עמוד הבית » אופטרה לונדון חושפת את מכשיר האבחון העור המקצועי

אופטרה לונדון חושפת את מכשיר האבחון העור המקצועי

ימין, שירי מנהלת שיווק , ד"ר אינס וורנר צילום: רפי דלויה
אופטרה לונדון, חשפה לראשונה את המכשיר החדש שלה. זהו המכשיר שמסוגל לספק סקירה ואיבחון מקצועי ומעמיקה של העור. המכשיר נמצא בחנות בוטיקית היוקרתית בקניון TLVתל אביב.

מדובר אנלייזר ייעודי לאבחון העור ומציגה את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר.המכשיר משלב טכנולוגיות חדישות שמאפשרות לאבחן את העור ברמה גבוהה, מקצועית והכי חשוב מדויקת. מסוגל לזהות בעיות עור שקשה לראות בעין בלתי מזוינת, ונגישות לאבחון מתקדם של העור ליותר אנשים.

המכשיר  נותן הערכה כוללת של מצב העור תוך בדיקה של מספר פרמטרים: טקסטורת העור, אקנה, פיגמנטציה,נזקי שמש ועוד..המכשיר בודק לעומק את מרקם העור, בעיות שונות כמו אקנה, כתמים וצבע העור, ונזקים שנגרמו מחשיפה לשמש.יש לו יכולות מתקדמות לאבחן כמה היבטים בעור ולספק תמונה רחבה של מצב העור העכשווי.

ד"ר אינס וורנר, צילום: רפי דלויה

המכשיר מאפשר מעקב אחר מצב העור של המטופל על פני זמן. כלומר, ניתן לבצע מספר בדיקות לאותו מטופל לאורך תקופה. הנתונים נשמרים בתיק דיגיטלי עבור כל מטופלת. בתיק  רואים את כל הבדיקות הקודמות שנערכו למטופלת וכך אפשר לעקוב אחר ההתקדמות והשינויים במצב העור של המטופל עם הזמן. זה מאפשר מעקב ארוך טווח וטיפול יעיל ומותאם יותר.ולהתאים את הטיפול בהתאם לנתונים בתיק המטופל ולשינויים שחלו לאחר המלצות טיפול.

המכשיר מבוסס בינה מלאכותית אשר סורק בצורה דיגיטלית את 2 השכבות העליונות של רקמת העור, מנתח את הממצאים הקליניים ויוצר הדמיה מוחשית של כל נזקי העור שדורשים התייחסות.

כיצד המכשיר פועל:
אור אדום – מעודד קולוגן עוזר לאיסוף ומיצוק האור להחדרת לחויות.
אור כחול – אנטי בקטריאלי, הורג בקטריות הגורמות לאקנה, ומפחית פעילות אקנה בעור.
אור ירוק – טיפול מדכא מלנין מטפל בפיגמנטציה, כתמי שמש, עוזר בהפחתת אדמומיות .

אפקט חום – עוזר להחדרת לחוויות ומיצוק העור.
מסאג'ר – מאיץ זרימת דם וחמצן לרקמה הפגועה והעייפה. מעודד אלסטיות וגמישות בעור.

מכשיר אנלייזר, צילום: באדיבות אופטרה לונדון

אופן השימוש בו:

בסגירת מעגל עם פסי הכסף (היד צריכה לאחוז טוב במכשיר ולעטוף את פסי הכסף שבתחתית המכשיר) מופעל הרטט במהלך כל הטיפול יחד עם האורות.שימוש באורות : עד ארבע דקות כל אור, לא על בלוטת התריס עצמה אלה מסביב. אור כחול אנטי בקטריאלי לשימוש יחד עם תרחיץ לפנים חלב פנים או כל תמרוק של ניקוי.אור אדום לאיסוף ומיצוק לשימוש יחד עם כל קרם לחות או סרום עשיר בלחות.

מכשיר סגור, צילום: באדיבות אופטרה לונדון

חיסכון בעלויות:

המכשיר מאפשר אבחון מדויק יותר של בעיות העור, מה שעשוי לחסוך  בעלויות של מוצרים וטיפולים יקרים שלא בהכרח יעילים. טיפול יעיל וממוקד יותר – מכיוון שהמכשיר מזהה במדויק את בעיית העור, ניתן לטפל בבעיה הספציפית באופן ממוקד ויעיל יותר המותאם אישית ולא בזבזני.