הקורונה גרמה לביקוש מוגבר של מוצרי הפנאי ובעיקר לפאזלים, והחברה ענתה על הדרישות ובגדול".

בנוסף, הדגיש כי קיימת עליית מחירים משמעותית ומדאיגה בעקבות הקורונה הדבר יגרום הן לעלויות חדות במחירים בתחום הצעצועים ובעוד תחומים וכמו כן בעקבות זאת יגרם מחסור בצעצועים זולים ומשמעותיים לילדים וסיכם את דבריו תוך שהוא מברך את המשתתפים וציין כי בעקבות המצב נוצר ביקוש גדול כאשר המפעלים בחו"ל עמדו חלקית בביקוש שכמוהו לא היה.

נערך מפגש עם שלוש נשים שפיתחו את המשחק החדש "באמת?!" המשחק שהן פיתחו הוא משחק מהנה ומצחיק של שאלות מפתיעות מהחיים, שבדרך כלל לא יוצא לאיש לשאול, בכרטיסים רשימת תשובות לבחירה ולניחוש בעזרת חייגן ייחודי. המשחק שובר את הקרח ויוצר שיחות קלילות ומצחיקות על חיי היום יום.

יוצרות המשחק איילת שטיין גונן, יולנדה רביב וג׳ניפר איירס בלינקיס הן חברות ילדּות וגם יזמיות ואימהות (כל אחת עם ארבעה ילדים). שלושתן אוהבות לשחק וליצור זמן איכות ותקשורת חיובית בין אנשים. הן באות מרקע מקצועי מגוון של הייטק, סופרת/NLP אדריכלות ואומנות. שלושתן הקימו ביחד חברת משחקים בשם 'רילי פאן' כדי ליצור משחקים עם ערך מוסף ולחבר בין אנשים. זהו המשחק הראשון שלהן שיוצא לאור וכבר זוכה להתעניינות גדולה ולהצלחה מסחררת.

צילום יחצ

הן ספרו כשחברת שחק נא מלווה אותן בצורה מסורה ומקצועית ומגשימה את החלום לראות את המשחק בכל חנויות הצעצועים וברשתות המובילות. כאמור, באמת הוא משחק בין דורי למשפחות חברים וקולגות, משחק שמעורר שיח וצחוק, מעולה גם לביישנים, כל אחד מקבל את הבמה בלי לחץ, משחק שהתשובות כבר בפנים, רק לבחור ולנחש.קל ומהיר להבנה ולמשחק, וכמובן הכי חשוב, פיתוח ישראלי.

על מנת להמחיש את ההנאה מהמשחק, היוצרות שיחקו עם משתתפות האירוע, ואין ספק כי התגובות היו נלהבות.המשחק משווק בארץ ע"י חברת שחק נא ולאחרונה המשחק זכה בפרס היוקרתי בארה"ב   BEST FAMILY FUN וכאמור נמכר בכל הרשתות המובילות ובחנויות הצעצועים.חברת שחק נא מבטיחה להמשיך ולהביא לנו את מיטב המשחקים באיכות הגבוהה תוך שימת דגש על איכות ובקרה.

נסיינית המערכת: המשחק גורם להנאה מירבית בקרב המשפחה וחברים, לכל אחד מבין השחקים יש לו רגע מכונן, קליל נעים זורם וגורם לחיוך. אהבתי.