עמוד הבית » חתונה מבט ראשון – עד שיגיע פרק ההחלטה…

חתונה מבט ראשון – עד שיגיע פרק ההחלטה…

צילום: צילום מסך
חיכינו לעונה הזאת שנה וחצי. שמענו תקופה ארוכה שהתוכנית כבר צולמה ועדיין לא ראינו אותה על המסך. אם תהיתם למה, אז היום אפשר כבר להבין את הסיבה: העונה הזו נמרחת כמו מסטיק. מעניין להשוות את העונה הנוכחית לעונה הראשונה ולבדוק כמה פרקים היו בכל עונה. אני מוכנה להתערב שבעונה הנוכחית יש יותר פרקים מכל עונה קודמת. הרבה יותר. מכאן שהעריכה לקחה המון זמן.

ולמה? האם העונה הזו מעניינת יותר? לא. להפך. מרוב פרקים קורה לא אחת שיש לנו פרק משעמם בלי שום התפתחות משמעותית. פרק מריחה. כמו אתמול: הזוגות שוב נפגשו, שוב היו שיחות על איך הולך אצלכם ועם אילו קשיים אתם מתמודדים, שוב כל זוג גילה שאצל הזוג השני זה פחות או יותר אותו הדבר כמו אצלו, שוב נשאלו שאלות לגבי ההחלטה וחוזר חלילה.

כמה פרקים עוד ימרחו אותנו? העונה התחילה ביולי. היא צולמה בדצמבר. שני פרקים בשבוע בממוצע. כמה פרקים עוד נצטרך לראות עד שנגיע לפרק ההחלטה? בעונות הקודמות היה פרק של חצי שנה לאחר ההחלטה, ופה אנחנו כבר כמעט שנה אחרי ההחלטה! מה שמשאיר סיכוי עוד יותר קטן לזוגות להישאר יחד אחרי שנה. ובכלל, מישהו פה באמת במתח מי נשאר יחד? בניגוד לעונות הקודמות הפעם הכל די ברור.

קארין ואיתמר – קארין שמרגישה שאיתמר לא בעניין שלה לא תרצה להמשיך, ואיתמר יחתוך גם הוא מטעמי אגו ומשום שהיא באמת לא עושה לו את זה ולא מתאימה לו.

הדס ושי – הסיבה היחידה שהדס הופכת להיות קלילה יותר בימים האחרונים היא הידיעה שהסוף נמצא ממש מעבר לפינה. אין ביניהם ולא תהיה בניהם שום זוגיות. שי אולי ירצה להמשיך לנסות, אבל היא תגיד שהספיק לה.

דני ושני – את הסוף בניהם ראינו בפרק של אתמול. דני חוזר שוב ושוב על כך ששני בנאדם מדהים, אבל הלב שלו לא נפתח כלפיה. זה מעציב אותו ומבאס אותו, אבל זה לא משהו שהוא יהיה מוכן להתפשר עליו. לכן גם הם לא ימשיכו.

מנו וניצן – נראה שימשיכו יחד. יש להם בסיס טוב לזוגיות. יש להם סיכוי לא רע להמשיך יחד גם אחרי, אם כי לא הייתי מהמרת על זה יותר מידי, בעיקר משום שנראה אותם אחרי שנה מיום החלטה ושנה זה הרבה זמן. יכול להיות שנשארו יחד כמה חודשים ולאחר מכן זה נגמר.

עינת ולירון – ימשיכו יחד כמעט בוודאות. סיכוי קיים שהם יחד גם היום.

צילום: מסך

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה