עמוד הבית » חדר הכושר שמחבר בין המגזרים – ״לה וידה״ לוד

חדר הכושר שמחבר בין המגזרים – ״לה וידה״ לוד

צילום: ח״צ לה וידה.
בשנים האחרונות עולם הכושר תפס תאוצה משמעותית, כאשר קהלים חדשים ומגוונים להתחיל לעסוק בפעילות גופנית, בין אם באימונים אישיים או בקבוצות בסדרי גודל משתנים, באוויר הפתוח או בתוך מבנים ממוזגים.

איך שלא תסובבו את זה – ברור כי כולם רוצים להיות בכושר ולשלב בחייהם אלמנטים של אורח חיים בריא ומאוזן. כמו כן, מעניין לראות כי אחד הנושאים המרתקים אשר לא קרה עד כה, הינו שילוב ויצירה של היכרות בין אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית על בסיס הפעילות הגופנית.

צילום: יח״צ לה וידה.

בדיוק במטרה לפתור את הסוגיה המדוברת, המאמנת נועה לנציאנו פתחה את ״לה וידה״ – חדר הכושר ייעודי לנשים הממוקם בלוד ומהווה את אחד המקומות המסקרנים אשר החל לפעול בעיר לפני כשלוש שנים. נועה, בעלת המקום הינה צעירה בת 31, ילידת לוד אשר החלה לאמן את לקוחותיה תחילה באוויר הפתוח, אך כאשר העסק החל לשגשג וכמות הלקוחות הלכה וגדלה עד לכמות עצומה של 450 נשים, היא פתחה את חדר הכושר הייחודי שלה. מדובר במקום ייחודי, היות וזה משמש כגישור יפיפה בין מגזרים ולאומים שונים – יהודים וערבים יחדיו באמצעות ביצוע כושר, כאשר מידי יום אל המקום מגיעות נשים ערביות ויהודיות אשר מתעמלות יחדיו, בליווי הצמוד של המאמנת נועה לנציאנו.

צילום: ח״צ לה וידה.

חדר כושר נקרא בשם הייחודי ״לה וידה״, על שם סבתא של נועה בעלת העסק, כיוון שכאשר זו הייתה על ערס דווי היא השביעה את נכדתה ללכת עם החלום שלה ולהקים את העסק עליו היא חולמת, וכפי שאתם יכולים להבין – הדבר אכן קרה. בזכות האמונה של הסבתא בנכדה וביכולותיה לנהל עסק משלה הוקם חדר הכושר הייחודי. חשוב להדגיש כי נועה דואגת לאימונים שונים ומגוונים – אשר מתאימים למתאמנות בכל הרמות והגילאים, ומאפשרת לקהל לקוחותיה לקבל חווית כושר ובריאות ברמה הגבוהה ביותר, תוך יחס אישי ובניית תוכנית אימון אשר מתאימה בדיוק לצרכים והרצונות של כל מתאמנת – כך שיתקבלו התוצאות הטובות ביותר, כל זאת תוך הזמנות לחוות חיבור מרתק לנשים חדשות ומגוונות מרחבי החברה הישראלית.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה