עמוד הבית » מי פנים מיסלריים

מי פנים מיסלריים

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק מי פנים מיסלריים צילום חול
CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפול בעור יבש. CeraVe הינו מותג בעל פורמולה ייחודית המסייעת בהזנה ובשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך.

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק: מי פנים מיסלריים לניקוי עדין ויעיל, הענקת לחות והסרת איפור.  מי הפנים מנקים ומרגיעים את עור הפנים מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור. מתאים לכל סוגי העור. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים.

מי הפנים המיסלריים משלבים פורמולה ייחודית המכילה ניאצינאמיד (ויטמיןB3 ) המסייע להרגעת עור הפנים ו3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

סרמידים הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים לסייע לרמות הסרמידים לרדת ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים מעודד שיקום ואת חיזוק המחסום העורי.

כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

מי פנים מיסלריים – פורמולה עדינה המנקה ביעילות, מעניקה לחות ומסירה איפור, מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עורך.מכיל 3 סרמידים חיוניים וניאצינאמיד (ויטמין B3). מתאים לכל סוגי העור. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים.

 מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪, תכולה: 295 מ"ל

הוראות שימוש: יש להספיג פד צמר גפן בתמיסה ולנקות את עור הפנים. ללא צורך בשטיפה.

את מוצרי סרווה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בתי המרקחת של קופות החולים: מכבי ומאוחדת  ובקנייה און-ליין באתר המכר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה