עמוד הבית » למה לעשות תזונת הרבלייף דווקא בחורף

למה לעשות תזונת הרבלייף דווקא בחורף

צילום: FREEPIK
תזונת הרבלייף קנתה לעצמה שם ברחבי העולם, בזכות שייקים ותוספים טעימים המעניקים איזון מושלם של חלבונים, מיקרו נוטריאנטים ומרכיבים נוספים. כמובן שהתזונה מתאימה לכל עונות השנה, אבל עכשיו עם בוא החורף כדאי להזכיר מדוע היא טובה במיוחד לעונה הקרה.

כמה מילים על תזונת הרבלייף

אם אתם עדיין לא יודעים, תזונת הרבלייף היא הרבה יותר מאשר "תזונה". נכון, היא מבוססת בראש ובראשונה על שייקים המהווים תחליף מצוין לארוחות, וגם מגיע עם תרכיז אלוורה, אבקת משקה סיבים תזונתיים ואבקת משקה צמחי – שלכל אחד מהם יש את היתרונות והסגולות שלו. מרכיבים אלו שאינם מכבידים על הגוף תורמים להיעדר רעב לאורך כל היממה, אולם לא די בכך. מי שבוחר בתזונה הזו מקבל אימון וליווי אישי של מומחים לאורך שמונה שבועות, דבר המסייע לבנות הרגלים חדשים ואיזון תזונתי. הליווי מתחיל בבניית תוכנית אישית, ממשיך במעקב רצוף וכולל גם הרבה תמיכה, עידוד ומוטיבציה של המומחים ושל אנשים אחרים שעושים את התוכנית כמוכם.

ולמה זה טוב דווקא לחורף?

כי בחורף ההרגלים שלנו משתנים. לדוגמא, אנו נוטים להישאר יותר בבית ופחות לצאת החוצה למכון הכושר או לפעילות גופנית ספונטאנית, מה שאומר שצריך להתאים את התזונה באופן מדויק לצרכים המשתנים. נכון שבחורף הגוף נוטה להוציא קצת יותר אנרגיה על חימום-עצמי, אבל בשורה התחתונה אנו מעבירים את מרבית הזמן במקומות ממוזגים. גם התזונה שלנו משתנה באופן טבעי והופכת ליותר מחממת – ובחום טמונות יותר אנרגיה וקלוריות – מה שלא מוסיף למטרות התזונה. אז שוב, התאמה של תוכנית אישית המתאימה למצבכם, מטרותיכם וההעדפות האישיות יכולה לתת מענה מצוין.

בנוסף, הרביצה על הספה בחום הנעים של הבית, מול איזו סדרה בנטפליקס, מלווה בצורך לנשנש ובתחושת "רעב" מדומה. כאן תזונת  הרבלייף סוגרת את הפינה בזכות המדידות העקביות והניטור שאתם מבצעים, בזכות התזכורת המתמדת, ובזכות מרכיבי התזונה שמונעים את תחושת הרעב. כמו כן, אנו נוטים בחורף להיות קצת יותר עצלים, מחפשים נחמה במזון ובהרגלים אחרים, והמוטיבציה להגיע להישגים פוחתת, אבל התמיכה והעידוד שמקבלים בליווי של הרבלייף לא מאפשרים לכם ללכת אחורה. וכמובן, לכל חורף יש מוצאי-חורף, או במילים אחרות האביב והקיץ שבהם נשיל את הבגדים ונחשוף יותר את הגוף. אז בשביל לא להיתקע עם בעיה אסטטית בהמשך, עדיף לשמור על המראה ואף לשפר אותו כבר בעונה הקרה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה