עמוד הבית » מראות החורף 2019-2020

מראות החורף 2019-2020

coffee time – קופי טיים – חורף 2019-20, שיק תמרוקים

"קופי טיים" (זמן קפה) הוא ההשראה של המותג שיק תמרוקים למראה הביוטי לחורף 2019-20 המתאפיין בנגיעות של חום קפוצ'ינו וקפה אולה.

המראה המבוסס על גווני קרם עד חום קפה זהוב לעיניים וניודים ללחיים ולשפתיים, מזמין אתכן לנסות את השילוב בין ברק מנצנץ עם צבע נטורלי.  תיחומי העיניים העונה מפנים את מקומם לטובת צלליות עם נגיעות חום כהה המזכירות פולי קפה אך בטקסטורה מוזהבת לצד גווני שמנת בוהקים היוצרים עיניים מודגשות במרקם משיי לוכד אור ומחזיר הבזק.

גווני הצלליות כאילו נלקחו מדוכן קפה, המציע פלטת גוונים של כוסות קפה מוקצפות ומהולות בגוונים חלביים המרככים את הבוהק החום העוצמתי.

שכבת מסקרה כפולה מדגישה את הריסים ובעצם מהווה את התוחם היחידי של העין ויוצר מסגרת מעצימה שלהן, זאת לצד עור פנים רענן שטופל בסמקים הנעים על סקאלה כמעט מונוכרומטית שבין חום, ברונזה, וגוון טבעי הדומה לאדמה שרופה השפתיים עדינות ומבהירות באופן היוצר קונטרסט מעניין עם העיניים הזהובות.

להשלמת הלוק והקונספט, בחרה שיק בלק בגוון חום קפה שחותם את המראה כולו ומזמין לקופי טיים חורפי….

אסקפיזם חלומי – Dreamscape של ORLY

בהשראת אסקפיזם נוסח קליפורניה, יצרה ענקית הלק האמריקאית ORLY קולקציה חורפית (2019-20) יפהפיה בשם Dreamscape שנעה על קו התפר שבין אקזוטיקה זוהרת לשאנטי טבעי, וכוללת גוונים מוצלחים שישמחו גם את המכורות הכבדות לאופנת החורף.

בקולקציה זאת מבקש מותג הלק להזמין אתכן למסע חלומי שכולו בּוֹרְחָנוּת לעבר נוף חלומות. מסע שכולל גוונים שנעים בין ברק משי עדין לגוונים עשירים ומנצנצים. הקולקציה נוצרה בהשראת החיים הסתווים והאסקפיסטיים במקומות נוסח קליפורניה, כאשר היא בגדר אסקפיזם לעיניים ולציפורניים כאחד במובן הכי יוקרתי.

הקולקציה, כמו כל הלקים של המותג טבעוניים, נטולי אכזריות בפיתוחם, לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים 12 מרכיבים החשודים כמזיקים: Toluene, Formaldehyde,Dibutyl Phthalate (DBP), Formaldehyde Resin, Camphor, Ethyl Tosylamide, Xylene, MEHQ/HQ, MIT, Parabens, Animal Derived Ingredients or Gluten. בנוסף מתהדרת הקולקציה בבקבוק הכולל את המברשת בפיתוח ייחודי ורישום פטנט עולמי ליישום מריחת לק מושלמת.

ORLY DREAMSCAPE
צילום ג'ון וויט

מחיר: 40 שקל במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ.

"מורנינג אפטרליינר" של בועז שטיין

מראה חורף  2019-20 של גורו המייקאפ בועז שטיין נשען על טכניקת איפור כובשת המוכרת ביפן בשם Aegyo Sal. זאת קיבלה לאחרונה אינטרפטציה בתצוגות האופנה האחרונות של ג'יבנשי, ורסאצ'ה וג'ורג'יו ארמני עת הוצגה בשם  "מורנינג אפטרליינר".

כשמו כן הוא, הטרנד המתוחכם מיועד לאמיצות שאין להן שקיות טבעיות מתחת לעיניים והן מבקשות להשיגן באמצעות איפור מכוון המושג בהצללה מעושנת- מלוכלכת ומתוחכמת הרומזת למראה העייף הניבט במראה בבוקר שלאחר ה"אפטר פארטי".

טכניקת האיפור מאופיינת בחוסר דיוק, בטשטוש ובחוסר אחידות המעניקים תחושת בלגן ומראה לא מתאמץ כמו גם מבט מסתורי ומהפנט, שאותו תוכלו להשיג במריחת אייליינר בקו שורש צמיחת הריסים התחתונים.

"את מראה ה"מורנינג אפטר ליינר" יש לבצע עם תוחמי עיניים במרקם יבש  (עיפרון עיניים, צללית אבקתית ואייליינר  ג'ל) ולא באייליינר נוזלי שכן זה מתקבע על העור, מתייבש במהירות ומעניק קו אחיד, שלם ומשורטט שאותו לא ניתן לטשטש ליצירת המראה המבוקש.

את האפקט המרוח יש לבצע בהנחת פיגמנט כהה בקו שורש צמיחת הריסים התחתונים, ואותו לפזר בעדינות בעזרת מברשת, כך שיצבע גם את אזור שקיות העיניים ויעניק להן את המראה של העיניים הטרוטות מהוכר מהבוקר שאחרי מסיבת האפטר-פארטי".

אייליינר ג'ל עמיד כולל מברשת
צילום ניסים פרץ

הוספת תגובה

הוספת תגובה