עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – הרגע שבו בן הוציא את כל האמת שלו החוצה

חתונה ממבט ראשון – הרגע שבו בן הוציא את כל האמת שלו החוצה

צילום pexels
כשבן אמר לדני ויעל: "אני נורא מאוכזב מכם, ואני כועס עליכם" ומביע את מורת רוחו מכך שאחרי 5 חודשים של מבחנים אינטנסיביים - מנור היא זו שבחרו להתאים לו, רציתי למחוא לו כפיים.

כל הכבוד שאמר למומחים את מה שאנחנו, הצופים, ראינו והרגשנו בעצמנו מאז שהעונה הזו התחילה. סליחה בשמו למנור שהיתה צריכה לשבת שם ולשמוע את זה. זה מעליב. מעליב לשמוע אותו נוזף בהם על שהכירו לו אותך.

החלום של כל אישה הוא שהגבר שאיתה יגיד לה כמה הוא מאושר שהכיר אותה. אבל בן אומר את ההיפך. אני מנסה להגיד שזה לא אישי, אבל זה כן אישי. כי את מנור הוא לא רוצה.

אבל אני רוצה לעודד את מנור מפה (מי יודע? אולי היא קוראת?) ולהגיד לה שגם את המאמי הלאומית התורנית לא כולם אוהבים. אי אפשר שכולם יאהבו אותנו. אז המומחים פישלו והביאו לך אחד שלא מתלהב ממך. אז לא. אם מנור תצליח לשים לרגע את העלבון בצד (ובואו, זה מעליב כשלא רוצים אותנו), היא תבין שבן צודק. הם לא מתאימים. מגיע לה מישהו אחר. מגיעה לו מישהי אחרת.

היא קצת מבינה את זה כשהיא מעירה שאולי גם היא צריכה לכעוס עליהם כי הם הכירו לה את בן שלא מתאים לה. אבל היא כזאת מקסימה שהיא לא יכולה להביא את עצמה לידי כעס. היא שקועה עדיין בכאב על הקשר שלא שצלח לה (שוב).

בן אומר למומחים  את מה שכולנו חושבים: "ההתאמה שלכם לא שווה כלום" וכשהוא אומר את זה אני רואה לנגד עיניי את דובי ואריק מהעונה הקודמת וחושבת לעצמי שהוא מדבר גם בשמם.

דני מזעיק את יעל בניסיון אחרון להציל את המצב, אבל גם יעל לא מצליחה, למרות שהיא מנסה לעשות מניפולציה ולהגיד לבן שהוא לא מכיר את מנור כפי שהם מכירים אותה, ושהוא לא נותן צ'אנס. אבל זה לא עובד על בן, כי מה שיש לו בראש (ובלב) זו אכזבה מהמומחים שהביאו לו את מנור לאחר 5 חודשים של עבודה צמודה יחד, והיות שכך הם לא למדו להכיר אותו בכלל. מכאן שגם ההיכרות שלהם עם מנור היא כנראה לא מספיק מעמיקה. האמינות המקצועית שלהם כבר לא קיימת בעיניו.

לאחר שבן מאשר למנור שהוא לא הושיט לה יד כי הוא לא מעוניין, היא מבינה שאין לה שום סיבה להישאר וחותכת."פרידות הן דבר קשה" אומר בן למצלמה והוא צודק. כולנו מרגישים את זה. לכולנו קשה, גם אם הבנו שהם באמת לא מתאימים.

"הייתי יותר מידי. סיפור חיי" אומרת מנור למצלמה, אבל זה לא נכון! היא לא היתה יותר מידי! היתה היתה בדיוק מה שהיא: מקסימה, וחכמה, ועוצמתית, ואנרגטית, וכייפית ומתלהבת. זו מנור. היא היתה גדולה על בן, ובן היה קטן עליה. הפער במקרה הזה הוא בלתי ניתן לגישור. אף אחד מהם לא אשם. לכולנו היו מצבים בחיים שאמרנו שהכרנו מישהו מקסים, אלא שהוא לא מתאים לנו והמשכנו הלאה. אלה החיים.

צילום pexels

קארין ואיתמר –

אין ספק שאיתמר מאוד בעניין של קארין! גם בפרק הזה, כמו בפרקים הקודמים, אנחנו רואים שהוא משקיע ומחזר. הפעם אפילו קנה לה זר ורדים והפתיע אותה עם יין ושקיעה. הוא כל כך בעניין שלה שהוא אפילו מדבר על כך שהוא רוצה שהיא תבוא איתו לטיולים בשטח.

בתחילת קשר, בשלב ההתלהבות כשהמשיכה בשיאה, יש לנו רצון להיות "דבק". אנחנו רוצים לעשות הכל יחד עם בן/בת הזוג שלנו. הכל! שם איתמר נמצא. הוא בהתלהבות מקארין והוא רוצה לבלות איתה כל רגע פנוי. כולל בפעילות בשטח.

וביננו? מספיק להעיף מבט אחד בקארין כדי להבין שהיא לא מאלה שמעדיפים לבלות את הזמן הפנוי שלהם בשטח… ועדיין, היא הולכת לקראתו ואומרת שיש מה לדבר על קמפיניג. אולי. אבל היא גם אומרת (למצלמה) שזה בסדר גמור אם הוא יבצע חלק מפעילויות שלו עם חברים ויבלה בנפרד ממנה. והיא ממש צודקת!

מה לעשות שלא כל מה שאתה אוהב גם בת הזוג שלך אוהבת?

סביר להניח שלפחות חלק ממה שמעניין אותנו, יעניין את בני הזוג שלנו קצת פחות. וזה בסדר גמור. אפילו רצוי וכדאי שיהיו לכל אחד מאיתנו גם תחומי עניין נוספים שלא קשורים לבני הזוג שלנו. שיהיו לנו חיים מלאים. שנבלה עם חברים אחרים. פעילויות כאלה גורמות לנו להתמלא באנרגיות חדשות ולהעשיר את עולם התוכן שלנו, ובסופו של דבר יתרמו גם לנו ולגם לזוגיות שלנו.

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel