עמוד הבית » למפחיתי שימוש הבשר בורגר צמחוני חוויה בשרית

למפחיתי שימוש הבשר בורגר צמחוני חוויה בשרית

סנסשיונל מינס צילום ארז בן שחר סטודיו מרחב
מגמת צמצום צריכת הבשר נוגעת כמעט בכל בית בישראל, כאשר היום כ- 45% מהציבור מגדירים עצמם מפחיתי בשר, צמחונים וטבעונים. לאור כך, יותר ויותר משפחות מחפשות פתרונות יצירתיים

טבעול מביאה  לישראל גם את הסנסשיונל טחון צמחוני (Mince), דמוי בשר טרי טחון, המבוסס כולו על רכיבים מן הצומח, בעל טעם ומרקם של בשר טחון אמיתי. כמו ההמבורגר, גם הטחון בסדרת סנסשיונל מספק חוויה של בשר, ללא בשר, הן בעסיסיות, הן במרקם והן בתהליך ההכנה.

סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince), ייחודיות המוצר היא שהינו בעל מרקם רך ונוח במיוחד לעיצוב, ממש כמו בשר טחון שיצא ממטחנת בשר. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים, הוא מתאים לטיגון, בישול, צלייה. בעצם, באמצעות הסנסשיונל טחון צמחוני, ניתן להכין כל מנה שעד כה דרשה בשר טחון.

סנסשיונל טחון צמחוני פותח עולם שלם של אפשרויות אין סופיות למגוון רחב של ארוחות. ב-100 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול.

ביקורת המערכת: חיכיתי שהמוצר יושק מתוך הקולקציה של בשר ללא בשר, הבשר מזכיר את טעםהאמיתי, אני  הכנתי את הבשר בתוך תערובת בצל מוגרד, פטרוזיליה קצוצה, ביצה וכף פירורי לחם אפיתי אותם בתנור, שפכתי מעליהם רוטב עגבניות התוצאה מעולה וטעימה, התחושה בחך של בשר , שווה לנסות ובריא.

הוספת תגובה

הוספת תגובה