עמוד הבית » פתיחת חנות פופ אפ של השחקן תומר טאליאס

פתיחת חנות פופ אפ של השחקן תומר טאליאס

צילום: אור גפן
בוגר עזריאלי אקדמי תומר טליאס פותח מתחם פופ אפ ראשון של מותג אופנת הסטריט והיוניסקסSYMI . הקמת הפופ אפ נערכת לאחר שהשלים את לימודי האקדמיה, בקורס שמטרתו הייתה להכשיר את בעלי מותגי האונליין להקמת חנויות אופליין למותג שלהם.

חנות הפופ אפ של תומר נפתחה בהשקה חגיגית אמש 08.08.23 בעזריאלי שרונה לתקופה של שבוע, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של עזריאלי שרונה ומציעה מגוון דגמים חדשים ואפשרות ייחודית של גרפיקה אשר תודפס במקום באופן בלעדי ללקוחות הפופ אפ.

תומר טאליאס בן 24, שחקן ודוגמן, פרץ לחיינו בתוכנית הדגל של ערוץ הילדים "הבנים והבנות", ומאז שיחק בסדרות נוער ודגמן לחברות ישראליות מובילות. המותג SYMI הוקם לפני 3 שנים על ידי תומר כאשר מדובר בביגוד בסגנון סטריט, בגזרות יוניסקס המשלב גזרות לנשים וגברים כאחד, מבדים איכותיים ומיוצר בישראל כחול לבן.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

 

המותג נכנס בפריצה גדולה כאשר לא מעט סלבס לבשו, אהבו וקידמו את הבגדים. בין השמות: אסי עזר, נועה קירל, מרגי, דני אבדיה, יהודה לוי, בר זומר ועוד.השם SYMI הוא ראשי תיבות של SORRY YOU MISSED IT, מתוך כוונתו של טליאס לייחד את הבגדים, את איכותם ואת כמותם. כאשר פריטים רבים ממוספרים ומוגבלים רק ל- 18 יחידות משום השם השני של תומר – חי (בגימטריה = 18). כאמור, מדובר בפופ אפ ראשון בעזריאלי שרונה אך השאיפה היא לפתוח חנות מיוחדת קבועה בישראל של SYMI בקניוני עזריאלי.

תומר טליאס, בעלי מותג SYMI: "אני גאה ומתרגש לפתוח את חנות הפופ אפ הפיזית הראשונה שלי בעזריאלי שרונה. המותג SYMI מציע אופנת סטריט יוניסקס באיכות הטובה ביותר, והכל בייצור כחול לבן. אני שמח על התמיכה של עזריאלי ויודע שזו רק תחילתו של שיתוף הפעולה בנינו. מחכים לכם עוד דברים גדולים בדרך והפתעות חדשות."