עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון: בן מנסה להתחמק, אבל בתוך תוכה מנור כבר יודעת את התשובה

חתונה ממבט ראשון: בן מנסה להתחמק, אבל בתוך תוכה מנור כבר יודעת את התשובה

צילום pexels
לתשומת לב המומחים, ציטוט מדבריו של בן: "ככל שאנחנו יחד, אני מבין שאנחנו מגיעים מעולמות שונים מאוד"...

בן חושב שהוא יכול לשחק מול המצלמות ומול מנור ולהחביא את האמת השלמה שלו, אבל מנור קולטת אותו. היא רואה הכל ומרגישה הכל. היא חכמה, היא רגישה, היא מקסימה ונהדרת! הקצב המהיר שלה מאפיין את כולה, גם את היכולת שלה לקלוט רסיסים קטנים באוויר ולפרש אותם בעשירית שנייה.

"אין רומנטיקה. אין זוגיות"  אומרת מנור.

הוא אומר: "אני מרגיש כבוי לידה, ולא כי אני כזה. שאני צריך כל הזמן להתאמץ כדי להגיע לקצב שלה. אני לא יכול להיות מישהו אחר" אבל האמת היא שזה כבר לא קשור לקצב. הוא סתם נתפס לזה, כי נוח לו. הוא כבוי לידה כי הוא לא מוצא עניין, כי אמר הרי כבר קודם: הם שני אנשים מאוד שונים. לכן הוא לא רואה שום עתיד. אפילו לא משיכה בסיסית.

מנור מנסה לבוא לקראתו ושואלת אותו מה ילהיב אותו. הוא מתחמק כשאומר שהוא לא יודע. אין אדם בעולם, בטח לא בגיל 38, שלא יודע מה הוא אוהב או מה מלהיב אותו.

וכאמור, מנור קולטת אותו. הוא אומר: "אני זורם" והיא מבהירה: "כמו נחל אכזב".הוא אומר: "זה קרה, אבל עכשיו צריך לחיות עם זה" ומנור קולטת את המילה "צריך" ובצדק. היא מנסה להוציא ממנו את מה שהיא קולטת בתוך תוכה, אבל מסרבת להכיר בו, וזה שהוא לא רוצה אותה ולא באמת מעוניין בזוגיות הזו. הוא מנסה עדיין להחביא את זה, אז הוא יורד עליה לגבי דיוק התאריכים ("הנה, ידעת לומר בלי יומן אישי"). זה כל כך מלגלג שאפילו מנור מגלגלת עיניים.

צילום pexels

הוא לא באמת מנסה לפתור סיטואציות. הוא בוחר להאשים אותה, או להעביר אליה את השאלה: "מה את רוצה לעשות?" והיא עונה. הוא כביכול מקשיב ומנפים, אבל בפועל הוא לא באמת שם. הוא לא מתאמץ. הוא מתלונן שהיא לא נפתחת, אבל זה ממש לא נכון. היא כן נפתחה. היא הגיעה הכי פתוחה שיש, אלא שברגע שהוא שידר לה בצורה כמעט בוטה שהוא לא בעניין, היא נעצרה ונסגרה.

היא אומרת לו: "אני חווה דחייה ממך" ולכן מבהירה לו שאם זה כך, היא לא יכולה לעבור לגור איתו, והיא צודקת. מה יש לה לעבור לגור איתו אם האנרגיות שלו הן שליליות? אם היא חווה דחייה ממנו?

הוא שוב מתחמק ואומר שהוא לא יודע למה הוא לא מצליח לרומם את המצב ביניהם. עאלק לא יודע למה, ולא יודע למה זה קשור, ואז שוב בטקטיקה החוזרת שלו, מעביר אליה את השאלה: "מה את רוצה שיקרה?" הרי הקשר ביניהם לא זורם בגללו. לא בגלל שהיא לא רוצה. והיא באמת מנסה לרומם את מצב הרוח. "תביא יד" היא אומרת לו ומנסה לרקוד איתו בעוד הוא הולך לצד להתבודד עם הטלפון שלו. היא עושה את המקסימום שהיא יכולה, אבל היא לא יכולה לעשות לבד. והשותף שלה למסע לא נראה בעניין.

הוא אמנם אומר בסיום הפרק שהוא לא מרים ידיים, אבל זו סיסמה למצלמות, כי הוא גם אומר שהוא לא מרגיש. אם אחרי שבוע הוא לא מרגיש, זה כבר לא יקרה. וכמו שזה נראה עכשיו הם לא יעברו לגור יחד. הפסיכולוגים ינסו לגרום להם לעבוד על זה יותר, אבל לדעתי הם לא ישרדו 42 יום.

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel