עמוד הבית » לי הדייטולוגית היקרה שלום

לי הדייטולוגית היקרה שלום

צילום: pexels
התגרשתי לא מזמן אחרי נישואים ארוכים, עברו כמה חודשים ואני מרגישה שאני מוכנה לאהבה חדשה. כל החברות הגרושות שלי אמרו לי שאני חייבת לפתוח פרופיל באתר הכרויות והמליצו לי על אוקייקיופיד.

יש עדיין כמה אנשים שלא סיפרתי להם על הגירושים ופחדתי לשים תמונה ברורה שלי באתר במקרה שיתקלו בי אנשים שאני מכירה. אז העליתי תמונה שלי עומדת בצל עם משקפי שמש ומסכת בד (מצאתי משהו חיובי בתמונות בתקופת הקורונה). לא קיבלתי יותר מדי פניות. בטח לא מגברים לטעמי.

מה עשיתי לא נכון?

מחפשת אהבה, תל אביב

מחפשת אהבה יקרה,

ברוכה השבה לעולם ההיכרויות אונליין. אולי ישמח אותך לשמוע שאת לא לבד. הנה קצת מידע סודי מכספת הנתונים של אוקייקיופיד: מאז שהתחילה הקורונה חלה עלייה של כמעט 300% בפרופילים של משתמשים שמתוודים שהתגרשו לאחרונה. וכנראה שבשנה הקרובה העלייה הזו לא הולכת לשום מקום. 

כמו הרבה אנשים שמחפשים אהבה אחרי גירושין, הבנת מהר מאד שהדרך הכי קלה ופשוטה היא בעזרת אפליקציית הכרויות. אבל כדי להצליח באתר הכרויות חשוב להבין את הפלטפורמה. לרוב אנשים נכנסים לאתר היכרויות כי הם רוצים להכיר בני ובנות זוג. מכיוון שיש הרבה אופציות והם מעדיפים לא לבזבז את זמנם, חשוב להם לדעת אם יש משיכה ראשונית והתאמה על בסיס מראה חיצוני – לכן הדבר הראשון שאנשים מסתכלים עליו בפרופיל באתר הכרויות הוא התמונה. כשאת שמה תמונה מטושטשת של עצמך זה מיידית מוריד את הסיכוי שאנשים איכותיים יפנו אליך.

צילום: pexels

אני מבינה את החשש מזיהוי, אבל את צריכה לשאול את עצמך מה את רוצה יותר – להיאחז בזה שאנשים שאינם קרובים אלייך ידעו שהתגרשת (כמו כמעט 50 אחוז מהאוכלוסיה) או למצוא אהבה חדשה?

אומרים שתמונה שווה 1000 מילים – באתר הכרויות היא שווה לפחות מיליון. לפני שאת בוחרת תמונות חדשות אני רוצה שתחשבי עם עצמך מה הסגנון של הגבר האידיאלי שאת רוצה להכיר. מה התחביבים שלו? מה הוא אוהב? מה תרצי שתעשו ביחד?את רוצה שהתמונות שאת שמה בפרופיל ידברו בשפה של גבר החלומות שלך. למשל, אם את בחורה שמעוניינת בגבר אתלטי שאוהב לרוץ; שימי תמונה שלך בפארק בבגדי ריצה – הוא יראה את התמונה ומיד ירגיש שיש ביניכם חיבור. 

את בחורה שאוהבת ללכת למסעדות ומחפשת גבר דומה? שימי תמונה שלך במסעדה נהנית מהמבורגר ענקי. את טיפוס ביתי שאוהבת לבשל ומחפשת את האחד שיהנה מהבישולים שלך? שימי תמונה שלך מוציאה את העוגה הטעימה שאפית מהתנור. 

את אוהבת לרקוד? שימי תמונה שלך רוקדת. את אוהבת ים ומדמיינת שבן הזוג העתידי שלך יטייל איתך על החוף יד ביד בשקיעה? שימי תמונה שלך נהנית לבדך מהשקיעה בים. את אשת העולם הגדול וחולה על טיולים בחו"ל? צרפי תמונות שלך מטיולים שעשית… 

אני מקווה שהבנת את העיקרון. 

צילום: pexels

התמונה שלך אמורה לספר עלייך סיפור. את לא צריכה להיות דוגמנית, מאופרת, מתוקתקת או יפיפיה גדולה – תמונות טובות שמושכות את הצד השני הן תמונות שנראות טבעיות ונטולות מאמץ. כשאת באמצע פעילות, כשאת שמחה, כשיש לך אנרגיה חיובית וכשאת משדרת שיש לך חיים מלאים ומעניינים.  אם התמונה שלך היא גנרית – למשל סתם תמונת פרופיל כאילו הצטלמת לתמונת פספורט – את מפספסת את ההזדמנות לספר על עצמך סיפור שיגרום לבחור שהוא הטיפוס שלך לעצור על הפרופיל שלך ולכתוב דווקא לך.    

תתחילי בלשדרג את התמונות שלך ותראי איך מהר מאד תקבלי פניות מבחורים שהם לטעמך והסגנון שלך.

מחזיקה לך אצבעות גם ברגליים.

מאת: לי תום דותן.

דייטולוגית, יועצת זוגית והנציגה של אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד בישראל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה