עמוד הבית » איך למצוא אורתופד מומלץ?

איך למצוא אורתופד מומלץ?

צילום: pixabay
לפעמים, עוד יותר מהמצב הרפואי שתקף אותנו בהפתעה, מלחיץ יותר למצוא את הרופא המומחה שיטפל בנו. לא מדובר בתהליך פשוט כמו שאנחנו יודעים – יש לוודא שהמומחה אכן מומחה כפי שהוא מצהיר, שברשותו ניסיון מספק, שמאחוריו שפע של המלצות וביקורות, ועוד. אותו הדבר נכון גם לגבי רופאים אורטופדים מומלצים שתפקידם להחזיר את הזרימה לתנועת הגוף שלנו, ללא כאבים ואי נוחות.

כך נמצא רופאים אורטופדיים מומלצים

אז איך מוצאים רופאים אורטופדים מומלצים ומעולים? משקיעים ומתאזרים בסבלנות, זה הסוד! ובפועל, יש חמישה דגשים עיקריים שכדאי לעקוב אחריהם בעת החיפושים:

  • ביקורות והמלצות – בדרך כלל כשפונים לרופא מומחה עושים זאת רק לאחר חיפוש אחר ביקורות והמלצות ממטופלים ומטופלות מהעבר. למרבה המזל, האינטרנט מלא בטקסטים כאלו שנכתבו מניסיונם של אחרים, ויעזרו למצוא את האורתופד הטוב ביותר באזורכם, כזה שאף מתמחה בבעיה הרפואית שאתם סובלים ממנה.
  • מוניטין, ניסיון, וותק – אלו שלושה קריטריונים חשובים מאוד כשמחפשים רופא מומחה מכל תחום. אלו, מעידים על יכולתו של הרופא המומחה לפתור כל בעיה שהיא. רק תחשבו מה עלול לקרות אם תבחרו רופא שאינו מחזיק בניסיון מספק חלילה. את כל אלו אפשר לברר דרך ההמלצות, ואף להיכנס לאתר האינטרנט של המרפאה המדוברת בכדי לראות תעודות, סיפורי הצלחה ועוד.
  • הפנייה – לאחר שמצאתם מומחה או שניים שעשו עליכם רושם מעולה מתוך הביקורות, הגיע הזמן לקפוץ לבקר אצל רופא המשפחה. זאת מהסיבה שאי אפשר לקבוע תור אצל אורתופד מבלי לקבל הפנייה לכך מרופא המשפחה. ניתן להגיע לתור אצל רופא המשפחה עם רשימת ההמלצות שלכם, ולבקש הפנייה לאחד הרופאים שבה.
  • למצוא מומחה בהתאם לבעיה שסובלים ממנה – לא תמיד אנחנו מחפשים אורתופד רק כדי לפתור כאבי גב. לעתים, יש צורך בניתוחים של ממש – החלפות ירך וברכיים, וניתוחים אחרים שנחשבים די מסובכים. כאן כבר יש לקבל הפנייה אל רופאים אורטופדים מומלצים שגם מומחים בביצוע ניתוחים כאלו ואחרים. כדי למצוא את המומחים הללו יש לבצע בסך הכל את אותם צעדים ולברר היטב מהו ניסיונם של הרופאים שהעלה החיפוש, מהי מידת שביעות הרצון של מטופלים, ומהו אחוז ההצלחה של ניתוחים שביצעו אותם רופאים.
  • יחסי אנוש – מלבד המקצועיות, הוותק והניסיון פרמטר חשוב נוסף בבחירת רופא מומחה, הוא יחסי האנוש שלו עם המטופלים. הרי לא נרצה להגיע לרופא שלא נחמד אלינו, שלא נותן לנו הסברים מפורטים בנוגע להליכים שונים עלינו לעבור ושאינו סבלני כלפינו. כשאנחנו לא מרגישים בנוח עם הרופא שמולנו, בחלק מהמקרים נרצה לוותר על הטיפול ולהזניח את הבעיה הרפואית בטענה שהיא כנראה תעבור מעצמה, מה שכמובן – לא נכון בעליל.

רופא מומחה בלחיצת כפתור אחת

מרגיש שזה חתיכת תהליך ארוך למצוא רופא מומחה, נכון? על אחת כמה וכמה כשמדובר על רופאים אורטופדים מומחים – יש כל כך הרבה מהם בכל רחבי הארץ, עד שזה נראה בלתי אפשרי להגיע לרופא הנכון והמדויק עבורנו. ובכן, לא עוד! כיום ישנם פורטלים המאגדים רופאים מומחים מכל התחומים, המאפשרים בלחיצת כפתור אחת להגיע לרופא מעולה באזורכם.

אז מה עליכם לעשות? רק להכין כוס קפה טוב, להישען לאחור, להיכנס למערכת מציאת רופאים ובתוך כמה דקות יעלו בפניכם תוצאות החיפוש, שורה של מומחים ומומחות מעולמות הרפואה השונים. היום זה קל יותר מתמיד, כך שאין כל סיבה להזניח את הכאבים המוזרים שאתם מרגישים כבר כמה ימים, או להתעלם מהתחושה הלא ברורה שמלווה אתכם.

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה