עמוד הבית » טיפוח שיער מתולתל, חטיפי מיקס, תחליבי רחצה, מנה חמה

טיפוח שיער מתולתל, חטיפי מיקס, תחליבי רחצה, מנה חמה

שמפו טרזמה שמן המפ קרדיט יחצ

סדרת מוצרים חדשה בתוספת שמן HEMP

שמן ה HEMP הוא שמן צמחי המופק בכבישה קרה מזרעי הקנאביס אשר ממלא צרכים רבים ובעל סגולות ייחודיות, השמן משמש גם כתוסף מזון וכמרכיב חשוב במוצרים קוסמטיים. טרזמה מותג עיצוב השיער מס' 1 בארה"ב, המוצרים מספקים תוצאות עיצוב שיער באיכות של מוצרי מספרות מקצועיות וכך הם מאפשרים ליהנות ממראה שיער נחשק, גם בבית ובכל יום.

סדרת Botanique Hemp + Hydration כוללת שמפו ומרכך לשיער יבש המכילים שמן HEMP ותמצית פרח ההיביסקוס.  פותחה במיוחד בכדי להעצים את הברק בשיער ולהעניק לו הזנה עמוקה בלחות.

הנוסחה המקצועית, ללא צבעים מלאכותיים, חודרת בעדינות אל סיב השערה, מעניקה לשיער לחות ומותירה אותו מלא בברק. השמפו והמרכך מתאימים לשיער מתולתל, לסידור תלתלים בקלות ומשאירים את התלתלים מלאי לחות. 

  400 מ"ל

ניתן להשיג ברשת סופר פארם בסניפים ובאתר

נסיינית המערכת: נתתי לחברתי שיש לה שיער תלתלים לחפוף עם המוצר ולתת לי משוב עבור המוצרים, לאחר שיחה עימה השיבה שהשיער רך ונעים ויש לה יכולת בצורה מהירה לעצב את שיער ולשמור על מראה התלתלים. בנוסף הריחות מקנה ריח רענן וקליל מושלם לטיפוח השיער.

סדרת חטיפי מיקס 

משחקי היורו הינם חגיגה לחובבי הכדורגל, ולרגל חודש משחקי היורו לשנת 2021 המתחילים בשבוע הבא, 'אסם-נסטלה' מביאה לשולחן בסלון סדרה של חטיפים באווירת הכדורגל, שמיועדת בדיוק לטובת שדרוג חווית הצפייה המשותפת.

חלק מהחטיפים הם מוצרי MIX מגיעים באריזות גדולות במיוחד לקבלת חווית משחק מושלמת במשך 90 דק': במבה ביסלי בצל מיקס (80 גרם, מהדורה מוגבלת), במבה ביסלי גריל מיקס (200 גרם), ביסלי פארטי מיקס (ביסלי גריל, אפרופו ופיצוחים מתובלים, 150 גרם). לחטיפים מתווספים במבה במילוי קרם נוגט באריזה גדולה במיוחד (150 גרם) ודובונים כדורגל (40 גרם).

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "משחקי היורו מושכים אליהם מיליוני צופים וחובבי כדורגל מכל העולם וכמובן גם בישראל ואנחנו שמחים להצטרף לחגיגה הזו  עם נבחרת החטיפים המנצחת של אסם-נסטלה ולתרום לחוויית הצפייה המשותפת ולכייף המתלווה אליה."

כל המוצרים : כשר פרווה  – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית

למעט: דובונים כדורגל- כשרות פרווה- חתם סופר ורבנות מקומית

נסיינית המערכת: בכל מסיבה או חגיגה לרוב נוכל לראות את חטיפים שמתווספים לחגיגה וגורמים לכל הסביבה לחגוג ולשמוח, החטיפים בטעמים שונים שמרבית האוכלוסיה בישראל אוהבת פריכים וטעימים וטעמים שגדלנו עליהם, יהיה כיף במשחקים.

תחליבי רחצה בניחוחות שייקים

סדרת תחליבי הרחצה של פינוק בניחוחות שייקים מפנקים עם הנוסחה העשירה, מסייעת בהזנת העור בלחות ומכילה מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח.

בסדרה ארבעה ניחוחות

  • ניחוח מטריף של שייק פירות יער, ירוקים ומאצ'ה עשיר ומרענן.
  • ניחוח היסטרי של שייק מנגו, אפרסק ושקדים, קרמי ומתקתק.
  • ניחוח רענן וטרופי של שייק אננס, מלון וחלב שיבולת שועל.
  • ניחוח פרשי וקליל של שייק מי קוקוס, הדרים ומלפפון.

 

700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת: הסדרה מביאה לצרכן הישראלי ריחות רעננים וצעירים המכיל גם טיפוח עור הגוף המספקים לחות להזנת העור, הריחות קסומים וחלומיים ומשרים אוירה של רוגע.

מנה חמה הודי ואיטלקי

אסם משיקה סדרה חדשה מנה חמה בטעמי עולם. הסדרה  היא סדרה טעימה, איכותית וקולינרית, ותאפשר לצרכנים הישראלים לטייל בעולם בכמה דקות הכנה בלבד!  הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האתני:

  • מנה חמה הודי- אורז בקארי
  • מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון אלפרדו

בשנה האחרונה, ראינו כי טרנד הפינוק גדל ואנשים מחפשים אחר מוצרים שיענו על צורך זה הסדרה יוצאת באריזה עם צבעוניות חדשה ומיוחדת, בצבע סגול, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ. המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו באסם-נסטלה מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ. אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה ובהמשך נשיק טעמי עולם נוספים"

 בכשרות חתם סופר

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: איכות המוצר מגיע לרמה של אוכל בייתיועונה על הצורך לאכול מנה משביעה בכל מקום אפשרי, מנה משביעה וטעמים שמרביתנו אוהבים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה