עמוד הבית » שינויים בעור בעקבות החורף ובעקבות שינויי מזג האוויר

שינויים בעור בעקבות החורף ובעקבות שינויי מזג האוויר

צילום: pexels
לכל הגברים שעדיין מתגלחים בסכין גילוח, אמנם אנחנו תמיד אומרים שהגילוח מהווה פעולת הנשלת תאים מתים וחידוש נפלאה,אך יחד עם זאת פעולה זו הופכת את העור לרגיש יותר ומגורה יותר ובמיוחד בעונה קרה ויבשה , מה גם שכך או כך בתקופה הזאת העור נוטה להיות רגיש אם לא מטפלים בו כראוי.

סכין הגילוח חושפות את העור והופכות אותו לרגיש ונוטה להתייבשות ובעל עור מגורה.

כמה טיפים ממני אליכם הגברים המתגלחים וגם המזוקנים:

היפרדו מהאפטר שייב –  במשך מאות שנים נהוג היה לחשוב שמי קולון הם חלק בלתי נפרד מהגילוח, אז זהו שלא- המדע והטכנולוגיה התקדמו ואיתם גם המוצרים. במידה והאפטרשייב מבושם ומכיל אלכוהול הוא יגרה את העור עוד יותר ויהפוך אותו לרגיש, אדמומי ומאוד לא נעים למגע. לכן, אני ממליץ קרם לחות עם גורמי לחות טובים, נטול צבע ובישום יכול בהחלט להתאים. הוא יעשיר את העור בלחות, ישקם וירגיע.

צילום: pexels

התזת בושם האם כדאי ? מתי ואיפה ?

מיותר להתיז בושם על הפנים, ריכוז האלכוהול הגבוה מגרה את העור מאוד ! את הבושם יש להתיז בנקודות דופק וחום, הרחק ממקומות מועדים לפורענות הכוונה בפנים, צוואר וגב כף היד.  במקום זאת רצוי  להתיז את הבושם מאחורי האוזניים ,שורש כף היד, בנקודות הדופק במרפקים ואפילו בקרסול מסתתרת לה עוד נקודת חום. פיזור נכון של הבושם בחלקי הגוף ישמור על עור לא מגורה ועמידות יותר טובה של הבושם.

בעלי זקן 

הקפידו על מריחת לחות גם בזקן כדי לשמור זקן מטופח ורך.

צילום: pexels

שתו מים!

גברים וגם נשים – את העור לא מלחחים רק מבחוץ אלא גם מבפנים, שתיית מים של 8-12 כוסות ביום ולעיתים גם יותר במידה מתאמנים אינטסיבי או עובדים פיזית (כי מוציאים יותר נוזלים ) תשפר את נראות העור בצורה נראית לעין תוך 30 יום. תבדקו אותי, צלמו לפני ואחרי ! חשוב לחלק את כמות המים ביום בפעימות ולא לשתות הכל במכה אחת זה לא בריא.

מוזמנים להתייעץ איתי גם באינסטגרם ולשאול שאלות.

@asaf clinic

ומצרף לכם קישור:  https://www.instagram.com/asaf__clinic/?igsh=MTc4MG82c2kyYmlqaA%3D%3D&utm_source=qr

מאת אסף אלחרר