עמוד הבית » איזה ברז מטבח הכי מומלץ? – המדריך למתבלט

איזה ברז מטבח הכי מומלץ? – המדריך למתבלט

צילום:FREEPIK
כחלק מהשיפוצים שרבים מאתנו בוחרים לעשות במטבח, עלינו גם לבחור ברז מטבח חדש, והשאלה היא איזה ברז מטבח הכי מומלץ? כפי שקורה לגבי כל תחום אחר בעידן שבו אנחנו חיים, גם כאשר מדברים על ברזים לכיור המטבח מדברים על תחום כמעט אינסופי ועל מגוון אדיר של אפשרויות.

לכן נשאלת השאלה הטבעית: איך בוחרים ברז מטבח ואיזה נתונים צריכים להשפיע על ההחלטה? בבואכם לבחור בין מגוון רחב של ברזי מטבח כדאי יהיה לענות תחילה על השאלות הבאות:

  • התקציב – האם יש תקציב ברור מבחינתכם לברז המטבח החדש שבו אתם מעוניינים? זו נקודה חשובה כי טווח המחירים מאוד גדול. אפשר למצוא היום ברז ברבור למטבח במחיר של כמה מאות שקלים, אך ניתן למשל גם למצוא ברז מטבח נשלף במחיר גבוה יותר שעשוי להגיע לאלפי שקלים.
  • הצבע – יש היום אופציה לקנות לא רק ברז מטבח בצבע כסוף ומסורתי, שכן בפועל, היום ניתן לקנות גם ברז מטבח שחור, לצד ברזי מטבח מזהב ומבצעים אחרים.
  • הצורה – האם יש לכם העדפה מבחינת ברז מטבח ברבור? או שאולי אתם רוצים לראות רק ברזי מטבח נשלפים?
  • הייעוד – האם תרצו, למשל, ברז למילוי סירים או ברז שיהיה לכם קל לבצע בעזרתו פעולות אחרות?

איזה ברז מטבח הכי מומלץ על ידי המומחים בתחום?

אין ספק שכאשר מדברים על ברזים לכיור המטבח, צריך גם לבדוק מה אומרים אנשי המקצוע בתחום. ניתן לראות שהיום רוב האינסטלטורים, שבסופו של דבר מגיעים כדי להתקין או לתקן את הברזים השונים בבית הלקוחות, ממליצים על ברז חמת. למעשה, רוב אנשי המקצוע המומחים בתחום טוענים שמבין האפשרויות הישראליות של ברזי מטבח, ברז חמת הוא זה שמעניק את הטוב ביותר גם ביחס של מחיר אל מול האיכות. המומחים בתחום טוענים, בין היתר, שכתוצאה מכך שהמים בישראל מלאים באבנית ואבץ, הרי שברזי חמת מתאימים להם יותר. הם פחות נסתמים ולכן העמידות שלהם גבוהה יותר ביחס לאופציות אחרות.

לצפייה בקטלוג ברזי מטבח באתר JBEIRUTY.

מהם היתרונות ברז מטבח נשלף?

כאשר מדברים על סוגים פופולריים של ברזי מטבח בישראל, אי אפשר שלא להזכיר את הברזים השלפים. למעשה, היום כמעט בכל דירה ניתן למצוא ברזים נשלפים וזה לא במקרה, שכן יש לבחירה הזאת כמה יתרונות ברורים:

  • הנוחות בשימוש – ברזים נשלפים הם ברזים שאפשר להשתמש בהם בקלות רבה למטרות שונות.
  • ניקיון פשוט – עם ברזים נשלפים אפשר לקנות הרבה יותר בקלות את הכיור ואת השיש כולו.
  • מודרניות ועיצוב – יש היום ברזים נשלפים יפים ובעיצובים שונים, כולל ברזים כסופים וצבעוניים.

חשוב לקחת בחשבון שגם במקרה של ברז נשלף, יש אפשרויות שונות ומגוונות ולכן צריך להתאים את הברז לכיור ולמטבח כולו.

ברז מטבח מתוצרת הארץ או מיובא מחו"ל

לבסוף, כמובן שאפשר להבין מדוע קיימת גם דילמה בין ברז ישראלי ובין ברז שמיובא מחו"ל. חשוב להבין שאין על השאלה הזאת תשובה אחת נכונה, אך יש גורמים שונים שכדאי לקחת בחשבון. למשל, במקרה של ברז נשלף מיובא מאיטליה, ברוב המקרים נזכה ליהנות לא רק מאיכות טובה, אלא גם מעיצוב מרהיב ואלגנטי במיוחד. לכן, רגע לפני שרוכשים ברזי מטבח, צריך לחשוב האם גם העיצוב חשוב או רק הפונקציונאליות. כפי שראינו, ברזי מטבח הם עולם ומלואו ולכן רצוי גם להיעזר בקטלוג של אפשרויות כדי לראות במה אתם בוחרים. אין ספק שמדובר על השקעה שתוכיח את עצמה, כי ברז איכותי יחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה