עמוד הבית » תרומה לקרן החרום של "עמותת שניר"

תרומה לקרן החרום של "עמותת שניר"

דניאל בירנבאום - יור סודה סטרים וחבר עמותת המלאכים של שניר
דניאל בירנבאום, יו"ר חברת סודה סטרים, יוזם ותורם 200,000 ₪ לקרן חרום אשר תסייע לאנשים שנפגעו מהקורונה והמצב הכלכלי הקשה אשר נוצר בעקבות המגיפה.

בירנבאום יזם בימים אלו את המיזם יחד עם ניר שמול, כפעילות חרום במסגרת "עמותת שניר" הפועלת מזה שנים לקידום שיוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.

בירנבאום תורם היום מראש את מלוא משכורתו עד סוף השנה, בסך כ-200,000 ₪ לקררן החרום של "המלאכים של שניר" אשר הוקמה לאחרונה.

ניר שמול, יו"ר ומקים עמותת שניר, מסר: "דניאל בירנבאום הינו שותף בכיר וחשוב בפעילותם של "המלאכים של שניר", תורם לה רבות ונרתם לכל צורך של המלאכים. כפי שדניאל ומשפחתו עושים זאת במהלך כל השנה, כך גם בימים קשים אלו ועל כך תודתנו.

אנו קוראים לאנשי עסקים נוספים לתרום ולסייע לנו לעזור לכל מי שזקוק בימים אלו לעזרה, בכל המגזרים הנזקקים והנצרכים במדינת ישראל."

המלאכים של שניר הוקמו על ידי עמותת שניר ופועלים בקבוצות ווטסאפ המונות אלפי מתנדבים מרחבי הארץ והעולם אשר מגישים עזרה יומיומית לכלל האוכלוסיות המוחלשות בארץ. קרן החירום של המלאכים של שניר הוקמה לאחרונה, בעקבות המצב הקשה, ותפעל למען אנשים הנזקקים לתרופות, סלי מזון, תשלומי מים, חשמל וארנונה לאנשים אשר נפגעו ממשבר הקורונה ונמצאים לפני קריסה.

ההנהלה תבחן כל מקרה בצורה קפדנית ותעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ולתרום למי שזקוק.

ביוזמת בירנבאום, הקרן תפעל בקרב כל המגזרים בחברה הישראלית וגם בקרב המגזר הערבי, לרבות החברה הדרוזית והבדואית.

מקורבים לבירנבאום ציינו שחשוב לו מאוד שהפעילות תהווה סימן לסולידריות ושותפות גורל בין המגזרים אשר כל כך התרחקו בשנים האחרונות.