עמוד הבית » לבחור טבעת אירוסין מיוחדת עם המון סטייל

לבחור טבעת אירוסין מיוחדת עם המון סטייל

צילום:FREEPIK
בין אם תרצו או לאו (מופנה בעיקר אליכם גברים יקרים, אהמ אהמ...) טבעת האירוסין מייצגת את חיזוק הקשר הזוגי ובעיקר את המחויבות, זו שזוכה למעמד רשמי של כבוד עוד בטרם הנישואין עצמם בפועל ומעניקות ייצוג מוחשי של אותה מחויבות בין בני הזוג עצמם באופן פומבי

בשונה מטבעות הנישואין הנדרשות לרוב לעמוד בסטנדרטים מסוימים הנוגעים בעיקר לחומר ולעיצוב בסיסי, טבעת האירוסין מעניקה הרבה יותר מקום לביטוי אישי, יציאה מהנורמות הרגילות ומאפשרת למעשה בחירה בין מגוון של שילובים, חומרים ואפשרויות עיצוב אינסופיות, הכל בהתאם לסטייל והסגנון האישי.

לאורך השנים מרבית הזוגות בוחרים בשימור ההרכב הבסיסי של טבעות אירוסין עם יהלומים ומבקשים להוסיף ולשלב בין מתכת יקרה ואיכותית (זהב לבן / צהוב וכו') וליטוש מרשים. השינויים העיקריים באים לידי ביטוי באפשרויות העיצוב, סוגי היהלום, החיתוך והאלמנטים האומנותיים והרגשיים שנקשרים בטבעת. במטרה להעשיר מעט את המחשבה והאפשרויות, ריכזנו עבורכם כאן מספר טרנדים מעניינים, חלקם גם נחשבים לחדשניים מאוד, הנוגעים לעיצוב טבעות אירוסין בסטייל מיוחד:

טבעות בהשראת מפורסמות – טבעת אירוסין היא תמיד פריט מרגש ואת ההשראה אליה יש מי שמעדיפות לשאוב מדמויות היסטוריות או נשים מפורסמות אחרות. אחת מן הטבעות המבוקשות בגזרה זו היא טבעת אשר נוצרה בהשראת הנסיכה דיאנה אשר מייצגת עבור רבים את הנערה הפשוטה שהייתה לנסיכה אהובה בזכות עצמה. הטבעת המקורית שכללה אבן ספיר כחולה ו-14 יהלומים המקיפים טבעת זהב לבן, נולדה מחדש באמצעות מגוון עיצובים מבוססים על טבעת כסף או זהב, שעיקרה הוא בשיבוץ אבן כחולה ועמוקה המסמלת רגש ועוצמה.

טבעת מפורסמת ומעוררת השראה נוספת היא טבעת האירוסין של ליידי גאגא, המחברת בין טבעת כסופה בעיצוב נקי, תצורת לב הממוקמת בחלקה העליון ומשובצת יהלום טהור ונקי. עיצוב הלב והטבעת היוקרתית מחד, אך הפשוטה למראה, משך את תשומת הלב של רבים ויצר מגוון שחזורים ותעתיקים, לרבות חיתוך יהלום מעבדה בתצורת לב ושיבוצו בקולקציות טבעות אירוסין שונות ורבות.

טבעות בשילוב יהלום "ממוחזר" – טבעות אירוסין נושאות לרוב מסר ואחד הטרנדים המובילים בקרב הזוגות הצעירים הוא להביא את המסר "מהבית". כך למשל ישנם גברים צעירים רבים ברחבי בעולם המגיעים לצורפים ומעצבי תכשיטים עם תכשיט משפחתי קיים בעל ערך רגשי ומשמעות, ומבקשים לנתק את היהלום, ללטש ולשבץ אותו על גבי טבעת אירוסין חדשה, מחומר ובעיצוב המותאם לכלה המיועדת ולהעדפותיה. אפשרות זו מספקת מגוון עיצובים חדשניים וחיבורים מיוחדים המייצגים לצד האהבה החדשה בהווה גם חיבור עמוק לערכי המשפחה בעבר ולשילוב כולל של מסורת לצד חדשנות.

טבעות בסגנון ווינטז' – טבעות אירוסין בעיצוב מסורתי המתכתבות עם תרבויות ותקופות שונות. ישנן לדוגמא כלות צעירות רבות באירופה אשר מעדיפות טבעת אירוסין בעיצוב אוריינטלי בעל אלמנטים של בית מלוכה או תעתיק של תכשיט בעל מאפיינים אירופאיים שהתגלו במאה הקודמת. בין דגמי טבעות הווינטג' הבולטים והטרנדיים כיום ניתן למצוא טבעות זהב לבן יוקרתיות עם תחריטים ייחודיים בשילוב שיבוץ יהלומים צבעוניים ועיצובים בעלי נוכחות יוצאת דופן.

וגם טבעות משלימות / תואמות – טבעת אירוסין אינה בהכרח רק מיצג הניתן לבת הזוג על ידי הגבר וכיום ניתן למצוא יותר ויותר זוגות המעוניינים לעגן את החלטתם להינשא בסט טבעות זוגיות הכוללות אלמנטים זהים או משלימים. בין הרעיונות והעיצובים הבולטים ניתן למצוא טבעות יהלום בחיתוך חצי לב, כאשר כל חצי ממוקם על גבי טבעת אחרת, להענקת ביטוי לשלמות הלב שיוצרת הזוגיות.  אפשרות נוספת לטבעת זוגית מיוחדת היא טבעת בחריטה אישית של מסר מעצים ומשותף, טבעות בגימורים משלימים וכו'.