עמוד הבית » פרוש חלומות דרך הקבלה מאת ורד גליקסמן

פרוש חלומות דרך הקבלה מאת ורד גליקסמן

ורד גליקסמן
בימים טרופים אלו שאנו נמצאים בסגר ומגפת הקורונה בשיאה בישראל, בחרנו עבורכם את ורד גליקסמן המתמחה בחשיבה חיובית עוסקת בקבלה מעל 20 שנה, תקשור ופתירת חלומות משדרת בתוכנית רדיו , לתת עבורכם פתרונות למציאות האישית של כל אחד ואחת ולעזור לכם ולכוון איתכם בדרך שאתם הולכים בה.

תאריך לידה 25/6/73

החלום :

הייתי בתחנה אוטובוס. לבד ,פספסתי אוטובוס ואז הלכתי  טיפה רגל הייתי צריכה החליף בגדים

הגעתי, מקדולנס ביקשתי שירותים זה היה בחוץ לארץ דיברנו שפה זרה,נתנו לי מפתח ירדתי למטה התחלתי להחליף בגדים . אני זוכרת שאמרתי לעצמי מה זה מקום הזה הוא נראה שונה,

החלפתי בגדים וחזרתי לתחנה, לקחתי בטעות נעלים של אחרים שהיו שם, נעלים גוונים כחולים .מישהו ראה ובא לקחת זוג אחד מישהו אחר ראה אמר ששיחק בכרטיס אשראי שלי,היה עליו מלא בגדים . הוא בזבז כסף בכרטיס אשראי.

פתירת החלום של 25/06/73 והמשמעותו: 

החלום בא לאמר לך שהיית בחייך במצב מסויים שהתפתח באופן שונה מאיך שרצית חשבת או ציפית.

ציפית שיהיה טוב אבל היתה אכזבה ועיכוב בדרך להשגת מטרותיך. תחושה של פספוס הזדמנויות אבל תודה לאל.יש בך אמונה בדרך ,דבר שמאפשר לך דיי מהר לחפש מוצא אחר , אינטואיציה טובה ויצירתיות מדהימה שאם תקשיבי להם תצליחי להגיע למקום טוב יותר. יש לך הרבה פעמים את היכולת להסתיר מהסביבה את מה שעובר עליך ..והחלום מרמז לך שהגיע הזמן לשתף את הסביבה ולהיפטר מתחושת הבדידות  ומהמקום של ההתמודדות ותחושת המועקה ,כי יש בך כוחות רבים .יש בך רצינות והתמדה ונחישות להגיע למקום הטוב והמיטיב שלך ,ואם תקשיבי למקום הקול הפנימי שבך הכוחות שבך שבאת איתם לעולם הזה ,יהיו לך לעזר גדול בהמשך ויסייעו לך להגיע למקום בטוח  ולעמוד על קרקע מוצקה יציבה ואיתנה  וכל זאת מתוך האמונה בעצמך וראית והכרת הכוח שבך ,שאת  אכן  מגיעה למקום שאת מתפללת ומדמיינת אותו. את מבלי לרצות אף אחד אחר.( דבר שלא הוכיח את עצמו עד עכשיו בחייך) לשאוף להאמין ולהגיע למקום שבו הכל מתהפך לברכה.

בהצלחה בדרך,

 שלך ורד.

עשו לנו לייק בפייסבוק 

תאריך לידה 13/10/1970 

החלום :

החלום  שחלמתי לאחרונה (חולמת המון, עלי ועל מעגל האנשים הקרוב אלי).

חלום טוב, חלום שלום.

אני עומדת עם ערמת כביסה נקיה ולא יודעת היכן לתלות (אני בבית שאני לא מכירה, אבל הוא שלי).פונה לאחד החלונות ומגלה שם כביסה יבשה תלויה כבר המון זמן, ששכחתי ממנה, מורידה אותה מהחבלים כדי לפנות לכביסה הלחה. פתאום מבינה שהחבלים פונים לתוך שטח של דירה סמוכה, ושאם אתלה, אפריע.

תולה על חבלים בתוך הבית, אבל נשארת לי עדיין כביסה. מנסה למצוא דרך לתלות אותה בין כתלי ביתי, מתחילה לפרוש אותה על מושבים של ספה, ופתאום מגלה שאני בכלל בדירה הסמוכה שבה נערכת מסיבה ואנשים רוצים להתיישב.

שומעת שירה נהדרת של זמרת, מזיזה וילון, והיא יושבת שם להנעים לאורחים, עם גיטרה ביד. חשבתי לעצמי איזה יופי שיש כישרונות כאלה צעירים ואיך אני שמחה בשבילה שגם בימים שאין הופעות המוניות, מצאה דרך לשיר במסיבה ביתית ולמלא את ייעודה לשמח ולענג בני אדם.כל מה שחשבתי היה איך אני מסתלקת משם עם הכביסה שלי, שלא להפריע למסיבה. (לא היו גבולות או קירות בין הבתים. לכן חשבתי שאני תולה אצלי ובעצם פלשתי לתחום שאינו שלי. הכל היה צוף בחבלים עמוסים כביסה והיה קשה לעבור בין החבלים ממקום למקום).

פתירת החלום של 13/10/1970 ומשמעותו : 

 יקרה,

החלום שחלמת מרמז על כך שכל מיני נושאים שקשורים למעגל הקרוב שלך בסופו של דבר הסתדרו . נושאים שגרמו לך לחוסר מנוחה, דברים שהיה יותר קל  לא להתמודד איתם , במחשבות התנהגויות וקשרים חברתיים לא מי יודע מה,  את הצלחת לפתור אותם ולהסיר מעליך עול שהלכת איתו זמן רב. הרבה זמן רצית להגיע לחיים מאוזנים ושקולים להיות שלמה עם עצמך ולהפסיק לתת דין וחשבון לכל מיני אנשים. החלום מראה על רצון להשלמה ותיקון יחסים …לפתוח דף חדש טוב יותר לשים גבולות במערכות יחסים שלא מעלות אותך.,רצון שיעריכו אותך ויראו כמה דברים טובים ערכים וכשרונות חבויים בך ,דברים שעדיין לא העזת להביא ל ביטוי במציאות חייך. החלום אומר שאת נכנסת לעידן חדש ומוצלח הרבה יותר, ו שהשיעור שלך כאן בעולם הזה הוא ,שהרבה לפני כולם את היא זו שצריכה ללמוד לאהוב ולהעריך את עצמך. כי נשמתך יודעת בדיוק את הפוטנציאל שטמון בך .העזי לכי והגשימי את החלומות שלך.

בהצלחה בדרך,

שהכל מתהפך לברכה

שלך ורד

 

לשליחת חלומות :veredglk@gmail.com

תגובות 2

הוספת תגובה