עמוד הבית » תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה

תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה

מותג הטיפוח קילס משיק תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה צילום יחצ חול
הפורמולה מורכבת ממרכיבים שמקורם בטבע מרוכז בצמחי מרפא ושמן זרעי קנאביס סאטיבה, שהינו אחד המקורות העשירים ביותר לחומצות שומן רב בלתי-רוויות הממלאות תפקיד חשוב במראה עור בריא, ומסייע בהחדרת לחות לעור הפנים ולהרגיש רגוע ומאוזן. מתאים לכל סוגי העור.
  • קולקציית צמחי המרפא ושמן זרעי קנאביס סאטיבה מתאימה לכל סוגי העור, אדמומיות הכולל עור שמן ונוטה לפגמים, ועור רגיש.
  • קמי קאנלה מנהלת החינוך וחווית הלקוח בקיל'ס מציינת כי: "כיום אנו ממשיכים לשאוב השראה מהמחקר, שערכנו על צמחים, צמחי מרפא ותמציות, ומהמומחיות שפיתחנו במקסום הסגולות המועילות שלהם. אנו מאמינים בכוחם של מרכיבים טבעיים ועדיין משתמשים ברבים, אותנו גילינו לראשונה דרך הניסיון והידע המקצועי שלנו כבית מרקחת הומאופתי."
  • במאה ה-19, קיל'ס היה בית מרקחת הנודע בשימוש בחומרים הטבעיים המשובחים ביותר, אשר שולבו עם מדע מתקדם על מנת ליצור את הפורמולות היעילות והייחודיות שלנו.
  • השירות בחנויות קיל'ס בישראל ובכל הסניפים ברחבי העולם, כולל אבחון וייעוץ אישי ע"י יועצי טיפוח של המותג שעברו הכשרה בינלאומית מקיפה.
  • פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.
מותג הטיפוח קילס משיק תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה
צילום יחצ חול

מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס, Kiehl's משיק לראשונה בהשראת מורשת הרוקחות של קיל'ס והשימושים המסורתיים במריחת צמחי מרפא רבי עוצמה את תמצית השמנים מזרעי קנאביס סאטיבה – Hemp Sativa Seed Oil Herbal Concentrate שמן מרוכז בצמחי מרפא שמן זרעי קנאביס סאטיבה, ושמן אורגנו ירוק, קליל ומרגיע, לא-אקנגנית ולא-קומודוגנית. ומתאים לכל סוגי העור.

הפורמולה מורכבת ממרכיבים שמקורם בטבע כולל שמן זרעי קנאביס סאטיבה ושמן אורגנו ירוק. מכילה 100% מרכיבים טבעיים, כאשר שילובם בפורמולה גורם לעור להרגיש רגוע ומאוזן ומסייע להעניק לעור לחות. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור בעייתי, שמן, ונוטה לפגמים, והיא נבדקה בדיקת בטיחות לעור רגיש

שמן מרוכז לעור הפנים מצמחי מרפא ושמן זרעי קנאביס סאטיבהHemp Sativa Seed Oil Herbal Concentrate  – עם 60% שמן זרעי קנאביס סאטיבה ותערובת עוצמתית של צמחי מרפא מרגיעים, שמן זה מנוסח במומחיות בכדי להבטיח יעילות עוצמתית לצד קלילות וספיגה מהירה. בן לילה, האדמומיות הניכרת לעין ותחושות האי נוחות פוחתות, בעוד מחסום ההגנה של העור מתחזק. זאת ועוד, הפורמולה הלא אקנוגנית והלא-קומודוגנית מעניקה לעור לחות לאורך כל היום.

שמן זרעי קנאביס סאטיבה – ידוע בסגולות המרככות, המלחחות והמרגיעות שלו, שמן זרעי קנאביס סאטיבה של קיל'ס מופק בעיקר בגרמניה באמצעות נהלים חקלאיים בני קיימא ובכבישה קרה של זרעי קנבוס (Hemp). בפורמולות של קיל'ס, מרכיב רב עוצמה זה, השומר על צבעו הירוק הטבעי, מסוגל לסייע להפחית את האדמומיות הנראית לעין ולהקל על תחושת אי הנוחות של העור.

שמן אורגנו ירוק – האורגנו הירוק של קיל'ס מופק מהפרחים של צמח המרפא באמצעות זיקוק בקיטור, והוא מוכר וידוע בסגולות שלו  נוגדות החמצון. מופק באזור אגן הים התיכון, הוא משמש באופן מסורתי כמרכיב המרכך את העור. בפורמולות של קיל'ס הוא מסייע לעור להרגיש מלא חיים ואנרגיה, בעודו מקל באופן נראה לעין על עור שנוטה לסבול מבעיות

תוצאות לאחר שבוע אחד:

  • 91% מהמשתתפות חושבות שהעור מרגיש רך יותר
  • 89% מהמשתתפות חושבות שהעור מרגיש חלק יותר
  • 88% מהמשתתפות מרגישות שהעור המתוח שלהן נרגע
  • 88% מהמשתתפות מרגישות הקלה בתחושת אי הנוחות
  • 88% מהמשתתפות חושבות שהעור שלהן מרגיש מלא לחות
  • 83% מהמשתתפות מרגישות שיפור במראה הכללי של העור
  • 76% מהמשתתפות רואות הפחתה ניכרת באדמומיות

תוצאות לאחר ארבעה שבועות, עם תוקף קליני:

  • מפחית את מראה הפגמים
  • מפחית את כמות הפגמים / הכתמים על עור הפנים

מחיר מומלץ לצרכן: 205 ₪ , תכולה: 30 מ"ל .

 המרכיבים של קיל'ס נחשבים מרכיבים טבעיים אם הם שומרים על יותר מ-50% מהמבנה המולקולרי שלהם אחרי העיבוד שלהם ממקור טבעי.

המרכיבים של קיל'ס נחשבים מרכיבים טבעיים אם הם שומרים על יותר מ-50% מהמבנה המולקולרי שלהם אחרי העיבוד שלהם ממקור טבעי.

תוקף בפאנל של נבדקות, שכלל 50% בעלות עור רגיש בתפיסה עצמית. מדינות אסיה פסיפיק עשויות להידרש לכלול את מספר הנבדקות שהיה 54.

"עור שנוטה לסבול מבעיות" מוגדר כעור הכולל אדמומיות ואי נוחות הניכרים לעין

בדיקת התפיסה העצמית של 67 נסייניות במשך שבוע אחד. בדיקה אינסטרומנטאלית של אובדן מים טראנס אפידרמלי וקורנאומטר, 26 נבדקות

בהתבסס על בדיקה לא-קומודוגנית במשך ארבעה שבועות, עם 36 נבדקות

תגובה

הוספת תגובה