עמוד הבית » רומנטיקה נשית בקולקציה של H&M

רומנטיקה נשית בקולקציה של H&M

צילום באדיבות H&M

המותג הכריז על שיתוף פעולה עם המותג הנשים Brock Collection מלוס אנג'לס.הקולקציה מאופיינת בקווים רומנטיים מודרניים ומשלבת שמלות, חולצות, עליוניות ומכנסי דנים. פרחים בסגנון קאנטרי, רצועות כתף נקשרות וחולצות מחוך מדגישים את הנשיות בעוד פריטי הדנים משדרים ניגודיות ואמירה אורבנית.

צילום באדיבות H&M

הפריטים  עשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה בהם פשתן אורגני, כותנה אורגנית, כותנה ממוחזרת, פוליאסטר ממוחזר ו- Tencel ™ Lyocell. פלטת הצבעים מורכבת משחור, ורוד בהיר, גווני קרם וג'ינס. קולקציה תושק ב-1 ביוני בחנויות הנבחרות ברחבי העולם כמו גם בחנויות בקניון עזריאלי ת"א וקניון עופר הקריון.

צילום באדיבות H&M

מותג Brock Collection נוסד בשנת 2014 על ידי לורה וסאר וכריסטופר ברוק והוא ידוע באסתטיות מתוחכמת אך פרקטית בסגנון וינטאג', השמה דגש על מלאכה וגזירה. לורה וכריסטופר הכירו בניו יורק בזמן שלמדו בבית הספר לעיצוב של פרסונס, כאשר לאחר שהשיקו את המותג עברו להתגורר בלוס אנג'לס.

צילום באדיבות H&M

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם Brock Collection, הידועים בעבודתם היוקרתית, בגזרותיהן המדויקות ללא דופי ובידוענים המעריצים את המותג. היופי בעיצובים שלהם הוא שהם תמיד מרגישים פרקטיים וקלים ללבישה", אומרת מריה אוסטבלום, מעצבת קו נשים ב- H&M.

צילום באדיבות H&M

 

טווח המחירים: 59.90-299 ₪.