עמוד הבית » סרטי קולנוע חדשים

סרטי קולנוע חדשים

צילום: באדיבות פורום פילם

הדו-קרב האחרון / צרפת 2021

בימוי: רידלי סקוט

סרטו החדש של הבמאי  רידלי סקוט הדו-קרב האחרון מגולל סיפור מרתק על בגידה ונקמה מהולה בברוטליות ודיכוי נשים בצרפת של המאה ה-14. זוהי דרמה היסטורית וקולנועית מעוררת מחשבה הבוחנת את שליטתם הנרחבת של הגברים, את שבריריות הצדק ואת כוחה ואומץ ליבה של אישה אחת, המוכנה לעמוד לבדה בשם האמת.

צילום: באדיבות פורום פילם

הסרט המבוסס על אירועים אמיתיים, חוקר השערות קודמות אודות הדו-קרב האחרון בין אן דה קארוז' לזק לה גרי, חברים שהפכו ליריבים מרים. כאשר מרגריט, אשתו של קארוז מותקפת על ידי לה גרי, הוא מכחיש את המיוחס לו. היא מסרבת לשתוק ומעיזה לצאת בהאשמה כנגד התוקף שלה, בצעד של אומץ לב והתרסה אשר מעמיד את חייה בסכנה. התוצאה היא דו-קרב לחיים או למוות.

שחקנים:

מאט דיימון, בן אפלק, ג'ודי קומר, אדם דרייבר

הסרט מופץ ע"י פורום פילם ובבתי הקולנוע

משפחה מנצחת / ארה"ב 2021

במאי: ריינאלדו מרקוס גרין

מבוסס על סיפור חיו האמיתי של ריצ'רד ויליאמס (וויל סמית') שהתגבר על מכשולים עצומים כדי לסלול לבנותיו דרך לפסגת הספורט העולמי. העיר קומפטון בקליפורניה לא הייתה מגרש אימונים אופייני לגידול אלופי טניס, הספורט הלבן שנחשב לנחלתם של אצולות אירופה.  אבל לריצ'רד וויליאמס הייתה תוכנית; לנקות את המגרש המקומי מסמים ואלימות על מנת לתת הזדמנות לשתי בנותיו להתאמן במשחק שהוא לא זכה מעולם לשחק. הזדמנות שעתידה להפוך את שתי הבנות, ונוס וסרינה ויליאמס, לאלופות העולם!

צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

סרט מרומם רוח המציג את כוחה של המשפחה, ההתמדה וההתמסרות הבלתי מתפשרת של אב לבנותיו כאמצעים להשגת הבלתי אפשרי ולשנות על העולם.

שחקן:

וול סמית

באדיבות: טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

נצחיים / ארה"ב 2021

בימוי: זוכת האוסקר קלואי ז'או

'נצחיים' מאולפני מארוול עוקב אחר קבוצת גיבורים חדשה ומסעירה אשר הגנה על כדור הארץ משחר האנושות. לאחר אירועי 'הנוקמים: סוף המשחק', טרגדיה בלתי צפויה מאלצת אותם לצאת מהצללים ולהתאחד כנגד אויביהם העתיקים ביותר של האנושות – 'הסטיות'.

נצחיים אנג'לינה ג'ולי צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

שחקנים:

ג'מה צ'אן, קומייל ננג'יאני, ריצ'רד מאדן, קיט הרינגטון, סלמה הייק, אנג'לינה ג'ולי.

טריילר: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

אתמול בלילה בסוהו / ארה"ב 2021

בימאי והיוצר: אדגר רייט

מעצבת אופנה צעירה בלונדון של ימינו חווה מסע על טבעי לשנות השישים שבהן היא נכנסת לדמותה של זמרת שאפתנית המנסה את דרכה במועדונים של סוהו. אבל חיי הזוהר הם לא מה שהם נראים וחלומות העבר והווה מתחילים להתברר כמשהו אפל הרבה יותר.

צילום: באדיבות Tulip Entertainmen

באדיבות: Tulip Entertainmen