עמוד הבית » תרסיס סטרימר לאף אלרגי

תרסיס סטרימר לאף אלרגי

סטרימר לאף אלרגי צילום יחצ חול
העונה החמה כבר כאן וגל החמסין והאובך מביא עימו את אלרגיות הקיץ הנפוצות, הגורמות לגירוי בדרכי הנשימה, גודש ויובש באף וכן נזלת. בארץ גם הפריחה עשוייה להמשך לתוך הקיץ ולכן תסמיני האלרגיה עשויים להמשך זמן רב יותר.

להקלה בתסמיני האלרגיה, המותג תלות. התרסיס מסייע במניעת התפתחותן של אלרגיות דרך רירית האף, מזין את דרכי האף בלחות, שומר על הלחות הטבעית של האף, מנקה ומונע הצטברות של אלרגנים על רירית האף.

מיועד לגיל 3 ומעלה ( פעוטות, ילדים ומבוגרים).

התרסיס מכיל תמיסה פיזיולוגית (איזוטונית) של מי ים ומים מזוקקים שעברו סינון קפדני כך שהתמיסה נעימה לשימוש ולא מגרה את רירית האף. התמיסה מכילה ריכוז מלחים הזהה לריכוז המלחים בגוף האדם. מי הים מכילים מלחים מינרלים ויסודות קוורט ממקור ימי כגון אבץ, נחושת, מנגן, ברזל, מגנזיום, סלניום ועוד. כל אלה פועלים לניקוי ולמניעת הצטברות של אלרגנים כגון: אבקת פרחים, חלקיקי לכלוך, אבק, קרדית אבק הבית, פרוות בעלי חיים וכו.

התרסיס בטיחותי ונוח לשימוש בזכות מבנה אנטומי המאפשר התזת מי הים בכל זווית ובכל תנוחה ומשחרר כמות מדודה ואופטימלית לילדים ולמבוגרים. טכנולוגיית micro diffusion  שומרת על התזה אחידה בלחץ מדוד, הטיפות הזעירות מצליחות להתפזר באופן אחיד בחלל האף, להגיע לעומק האף, ליעילות מרבית וניצול מושלם של התרסיס.

סטרימר לאף אלרגי
צילום אסף לוי

איך זה עובד?

מכניסים את ראש המתיז בעדינות אל הנחיר ולוחצים לחיצה קצרה. במקרה והאף גדוש, יש ללחוץ במשך כמה שניות. עודף תמיסה שרוססה ייפלט החוצה, לאחר מכן יש לקנח את האף. חוזרים על הפעולה בנחיר השני.

ניתן לשימוש יומיומי-  2-6 פעמים ביום או לפי הצורך.

באישור משרד הבריאות.

תכולה – 50 מ"ל

מחיר:

54.90 שח

ניתן להשיג ברשתות הפארם ללא מרשם

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה