עמוד הבית » השכרת רכב – הפתרון המושלם לטיול בארץ

השכרת רכב – הפתרון המושלם לטיול בארץ

צילום: FREEPIK
מעוניינים לשדרג את הסופ"ש שלכם? רוצים להעניק חוויה ייחודית לילדים? כדאי שתכירו את האופציה של השכרת רכב! לא כולם מעוניינים או מסוגלים פיננסית להחזיק ברכב פרטי, אך כל אחד יכול לשכור רכב וליהנות מטיול חוויתי ובלתי נשכח במקומות הכי יפים בארץ.

תוכלו לקחת את הרכב לטיול קסום בדרום הארץ, לבקר בים המלח, מצדה ואפילו להגיע למצפה רמון או לאילת. אופציה נוספת, היא לחזות בנופים הפסטורליים של צפון הארץ, לבקר בחוף אכזיב, לטעום אוכל גלילי אותנטי, או לחילופין, ליהנות מהמפלים, הטבע והנוף המרהיב של רמת הגולן. התחבורה הציבורית בארץ לא תאפשר לכם לבקר במקומות היפים והמיוחדים האלו, אך רכב שכור יאפשר לכם ליהנות מטיול רומנטי, טיול משפחתי או טיול עם החברים בכל מקום שתרצו!

השכרת רכב לחופשה חלומית בארץ

רבים נמנעים מטיולים במקומות הכי יפים בארץ, כתוצאה מקשיי ההגעה. התחבורה הציבורית מתקשה לספק מענה סביר, במיוחד באזורים המרוחקים מהמרכז, הסובלים מתדירות נמוכה של אוטובוסים. כמו כן, התחבורה הציבורית אינה פועלת בסופי שבוע, לכן הדרך היחידה לטייל בסופ"ש מחייבת רכב פרטי או רכב שכור. מי שמחזיק ברכב פרטי ישן עלול לחשוש מנסיעות ארוכות, העלולות להיגמר בהמתנה לגרר בצידי הדרך. לכן השכרת רכב יכולה להוות את הפתרון המושלם הן עבור נטולי הרכב, והן עבור כל מי שמעדיף לנסוע לטיול ברכב חדיש ובטיחותי, שיוכל להבטיח נסיעה חלקה, נעימה ומהנה יותר.

כל היתרונות של השכרת רכב לטיול בארץ

  1. מחיר – השכרת רכב אינה יקרה כפי שחלק מהאנשים מאמינים, מאחר והיום ניתן לשכור רכב וליהנות מהגעה לכל מקום שתרצו, מבלי לסבול מעלויות גבוהות מידי. למעשה, מדובר לא פעם על חיסכון בעלויות, במיוחד ביחס לנסיעה עם הרכב הפרטי. ניתן לשכור רכב המתאפיין בצריכת דלק נמוכה, כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של טיול עם רכב, מבלי לשלם ביוקר על הדלק. כמו כן, חלק מחברות ההשכרה אינן גובות תשלום עבור השכרת רכב בשבת, כך שמדובר על חיסכון משמעותי, במידה ותבחרו לשכור רכב לסוף שבוע ארוך.
  2. בטיחות – הרכבים הניתנים להשכרה הינם רכבים מתוחזקים ובטיחותיים, כך שהסיכון לתקלות נמוך במיוחד. עם זאת, כדאי לדעת כי רכב שכור מגיע עם ביטוח מקיף ושירות לקוחות 24/7. כך שבכל בעיה תמיד תדעו למי לפנות ולא תצטרכו לחפש בנרות אחר שירותי תיקונים באמצע הלילה. חברת ההשכרה תספק לכם מענה אנושי מסביב לשעון, לצד שירותי חילוץ, שירותי גרירה ושירותי תיקונים. הדבר יבטיח לכם טיול בראש שקט, מכיוון שבניגוד לנסיעה עם רכב פרטי, רכב שכור יספק לכם מעטפת מקיפה של כל השירותים הנחוצים.
  3. חווית נסיעה משודרגת – רבים בוחרים לשכור רכב לכבוד הטיול השנתי שלהם, למרות שהם מחזיקים ברכב תקין לחלוטין. חשוב לציין כי לא חייבים להחזיק ברכב ישן ותקול, כדי להתפנק בחוויית נסיעה מפנקת. כל אחד יכול לשפר את הטיול שלו באמצעות השכרת רכב חדשני ומאובזר יותר. זאת ההזדמנות שלכם ליהנות מנהיגה ברכב יוקרתי ומפואר יותר, שיספק לכם חווית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק כי טיול משפחתי בג'יפ שכור ישדרג את החוויות שלכם מהטיול. רכב שכור יהפוך את הנסיעה לאטרקציה בפני עצמה, כך שהנסיעות הארוכות יעברו בקלות ויהוו חלק בלתי נפרד מהטיול שלכם. תוכלו לבחור את הרכב המתאים לכם בהתאם לסוג ואופי הטיול, תנאי הדרך וכמובן התאמה להעדפות האישיות שלכם. ניתן לבחור בין רכבי שטח מפנקים, רכבי יוקרה מפוארים, רכבים גדולים ומרווחים המותאמים למשפחות גדולות או רכבים חסכוניים בדלק.
  4. שמירה על ערך הרכב שלכם – במידה ואתם מחזיקים ברכב פרטי, כדאי לזכור כי לא תמיד משתלם לקחת אותו לנסיעות ארוכות. אם אתם מתכננים למשל, טיול משפחתי מהצפון לדרום, עדיף לשכור רכב ולשמור על הערך של הרכב הפרטי שלכם. יש לזכור כי הנסיעות הארוכות מוסיפות לקילומטראז' של הרכב ומגבירות את הבלאי הטבעי. לכן עדיף לנצל את הטיול שלכם כדי להתפנק ברכב חדיש ומפנק יותר, ובו בזמן לשמור על הרכב שלכם מפני בלאי ותקלות מיותרות.
  5. שדרוג מסלול הטיול – בעוד שנסיעה עם הרכב הפרטי מחייבת אתכם לצאת עם הרכב מהבית ולחזור עמו לאותה הנקודה, רכב שכור ניתן להחזיר בנקודות שונות בכל רחבי הארץ. הדבר יאפשר לכם גמישות מקסימלית במסלול הטיול וחיסכון בעלויות. למשל, אם תבחרו לנסוע עם הרכב לאילת, תוכלו ליהנות מנסיעה חווייתית ומהנה, המשלבת עצירות רבות לאורך הדרך, לטובת אטרקציות, נופים קסומים וכמובן מסעדות מיוחדות. אך במידה ותבחרו להמשיך משם לסיני לחופשה מפנקת, אין סיבה לשלם ביוקר עבור החניון. תוכלו להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה ולחזור מהחופשה שלכם בטיסה.

השכרת רכב לחופשה בארץ – שורה תחתונה

אחת הדרכים היעילות ביותר לשדרג את החופשה הבאה שלכם בארץ, היא לשכור רכב מחברה מוכרת ואמינה כמו freesbe. מדובר על חברה שתספק לכם מבחר רחב של רכבים מתוחזקים, נקיים ובטיחותיים, שיבטיחו לכם חופשה ברמה הגבוהה ביותר. בין אם אתם מתעניינים לגבי השכרת רכב לסופש , או לחילופין, לתקופה ארוכה יותר, כדאי שתכנסו לאתר של freesbe ותבחנו את סוגי הרכבים השונים הניתנים להשכרה. תוכלו כמובן להתייעץ עם נציגי החברה לגבי סוג הרכב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. אז למה אתם מחכים? תתחילו בתכנון החופשה הבאה שלכם!