עמוד הבית » סדרה חדשה של מירי תשירי לרגל יום העצמאות

סדרה חדשה של מירי תשירי לרגל יום העצמאות

כוכבת הילדים מירי תשירי, צילום: אורן סטלקול
הסדרה "מירי מטיילת מסביב לעולם" בסימן מלחמת חרבות ברזל משודרת בערוץ היוטיוב ובכל חברות הטלוויזיה (hot, yes, סלקום ופרטנר) בvod- ובערוץ הכוכבים.

לרגל יום העצמאות השיקה כוכבת הילדים מירי תשירי (נחום) את הסדרה החדשה שלה בסימן מלחמת חרבות ברזל, שתשודר בערוץ היוטיוב ובכל חברות הטלוויזיה (hot, yes, סלקום ופרטנר) בvod- ובערוץ הכוכבים. מירי נחום (תשירי), שגדלה במסגרת חרדית בקהילה סגורה בחסידות בקרית גת, אחות הבכורה במשפחה עם שמונה אחים ואחיות, חלמה כל חייה על הבמה ולשמח ילדים תוך כדי אהבתה למדינה ולציוניות.

סוף סוף מירי מגשימה את חלומה והשיקה את הסדרה ״מירי מטיילת מסביב לעולם״ רגע לפני יום העצמאות ודווקא בתקופה שבה ברחבי העולם האנטישמיות גוברת.

כוכבת הילדים מירי תשירי, צילום: אורן סטלקול

 

הסדרה משודרת בערוץ היוטיוב ובכל חברות הטלוויזיה (hot, yes, סלקום, פרטנר) ב-vod ובערוץ הכוכבים עם עשרה פרקים מרתקים לילדים וגם להורים, שבהם מועבר מסר חינוכי וציוני על החשיבות והאהבה למדינת ישראל: למרות שהעולם יפה והיא מטיילת וחווה תרבויות שונות ומגוונות, היא מגיעה למסקנה שאין כמו הבית, מדינת ישראל.

הסדרה עוסקת במירי, שמחליטה לצאת לטיול בעולם. היא נפרדת מסבתא בנתב״ג, עולה על מטוס, נוחתת במקומות שונים בעולם ומביאה סיפורים ניחוחות וצבעים ממדינות ותרבויות שונות: אנגליה, ארצות הברית, אפריקה ואפילו מצרים.מירי טועמת ממטעמי המקום, חווה חוויות, פוגשת אנשים מדליקים וצבעוניים, וכשהיא חוזרת לארץ היא בטוחה ויודעת יותר מתמיד שאין בעולם מקום כמו ארץ ישראל.

כוכבת הילדים מירי תשירי, צילום: אורן סטלקול

 

מירי נחום: ״היה חשוב לי לעשות את הסדרה הזאת במיוחד לאור מה שאנחנו עוברים וכמה חשוב לשמור על המדינה שלנו. אין כמו המדינה שלנו, המאכלים שלנו, הסלנגים שלנו והתרבות שלנו. זה הבית ולשם כל יהודי שנמצא בחו"ל מתגעגע ומרגיש בבית".

כתיבה ובימוי: אבי דור,
צילום ועריכה: אורן סטלקול,
סאונד ועריכה מוזיקלית: גור מורד.