עמוד הבית » מאי משיח הציגה תצוגת אופנה באצטדיון בלומפילד

מאי משיח הציגה תצוגת אופנה באצטדיון בלומפילד

תצוגה מאי משיח צילום: ירדן-בייקר
מעצבת האופנה מאי משיח שעיצבה בגדים עבור מפורסמות רבות בארץ חושפת קולקציית נעלי עקב יוקרתית ראשונה בסטנדרט בינלאומית

מאי משיח, אחת מהמעצבות המבטיחות בישראל. בין לקוחותיה המפורסמות בעולם מלאכית ויקטוריה סיקרט לשעבר אלכסנדרה אמברוסיו, השחקנית אווה לונגוריה ועוד. בארץ משיח אהובה על ידועות בולטות בניהן: נטע אלחמיסטר, בר זומר, מאיה קיי, טיילור מלכוב, סופיה מצ'סטר, נועה בני, נטלי דדון ועוד. כחלק מצמיחתה והצלחתה, משיח השיקה בשנה האחרונה קולקציית קפסולה שלה בשיתוף מותג העילית הניו יורקי Retrofête.

נועה בני ונטע אלחמיסטר משיח צילום: אור גפן
צילום: ירדן בייקר

קולקציית הנעליים החדשה מציגה חמישה דגמים של נעלי עקב בגובה 12 סנטימטר. הקולקציה מורכבת מעקבים מתוכשטים באבני סברובסקי, עקבים המעוטרים בפנינים ודגם נוסף מקושט בשרשראות הנושאות את ראשי התיבות של המותג. שניים מהדגמים מוצעים בשלושה צבעים – כתום, ירוק וכסוף.

צילום: ירדן בייקר
קולקציית הנעליים של מאי משיח צילום: עידן מלכה

בנוסף, משיח חושפת את קולקציית השמלות החדשה שלה. הקולקציה מאופיינת משמלות בד שיפון, מתוכשטות באבני סברובסקי ומשובצות כולן בעבודת יד. השמלות הן אה-סימטריות ובעלות חיתוכים ושסעים ארוכים המאופיינים עם המעצבת. השמלות מורכבות מבדים בעלי משחקי שקיפויות ומצבעוניות המאפיינת את קיץ 2023. הקולקציה כולה על טהרת הזוהר האופנתי, נוצצת ועל זמנית.

הקולקציה הוצגה בתצוגה מיוחדת באצטדיון בלומפילד בתל אביב ונסגר לכבוד האירוע. את התצוגה פתח הזמר והיוצר  אסף אמדורסקי בהופעה פרטית למוזמני התצוגה. הדוגמנית הראשונה שצעדה על המסלול היא הדר ג'וזפין, אשתו של אמדורסקי שירדה אליו מהקהל אוחזת בנעליים מהקולקציה החדשה. את התצוגה סגרה את הדוגמנית המצליחה מישל גרציג.

צילום: עידן מלכה
מאיה קיי, צילום: אור גפן

לדברי המעצבת מאי משיח: "נרגשת להשיק את קולקציית הנעליים הראשונה שלי. הקולקציה נולדה בעקבות בד שהשתמשנו בו כשיצרנו את קולקציית השמלות, וממנו נולד הרעיון לקולקציית נעלי עקב שלמה של המותג. הקו המנחה שלי בכל קולקציה הוא ייחודיות. אני אוהבת דברים מיוחדים ואחרים. כשאני מדגמת את השמלות שלי אני סביב אותה נקודה כל הזמן, לתת משהו שונה ואחר. כזאת הקולקציה החדשה ואני נרגשת לחשוף אותה."

טווח המחירים של קולקציית הנעליים,בין 2490-3260 ₪ והן ימכרו באתר המעצבת בכתובת – www.maymashiah.com .