עמוד הבית » סדרת ניוקי, קמח פיצה ופוקאצ'ה, פתיבר פיסטוק, פתיבר עוגת גבינה

סדרת ניוקי, קמח פיצה ופוקאצ'ה, פתיבר פיסטוק, פתיבר עוגת גבינה

ניוקי אורגני ב- 4 טעמים. צילום: אייל גרניט

סדרת ניוקי איטלקי

לכבוד שבועות, משיקה חברת "תבואות", משיקה סדרת ניוקי (Gnocchi) איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים, בטעמי הסדרה: ניוקי תפוחי אדמה אורגני; ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן; ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד; וניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד.

הניוקי משתדכים נהדר לכל המוכן מתפוחי אדמה, סולת, קמח, פירורי לחם או גבינת ריקוטה. הוא נחשב למזון משביע, טעים  עם רוטב ולכל תוספת – החל בדגים, בשר או עוף וכלה בירקות, תבלינים או גבינות. הרטבים שנחשבים לקלאסים לליווי ניוקי הם רוטב עגבניות, רוטב חמאה ומרווה, בשאמל או רוטב חמאה וגבינה.

כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

נסיינית המערכת: כל שנה אני מחכה בכליון עיניים לחג שבועות, חג שוקק חיים ואהבת החקלאות, אני מארחת כבר כמה שנים בחג זה בביתי ותמיד אני מוסיפה מתכונים חדשים לצד המתכונים המוצלחים שלי, הרבה אנשים אוהבים ניוקי עם רוטבים קל להכנה ואין פיספוס בהכנה ותמיד יוצא טעים והמראה מוסיף המון. לכו על זה!

קמח פיצה ופוקאצ'ה

טחנת "קמח הארץ" משווקת את הקמח, תוצרת גרמניה, הוא קמח חיטה לבן באיכות מעולה, עשיר במיוחד בחלבון ובגלוטן. הקמח יוצר בצק חזק, גמיש, רך ובעל מרקם וטעם עשירים ובזכות הרכבו הוא מתאים במיוחד להכנת פיצות ופוקאצ'ות.

קמח פיצה ופוקאצ'ה. צילום: קמח הארץ

כשר פרווה, בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין והרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 10 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

ניתן להשיג באתר הטחנה – המבצע משלוחים לכל רחבי הארץ.

נסיינית המערכת: פוקצ'ה תמיד אצלי בבית, ילדיי אוהבים מאוד ולעיתים מגיעים אורחים ומפתיעים הדבר המוצלח ביותר להכין במהרה פוקצ'ות לשים מעל פלפלים, מלח גס, התוצאה מושלמת פריך וטעים.

פתיבר פיסטוק

ביסקוויט הפתיבר של אסם הוא הביסקוויט האהוב  בישראל ומשמש כחומר גלם טעים, פשוט ונוח להכנת מגוון רחב של קינוחים ועוגות באפס מאמץ ובטעם מושלם.

חג השבועות, חג הגבינות ועוגות הגבינה, הוא חגיגה של ממש עבור הביסקוויט האהוב. בתקופה זו הביקוש למוצר עולה משמעותית וצרכנים רבים רוכשים אותו על מנת להכין את עוגות הביסקוויטים המושלמות שיעטרו את שולחנות החג. אסם משיקה את פתיבר פטל הורוד וצבעה את שולחן חג השבועות בעוגות חג וורודות וחגיגיות במיוחד.

פתיבר פיסטוק מאופיין בטעם פיסטוק מרגש ובצבע ירקרק והוא מוסיף טוויסט מדהים לעוגת הגבינה והביסקוויטים המסורתית. במסגרת החג, הצרכנים מחפשים כיצד לחדש וליצור מאפים ועוגות בגוונים ייחודיים ובטעמים חדשים. פתיבר פיסטוק ומעניקים טעם ונראות מיוחדת שלא נראתה כמותה. המוצר החדש מגיע באריזה ססגונית ובאווירת הפריחה האביבית שבפתח.

פתיבר בטעם פיסטוק צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. כשרות: רבנות יקנעם , בד"צ עדה חרדית

נסיינית המערכת: אהבתי את הצבע ואת הריח ומשמח אותי על היצירתיות של החברה ובצבע הירוק פיסטוק, נקי נעים לעין והכי חשוב טעים.

פתיבר עוגת גבינה

אסם-נסטלה מבססת את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש ומיוחד שיעניק את הטוויסט לעוגות הגבינה והביסקוויטים הקלאסיות: פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה – השילוב המושלם בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק ועשיר בטעם עוגת גבינה.

פתיבר פינוקים עוגת גבינה צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: משולש K (חלבי)

 נסיינית המערכת: תקשיבו חברים זה באמת טעים, אי אפשר להפסיק לנשנש הפתיבר עוגת גבינה אומר בפשטות וואו.