עמוד הבית » פתרונות סולאריים לבית ומחוץ אליו

פתרונות סולאריים לבית ומחוץ אליו

צילום: Freepik
למה לבחור באנרגיה סולרית?

אנרגיה סולארית היא אנרגיה שנועדה להחליף את האנרגיה החשמלית במכשירי החשמל השונים. אנרגיה סולארית מגיעה מהשמש ובעזרת קולטנים שנמצאים על המכשיר או מחוברים אליו וחשיפתם לשמש במהלך היום, הם נטענים ויכולים לספק את מה שנדרש מהם במהלך שעות החשכה.

למכשירים שעובדים על אנרגיה סולארית יתרונות רבים ומהותיים. הראשון שבהם הוא אנרגיה ירוקה ומתחדשת. אנרגיה סולארית מופקת מהשמש, גם בתנאי מזג אוויר קשים יותר, והיא מחליפה את האנרגיה החשמלית שדורשת משאבי טבע אחרים ומתכלים.

בנוסף לכך, לאנרגיה סולארית יתרונות כלכליים, כיוון שזו אינה צריכה להיעזר במקורות חשמל, כך השימוש במכשיר לא צורך חשמל וניתן להשתמש כמה שרוצים בלי שיהיו לכך השלכות כלכליות גדולות.

התקנה של מוצרים וגופי תאורה שעובדים על אנרגיה סולארית היא קלה יותר, כיוון שלא צריך שיהיה תשתיות לחבר לחשמל. לכן, גם ההתקנה יכולה לחסוך כסף ועלויות של המכשיר החשמלי.

תאורה סולארית- מנורה סולארית לבית, לגינה ולרחוב

בקטרוגיה של גופי תאורה סולאריים אפשר למצוא הרבה מנורות סולאריות שיכולות להתאים למגוון של מקומות שונים בבית ומחוץ לבית. בתחום הבית, למשל, ניתן להתקין מנורה סולארית בגינה, שזהו המקום הנפוץ ביותר עקב החשיפה לשמש ברוב שעות היום. ניתן גם להתקין בחניית הבית, ובתוך הבית עם חיבור לפאנלים שנמצאים בחוץ וחשופים לאור השמש.

בנוסף לכך, כיום נפוץ מאוד להתקין גם מנורות סולאריות כחלק מתאורת הרחוב, בגלל החיסכון בחשמל ובכסף, ובגלל היתרונות הסביבתיים שיש למנורות סולאריות. מועצות מקומיות ועיריות משקיעות במנורות אלו כחלק מחידוש העיר, זה נפוץ מאוד במועצות שמעוניינות להפוך את היישוב או העיר שלהם לירוקים יותר.

מטען סולארי נייד מקצועי, תחנות כוח ומוצרים נוספים

בתחום המוצרים שעובדים על אנרגיה סולארית יש הרבה מעבר לרק נורות וגופי תאורה, למרות שאלו נפוצות מאוד. ניתן למצוא בין היתר מטען סולארי נייד מקצועי שנטען בשמש במהלך היום או ממש תוך כדי ההטענה של מכשיר הנייד. אפשר למצוא גם תחנות כוח ניידות שיכולות לספק חשמל למוצרים רבים בטבע, במקום מרוחק מנקודת חיבור לחשמל או במהלך הפסקת חשמל.

בקטגוריה זו ניתן למצוא גם מצלמות אבטחה סולאריות, מזרקות שעובדות על אנרגיה סולארית ועוד מוצרים רבים שפותחו בטכנולוגיה החסכונית והירוקה של אנרגיה סולארית.

המוצרים של Solar light

Solar light היא חברה שמציעה פתרונות למכשירי חשמל ומכשירים שעובדים על סוללה, בצורה סולארית. בחברה ניתן למצוא מגוון של מנורות לשימושים שונים בעיצובים מודרניים ושונים.

החברה מציעה גם מכשירים נוספים העובדים על אנרגיה סולארית ויכולים לעזור לכם להטיב עם הסביבה ולחסוך לכם כסף בכך שהם חוסכים בשימוש בחשמל. כמו כן, החברה מציעה גם מוצרים שניתן לשים במרחב הציבורי ולהנות כקהילה מתאורה חסכונית ושאינה מזיקה לסביבה.