עמוד הבית » מה לעשות עם הילדים בחופש?

מה לעשות עם הילדים בחופש?

צילום: freepik
חופשות וחופשים אלו זמנים מרגשים שבמהלכם הילדים נהנים מהמון זמן פנוי. אך למרות כל הכיף שבדבר, תקופות אלו יכולות להוות אתגר משמעותי להורים אשר מעוניינים להרחיק את הילדים מהמסכים ולמלא את הזמן שלהם בפעילויות מיוחדות.

אם אתם חוששים מהעתיד לבוא ומחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש, תשמחו לגלות שאינכם צריכים להתאמץ, או לשבור קופת חיסכון, כי ריכזנו לכם רעיונות לפעילויות עם הילדים בבית שיהפכו כל יום שגרתי לקסום ויאפשרו לכם ליצור זיכרונות משותפים וליהנות מזמן איכות אמיתי!

אין כמו בבית – שפע של רעיונות לפעילויות מהנות בבית עם הילדים

אם אתם מקשרים אוטומטית בין חופש לנסיעה, אנו מזמינים אתכם לעשות חיווט מחדש, כי יש קסם מיוחד בבילוי בבית וביצירת זמן איכות משותף שאינו כרוך בנסיעות. הנה כמה רעיונות לפעילויות מקסימות.

  • חפש את המטמון – הפכו את הבית לאי בודד בו חבוי מטמון אבוד שהילדים צריכים לאתר. החביאו מטמון ופזרו רמזים בכל הבית אשר מובילים אליו, הקפידו שכל רמז יכלול משימות ויעורר מחשבה כך שהמשחק יעסיק את הילדים לאורך זמן.
  • סיפור בהמחשה – צרו בבית פינה נעימה עם כריות ופופים בה אתם והילדים תוכלו לשבת ולבדות סיפורים מליבכם. עודדו את הילדים להמחיש את הסיפורים, אם על ידי הצגה ואם על ידי ציורים וכך תוכלו ליצור שעת סיפור יצירתית.
  • חוג בישול – הכניסו את השפים והאופים הצעירים שלכם אל המטבח ליום בישול ואפיה. מאפייה וקישוט קאפקייקס, דרך עוגיות ועד הכנת פיצות אישיות, היצירתיות הקולינרית אינה יודעת גבולות.
  • צאו לקמפינג בבית – צרו חוויית קמפינג ולינה במחנה בתוך הבית, עם אוהלים שיצרתם משמיכות, סיפורי צ'יזבט, מרשמלו על הגז, שינה על מזרנים בסלון וסרט אל תוך הלילה. תוכלו גם לקשט את המחנה שלכם עם קישוטים בהשראת הטבע לטאץ' אותנטי.

אינכם צריכים ללכת רחוק – חקרו את העולם מחוץ לבית

פעילויות בחוץ מאפשרות לילדים לשרוף אנרגיה, תוך כדי שהם מגלים את נפלאות הטבע. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להפיק את המרב מהמרחב החיצוני של סביבת הבית שלכם, בלי לנסוע לשום מקום כמובן.

  • יצירות בהשראת הטבע – שלחו את הילדים עם רשימה של פריטים שעליהם לאסוף – עלים נושרים, חלוקי נחל, נוצות, אצטרובלים, בלוטים ועוד. לאחר שאספו את חומרי היצירה, שבו בחוץ וצרו מוביילים ושלל יצירות מופת מקסימות.
  • ציירו עם גירים על המדרכה – קנו גירים והפכו את שביל הגישה לבית לקנבס חלק. הילדים יוכלו ליצור יצירות אמנות מקסימות כמו מנדלות צבעוניות ואפשר גם לצייר עבורם מסלולים מיוחדים, ולשחק משחקים כמו קלאס, ים יבשה ועוד.
  • נטיעות בגינה – אם יש לכם פרויקט גינה שרציתם לקדם, זה הזמן. עשבו את הגינה שלכם, גזמו עשבים שוטים, אתם יכולים לקפוץ למשתלה ולהביא שתילים שתוכלו לשתול יחד. קטפו עשבי תיבול והכינו תה טעים בחוץ או חישבו על כל אפשרות אחרת שאתם מעדיפים.

הגיע הזמן לשחרר את היצירתיות

לפי אתר Do Art , יש כל כך הרבה פעילויות יצירה לבחור מהן, ולהביא לידי ביטוי את הפן היותר אומנותי שלכם ושל הילדים שלכם. פעילויות יצירה מאפשרות לילדים להתעמק בעולם של צבעים, מרקמים ואפשרויות אינסופיות. אתם יכולים לחקור את הרשת כדי לקבל רעיונות, להתחבר לצד היצירתי שלכם או לקנות ערכות יצירה מוכנות.

ערכות מוכנות כוללות את כל הציוד הדרוש עבור פרויקט יצירה ספציפי, כמו גם הוראות והנחיות שמאפשרות לילדים להסתדר בכוחות עצמם ומפנות אתכם רגע להתעסק בדברים אחרים, תוך שמעסיקות את הילדים למשך כמה שעות של הנאה.

יש המון דרכים להעביר את הזמן בחופש!

ראו זאת כהזדמנות להתחבר לילדיכם וליהנות מזמן איכות. עם שילוב של פעילויות בפנים ומחוץ לבית ובעזרתן של ערכות יצירה מוכנות, אין אתגר שלא תצליחו לצלוח, כאשר אתם הופכים את הבית שלכם לעולם עשיר המזמין את הילדים לחקור, לגלות, ליצור, ליהנות ולעוף עם הדמיון!

הוספת תגובה

הוספת תגובה