עמוד הבית » קורנפלקס במסע עם ספורטאי פראלימפי

קורנפלקס במסע עם ספורטאי פראלימפי

אחיה קליין רוני אחיון ורוניקה גירנקו צילום ROCO RUNS
חברת תלמה והוועד הפאלימפי חברו יחדיו על מנת לתת תמיכה לנבחרת הספורטאים של טוקיו 2021, נבחרו שלושה ספורטאים מייצגים מודל מצויינות והצלחה

ורוניקה גירנקו, שחיינית בנבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל:

"אני גאה ומתרגשת לחבור למותג  כדי לקדם את הספורט הפראלימפי בישראל, כדי לדבר על ערכים כמו נחישות, התמדה ומימוש עצמי וכדי ליצור שיח של גיוון והכללה. אני שמחה להופיע על אריזה.

ורוניקה גירנקו צילום יחצ

"כשהייתי בת חמש נסענו לבקר את סבי וסבתי, והתנגש בנו רכב. ישבתי מאחור ועפתי קדימה. בעקבות התאונה נפגע עמוד השדרה שלי, ונותרתי מרותקת לכיסא גלגלים. עם עזרה ממאמנים ומחברים, הפכתי מנערה חסרת ביטחון – לשחיינית מקצועית בתחרויות בין-לאומיות."

אחיה קליין, חותר בסירת רביעייה בנבחרת החתירה הפראלימפית של ישראל:

"אני שמח שמותג ישראלי  מקדם ערכים חשובים כל כך של גיוון והכללה. כאחד שרוצה לתמוך בספורטאים ולקדם אורח חיים פעיל וחתירה למצוינות – אני גאה ומתרגש לחבור למותג ואני מזמין את כולם לצפות במשחקים הקרובים בטוקיו."

אחיה קליין צילום יחצ

"נפצעתי במהלך פעילות מבצעית ואיבדתי את כושר הראייה.עם כל הקושי והמורכבות, החלטתי להכיל את הפציעה ולצאת לדרך חדשה.
כשהתחלתי לחפש הזדמנויות חדשות, גיליתי את הספורט הפראלימפי."

רוני אוחיון, שחקנית כדור שער בנבחרת הנשים הפראלימפית של ישראל:

"אני גאה לקחת חלק בפרויקט המרגש עם המותג להופיע על אריזת דגני הבוקר של תלמה, "קורנפלקס של אלופים", ולהגיע לכל בית בישראל.אני בטוחה שהפרויקט יעורר השראה בכולם ויעודד אותם להגשים את עצמם.נולדתי עם לקות ראייה קשה. למרות זאת, תמיד אהבתי ספורט ואהבתי אתגרים. כבר בתור ילדה הייתי הולכת למשחקים במרכז לעיוור והתאהבתי בכדור שער.היום אני גאה להיות הסנטרית של נבחרת ישראל. "

כחלק מהמהלך, האריזה  תושק החודש באריזה חגיגית, ועליה סיפורם של שלושת הספורטאים הפראלימפיים. בנוסף, תקדם תלמה בתקשורת את המסע למשחקים הפראלימפיים.

רוני אוחיון צילום יחצ

נגה בנר סוארי, מנהלת השיווק של דגני תלמה: "תלמה גאה לתמוך בספורט הפראלימפי בישראל, מתוך מחויבות לעידוד אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות הטמונות בכל אחת ובכל אחד מאיתנו. ורוניקה, רוני ואחיה מבטאים הלכה למעשה את ערכי המימוש העצמי והשאיפה להישגים, והחיבור בינם לבין תלמה הוא טבעי ונכון. אנו מזמינים את הקהל הרחב להתרשם מהסיפורים האישיים ומעוררי ההשראה שלהם.אני מאחלת בהצלחה רבה לכלל הספורטאים במשחקי טוקיו 2021, אתם אלופים אמיתיים!"

מחיר אריזה: 15 שקל (וניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן שנקבע ע"י הרשתות המשווקות).

נסיינית המערכת: מרגש לדעת שמותג "תלמה "מחבקת"  ספורטאי פראלימפי שימוש במוצר הוא כל כך שכיח בישראל ומרבית הילדים נהנים ממנו כארוחת בוקר מזינה ובריאה, כל ילד / ילדה יראו את התמונות של הספורטאים וסיפורם יפנימו ויקבלו השראה על הצלחה יכירו בשונה ובהשגים שהם הגיעו, אין ספק שהפרוייקט חשוב למען עתיד ילדנו, למען הצלחתם ולמען החברות הקולקטיבית שכולנו שווים. בהחלט גאווה ישראלית.נאחל לכל השחקנים הצלחה במשחקי טוקיו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה