עמוד הבית » קרם אייקוני לטיפול בכתמים כהים – פטנט עולמי

קרם אייקוני לטיפול בכתמים כהים – פטנט עולמי

סרום לטיפול מתקדם בכתמים כהים צילום: יח"צ
ניוואה סלולר לומינוס 630 (630 LUMINOUS) נגד מגוון כתמים כהים, חדשנות עולמית פורצת דרך לטיפול מתקדם בכתמים כהים ולמראה עור בריא וחלק.

ניוואה סלולר לומינוס 630 סרום לטיפול מתקדם בכתמים כהים

הסרום החדש המטפל בכתמים כהים, בעזרת פעולה כפולה – הוא מפחית את עוצמת הכתמים הכהים ומסייע למניעת הופעתם של כתמים כהים חדשים בשימוש לאורך זמן, למראה גוון עור אחיד וזוהר. הסרום משלב את הרכיב פורץ הדרך שלנו – לומינוס 630, בריכוז הגבוה ביותר שלו, ומכיל ויטמין E וחומצה היאלורונית. הפורמולה בעלת מרקם קליל וטקסטורה עדינה המאפשרת לסרום להיספג במהירות בעור הפנים. מתאים לכל סוגי העור

לאחר 4 שבועות כתמים נראים לעין בהירים יותר

לאחר 8 שבועות עוצמת הכתמים הכהים פוחתת בכ – 50%

 ניוואה סלולר לומינוס 630 תחליב יום עם מקדם הגנה SPF50 בעל פעולה משולשת

התחליב יום מגן מפני התכהות של כתמים קיימים, עוזר למנוע הופעתם החוזרת של כתמים כהים ומסייע להאטת קצב הזדקנות העור.התחליב משלב את החדשנות של לומינוס 630 עם מקדם הגנה SPF50, חומצה היאלורונית הפועלת ברמת התא וויטמין E. מעניק מראה עור אחיד. התחליב הינו עדין לעור הפנים ומתאים לכל סוגי העור.

תחליב יום עם מקדם הגנה SPF50 צילום: יחצ

רועי ראו מנכ״ל אלפא: "שנתיים וחצי לאחר הקמת אלפא בדף המחברת בין 2 חברות אלפא קוסמטיקה ו ביירדסוף העולמית אנחנו נרגשים להשיק סדרה חדשה לומינוס 630 פורצת דרך בתחום הקוסמטיקה המעניקה בשורה ללקוחה הישראלית."

רועי ראו מנכל ניוואה ישראל, רונן שמיר, מנכל ובעלים אלפא קוסמטיקה, צילום: אביב חרופי

לדברי איריס רובינשטיין מנהלת שיווק של ניוואה :"מוצר שנלחם בכתמים כהים מטפל ייחודי ברמת התא בכתם לא עושה פילינג וקילוף אגרסיבי  הוא עדין לעור מטפל בבעיה ספיציפית, זהו מחקר מעל 10 שנים, 17 פטנטים רשומים מוצר ייחודי ולא קיים בשוק וגם ברמת המחיר, הבאנו מחיר נגיש לצרכניות, המוצר מטפל בכתמים של שינויים הורמונליות לאחר לידה, גיל המעבר, אקנה, גנטיקה, חשיפה לשמש, גיל כל הקשת הרחבה. ניתן לשים את הסרום על כל משטח הפנים ולא מחייב לשים נקודתית. יטפל בכתמים וימנע בכתמים בעתיד, מסייע לקצב הזדקנות העור".

שגרת בוקר: על עור פנים נקי, יש ראשית להניח את סלולר סרום לומינוס 630 לטיפול מתקדם בכתמים כהים ולעסות בעדינות עד לספיגה. לאחר מכן להניח את התחליב יום עם מקדם הגנה SPF50 בעל הפעולה המשולשת מוצר משלים.

שגרת ערב: על עור פנים נקי, יש להניח את סלולר סרום לומינוס 630 לטיפול מתקדם בכתמים כהים ולעסות בעדינות עד לספיגה. לאחר מכן להמשיך עם שגרת טיפוח הפנים שלך בערב
לפי הוראות הצרכן: אפשר לשים את הקרם עד 4 פעמים ביום.

סרום לטיפול מתקדם בכתמים כהים מחיר מומלץ לצרכן:140 ₪ (לתכולת 30 מ"ל)

תחליב יום עם מקדם הגנה SPF50 בעל פעולה משולשת מחיר מומלץ לצרכן:140 ₪ (לתכולת 40 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות פארם מובחרות