עמוד הבית » מוצרי המותג מעבדות ז’רמן דה קפוצ’יני העולמית בישראל

מוצרי המותג מעבדות ז’רמן דה קפוצ’יני העולמית בישראל

GERMAINE DE CAPUCCINI, קרם פנים הידרואקטיב לעור יבש, מחיר 179 שח, צילום: יחצ חול, להשיג באתר או גלואו
אמש במלון נורמן הגיע הבשורה שכולנו חיכינו לו מותג GERMAINE DE CAPUCCINI ספרדי הגיע לארץ ומהיום ניתן יהיה לרכוש אותו ולהנות מהמוצרים.

למי שביניכן לא מכירה את המותג נסביר על מה הבשורה המדוברת: זה התחילה בשנת 1964 על ידי כרמן וידאל, אישה כריזמתית החייתה את יצירתה בשם: ז’רמן דה קפוצ’יני. נוסחת המותג המשלב את סודות היופי שנרכשו באלג’יר במהלך כל ילדותה לצד טכניקות הקוסמטיקה שלמדה  בפריז והתוצאה שהם הפכו לאחת מחברות הטיפוח המקצועיות החשובות בעולם – שחצתה את גבולות ספרד ל-80 מדינות ברחבי העולם.

מעבדות ז’רמן דה קפוצ’יני מייצרות פורמולות יוקרתיות בעלות טכנולוגיה קוסמטית מתקדמת ביותר עם חומרים פעילים יוצאי הדופן תחת המוטו: סינרגיה בין מדע, טבע ויופי.

הקונספט מושתתת על מחקר ופיתוח, מומחים ומדענים לטיפוח העור שפיתחו מוצרים פורצי דרך בעולם הקוסמטיקה במהלך 50 השנים האחרונות. תוך כדי שילוב עם רכיבים פעילים מהטבע, טכנולוגיה מתקדמת ומרקמים אשר הובילו אותם להיות פורצי דרך בתחום.המוצרים ידודתיים לסביבה ומבוססים על מקורות טבעייים בלבד וללא ניסויים בבעלי חיים. בנוסף, השימוש במוצרים גם לקוסמטיקאיות מקצועיות ובתי ספא מובילים בעולם.

הבשורה השקת קו מוצרים ישירות לצרכן, וישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה אשר יושקו המוצרים בבלעדיות באתרOH! GLOW.

המוצרים למכירה בארץ כולל 5 סדרות טיפוח:

  • סדרת לחות HYDRACURE – סדרה המשלבת 3 סוגים של חומצה היאלורונית ומים תרמיים ממעיין וולקני המצוי ביפן. הסדרה מעניקה לחות אינטנסיבית ומגנה על עור פנים מיובש, מווסתת את תהליך איבוד הנוזלים, שומרת על מנגנון הגנת העור מפני יובש ואפקטיבית גם במהלך חילופי עונות.
timexpert rides, קרם פנים קליל להפחתת קמטים, מחיר 199 שח, צילום: יחצ חול
  • EXCEL THERAPY O2 – סדרה להגנה על עור הפנים מפני זיהומים סביבתיים. מבוססת על טכנולוגיה שנועדה להגן ולמזער את הנזקים של 4 סוגי מזהמים עיקריים.
    • Triple anti-pollution Shielding– הגנה מפני נזקי מזג האוויר, קרינה וזיהום סביבתי.
    • Blue Light Block– מגן מפני נזקים הנוצרים על ידי מסכים אלקטרוניים.
  • TIMEXPERT RIDES – סידרה שפותחה בעקבות המחקרים שלנו על איך נוצרים קמטים, הפורמולות היחודיות מכילות BTX-TRIPEPTINE, מנטרלות התפתחות קמטים, תורמות לבנייה מחדש של רקמות פגועות, פועלות לצמצום נפח ואורך הקמטים מעודדות את מיצוק העור.
  • TIMEXPERT SRNS – סדרה לטיפול בלילה עם רכיבים פעילים שנועדו לתת בוסט של הגנה, תוך הצערת ותיקון פגמי העור במהלך הלילה. הסדרה לחידוש, תיקון והצערת העור, מכילה ריכוז גבוה של 60% רכיבים פעילים, מסייעת לספיגה מוגברת של ויטמינים ומסייעת לניקוי הרעלים מהעור במהלך הלילה.
אמפולות לטיפול בלילה – סרום אקטיבי מרוכז, מחיר 149 שח, צילום: יחצ חול
  • TIMEXPERT LIFT (IN) – סדרה חכמה המחקה את אפקט מתיחת הפנים. טיים אקספרט ליפט פועלת לתיקון שורש הבעיה בעור בוגר, בונה ומגדירה מחדש את תווי מתאר הפנים. מעניקה אפקט של מתיחה, מיצוק ונפח לעור עייף ורפוי, מעודדת את חידוש קשרי הדרמיס בעור ומעודדת יצור חומצה היאלורונית ושמירה על מאגרי הלחות בעור.
בוסט שיקום עמוק פרוגרסיבי, מחיר 315 שח, צילום: יחצ חול

OH!GLOW – House Of Indie Brands הינה פלטפורמה ביוטי ולייף סטייל שצמחה מתוך הצורך להביא לקהל צרכניות הקוסמטיקה בישראל את הטרנדים החמים בעולם, בזמן אמת ועם הקשר הכי אישי למותגים בחו״ל. מאתרים את החידושים והטרנדים העדכניים ביותר מעולם הביוטי הבינלאומי, מהמותגים הכי נחשבים ומציעה לצרכן.

טווח מחירים: 119 ₪ – 319 ₪

להשיג בלעדית באתר Oh!Glow