עמוד הבית » עייפות כרונית, קינמונים, סוכריות ג'לי, מעדנים לחתולים

עייפות כרונית, קינמונים, סוכריות ג'לי, מעדנים לחתולים

צילום: כריכה קדמית

מרגישים נטולי אנרגיה, עייפים ומותשים? מרגישים חסרי אונים אל מול העייפות המתמדת שאוחזת בכם. ספר חדש בשם "עייפות כרונית- למה זה קורה לי ואיך יוצאים מזה?" המציע תקווה חדשה לסובלים מעייפות כרונית. הספר כולל גם תוכנית תזונתית המבוססת על 50 מתכונים שנערכו על ידי השף נטורופת צחי בוקששתר – יתווה בפניכם מסלול מוכח להעלאה משמעותית ברמות האנרגיה תוך שבועיים בלבד, וחזרה לרמת אנרגיה תקינה תוך שלושה חודשים.

בספר מפורטת תוכנית בשם "סוף לעייפות", ולא בכדי השם שלה כל כך נחרץ. המתבססת על מחקרים רפואיים שמצאו כי רמת אנרגיה תקינה נשענת על איזון עדין ומדויק בין שלוש מערכות עוצמתיות הפועלות באופן משולב בגופנו – מערכת העיכול, המערכת החיסונית והמערכת ההורמונלית. אשר נועדה להשיג את אותו איזון עדין בגופנו. את התוצאות – תרגישו בכל היבט בחייכם תוך זמן קצר.

מה בתוכנית?

  • טכניקות לשיפור איכות השינה
  • הכוונה תזונתית להעלאת רמות האנרגיה
  • תרגילים להקלה על לחץ נפשי

ד"ר איימי שאה מחברת מסבירה כיצד תזונה נכונה משפיעה על מערכת העיכול ושאר המערכות, ותמצאו עשרות מתכונים לתזונה שתאפשר לכם ליהנות מרמת אנרגיה גבוהה לאורך היום כולו. 50 המתכונים בספר נערכו על ידי השף נטורופת צחי בוקששתר.

נסיינית המערכת: ספר זה מארגן לכם את היום לגבי האוכל, מה לאכול כמה בצורה מאוזנת אשר תגרום לכם להרגיש קליל ונעים בגוף.

הוצאת פוקוס ספרים לבריאות | מחיר: 98 ₪ | להשיג בחנויות הספרים ובאתר פוקוס

 דגנים קינמונים 

דגנים פריכים מצופים קינמון, מגיעים היישר לרשתות השיווק באריזה חדשה ומעוצבת ובמתכון חדש עם אותו טעם קינמוני מוכר וממכר. קינמונים מכיל חיטה מלאה וללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. אז בין אם בוחרים בו בקערה עם חלב, כתוספת מפנקת על יוגורט או סתם כך כנשנוש על הדרך – קינמונים של תלמה הוא מהיום לא רק נוסטלגיה רחוקה ואהובה.

צילום: נעמה משיח כהן

המוצר מגיע באריזה 375 גרם.

נסיינית המערכת: זוהי דרך נפלאה להתחיל את הבוקר, ארוחת בוקר דשנה ללא חומרים משמרים וטעם מנחם, קינמון גרם לגופנו להרגיש עם אנרגיה טובה וחמימות מלטפת. המוצר ללא חומרים משמרים ויחסית כמות הסוכר מפוקח, מתאים לכל המשפחה. רגעי קסם. בתאבון.

סוכריות ג'לי

סדרת סוכריות הג'לי של יוגטה מסוכרות בטעמי פירות ובטעם מנטה עדינה. המוצר מיוצר באיטליה, ללא צבעי מאכל, הסוכריות טבעוניים בעלי סימון ויגן.

את המוצרים ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק במחיר של 4.5 ₪ למארז שמשקלו 80 גרם

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ איגוד הרבנים ובאישור הרבנות הראשית לישראל

נסיינית המערכת: מרביתנו גדלנו על סוכריות ג'ל, הן מתוקות ונמסות בפה. התחברתי למנטה זה נותן בוסט עדין לחך המתאים לאמצע היום להתעורר ולהכניס מעט אנרגיה לגוף.

מעדנים בשרניים לחתולים קרניבורים

ביופט, החברה הוותיקה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את מוצרי המותג "URBAN CHOICE" פרימיום נותן לכלבים וחתולים שחיים בסביבה עירונית ומספק להם את תוחלת החיים מיטבית. כעת מושקת סדרת CARNIVORE של מעדנים במרקם "קצוץ" עשירים בבשר לחתולים קרניבורים.

בטבע, החתולים הם ציידים קרניבורים, אך בעיר הם צדים בעיקר בין המיטה לספה, אוכלים מזון יבש ולא שותים מספיק. אם בעבר הם היו ניזונים בעיקר מצייד, אשר היה מספק להם מזון עשיר ונוזלים, כעת הצרכים שלהם בסביבה האורבנית השתנו, והתזונה שלהם צריכה להשתנות בהתאם. החתולים בעיר זקוקים לתזונה שתתאים לצרכים המודרניים שלהם ותזין אותם בוויטמינים ובמינרלים המדויקים אשר ישמרו על חיוניותם ואיכות חייהם.

מתוך הכרות עם צרכים אלה, פותחה סדרת CARNIVORE, הכוללת ארבעה מעדנים של מזון לח במרקם "קצוץ". המעדנים עשירים בבשר איכותי, בטעמים האהובים על חתולים עירוניים: קרניבור בקר ואורז, קרניבור ארוחת בקר, עוף וירקות, קרניבור עוף וארנבת וקרניבור מיקס עוף, חזיר ובקר

 

מחיר מומלץ לצרכן : 7 ש"ח

להשיג בחנויות המחמד והווטרינרים ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: מאחר וקיבלתי את המוצר לידי ולי יש כלבת לברדור החלטתי להעביר את המוצר לשכן שלי יש לו חתול, רק פתחתי את הקופסא הוא זינק אלי במהרה ופחות מדקה הקופסא התרוקנה, כנראה שהאוכל ממש טעים.