עמוד הבית » הקינוח שהולך לעשות לכם מתוק בלב

הקינוח שהולך לעשות לכם מתוק בלב

צילום: FREEPIK
תתפלאו, אבל האהבה הגדולה שלנו למתוקים הגיעה עוד מתקופת האבן, אשר מציאת מזון טוב ומזין היה מצרך נדיר שהצריך הרבה מאוד מאמץ. המזון "המתוק" סימל מזונות שהיו טובים ומוכנים לאכילה, בניגוד לטעמים המרירים יותר שהעידו על רלענים / חוסר בשלות או מצב של ריקבון בקרב המזונות הפחות מומלצים לנו לעיכול

אכילת מזונות מסוכרים משחררת בגופנו הורמונים המשפיעים על מצב הרוח שלנו לטובה וגורמים לנו לתחושה של רוגע, נינוחות, שלווה והתרפקות (ההורומנים הללו משוחררים גם לאחר פעילות גופנית).
ההורמון הנפוץ ביותר מבין ההורמונים האלו נקרא "סרוטונין".

האהבה הגדולה למתוק היא כמעט קונצנזוס ברחבי העולם, ובמרוצת השנים הלכה והתגבשה לשם המוכר והמתוק במיוחד "קונדיטוריה".
מקצוע הקונדטוריה התפתח מעולמות האפיה (עוגות, בצקים…), בסביבות המאה ה-15 האופים שהיו מתמקצעים בעיקר בהכנת לחם החלו לשלב בתוכו מרכיבים נוספים ומתוקים, כמו: דבש, פירות יבשים ותבלינים.
הסוכר באותה תקופה נחשב למצרך נדיר ויקר שהיה נפוץ בעיקר בבתיהם של בני העשירים. במאה ה-14 הומצא המרציפן, שהיה חומר אידיאלי ליצירת דמויות מרהיבות וצורות מעוררות תיאבון.

השוקולד לעומת זאת הגיע רק בתחילת המאה ה-19 מגרמניה, והומצא על ידי קואנראד יוהנס ואן האוטן ההולנדי שהצליח לעבד מסת קקאו לכדי חמאת קקאו ואבקת קקאו, מה שהיה הבסיס ליצירת השוקולד הטעים והמתוק.

העיסוק בשוקולד הפך בעקבות הימים למקצוע של ממש – "שוקולטייר", שהמשמעות שלו הוא קונדיטור/ית המתמחים בעבודה עם שוקולד.

אם נחזור שוב להווה, תוכלו למצוא היום אינספור קונדיטורים ושוקולטיירים מוכשרים במיוחד אשר שמם הולך לפניהם בארץ ובעולם. מלבד השמות הגדולים בתחום, אפשר למצוא היום קהילה גדולה של חובבי אפייה וקינוחים, החל מאמנות העבודה עם בצק סוכר ועד לעוגות יום הולדת מטורפות ועתירות שכבות וטעמים.
התחום הפך להיות נגיש לכל אחד ואחת שיש להם את הזמן ללמוד, אם זה בסדנאות אישיות, קבוצתיות או בכלל באונליין – נגישות היא שם המשחק.

אחת הפלטפורמות המוכרות בתחום היא אתר "GET CAKE" המציג בתוכו מנוע חיפוש אדיר של מגוון קונדיטורים מכל רחבי הארץ, ומציג את העבודות שלהם ומשמש כדרך ליצירת קשר והזמנה של הסיומת הכי מתוקה שתוכלו לחשוב עליה לכל ארוחה או אירוע!

הכל מקינוחי כוסות, עוגיות מעוצבות, קאפקייקס, עוגות מעוצבות, עוגות מבצק סוכר, מאפים מתוקים ומה לא? כל אלו יכולים להגיע עד אליכם במארזי קינוחים שווים במיוחד!
בנוסף, תוכלו לרכוש סנדאות פרונטליות או אונליין ממיטב המומחים בתחום ולהתאמן על מגוון מתכונים מושלמים ללא עלות.
בנוסף תוכלו לחפש על פי מיקום גיאוגרפי, להשוות מחירים וליצור קשר ישיר עם הקונדיטור/ית שאהבתם את העבודות שלהם! כל זה ללא עלות, ואפילו קיימת אפשרות להזמין משלוח של מארזי קינוחים ולהפתיע חבר/ה לכל סיבה שתצטרכו.
על הדרך תוכלו לפרגן לאנשי מקצוע עצמאיים ומוכשרים, ולהשאיר לכם ולהם טעם של עוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה