עמוד הבית » אין טעויות -מארז טיפוח פנים לפי שלבים

אין טעויות -מארז טיפוח פנים לפי שלבים

Beauty BOX צילום: סשה דובינסקי
מארז ה - Beauty BOX עוצב במראה צעיר, רענן ואופנתי המכיל שלושה מוצרים היוצרים שגרת טיפוח נכונה ומהירה לפני כל יציאה מהבית.

המוצר מגיע במארז בעל שלושה מוצרים היוצרים אפקט הייחודי כל אחד , ושלושתם יחדיו יוצרים את המראה המושלם! ניקוי, לחות, זוהר

SKIN BRUSH  – clean 

פילינג המבוסס על קריסטלים זעירים, שנועדו להחלקת מרקם העור. הפילינג מסיר תאים מתים ומותיר את העור חלק, רך, רענן ומוכן לקליטת המרכיבים הפעילים בקרם שיימרח אחריו. כמו כן, לאחר השימוש בפילינג ניכר שיפור במראה האיפור שיונח עליו.

צילום: סשה דובינסקי

 ENRICH CREAM – moisit

קרם לחות המזין את העור לאחר הסרת התאים המתים מכיל אלוורה, תמצית מלפפונים, חומצה היאלורונית ומרכיבי לחות. קרם לחות עדין ואיכותי, נטול חומרי צבע וריח.
מותיר לאחר המריחה תחושה קרירה ומרעננת

צילום: סשה דובינסקי

GLOW – glam

קרם בעל חלקיקים זוהרים המעניק ברק וזוהר לעור הפנים מכיל חלקיקי פיגמנט זוהר (זאת בנוסף למרכיבי הלחות) המעניקים מראה של שימר על כל אזורי העור שנמרחו. נותן לעור ברק טבעי ומראה רענן, נראה גם מבעד למייק אפ. מעולה לבילויים ואירועים, אם כי ניתן להשתמש בו ביומיום, כדי לקבל מראה קורן יותר לאורך כל יום.

צילום: סשה דובינסקי

לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה ביופור: "בחורף רמת הלחות בעור יורדת, ותחלופת תאי העור והתחדשותם הטבעית הופכת לאיטית יותר, הדבר פוגע במראה העור ובבריאות שלו. השימוש בפילינג קריסטלי, משלים את פעולת הניקוי של העור, ומסייע להסרת התאים המתים."

מחיר: 160 ש"ח, כל מוצר באריזה מכיל 15 מ"ל

להשיג אצל הקוסמטיקאיות, לאיתור:www.getbeauty.co.il

נסיינית המערכת: קופסת הקרטון המהודרת הגיע עם שליח, פתחתי את האריזהראיתי את המוצרים ומגן ראש, התחלתי להתנסות במוצרים, המוצרים נוחים לעבודה כי הם מסודרים לפי סדר נכון ונוח לגשת למוצרים ולא לשכוח אזשהו קרם, הזנת העור אחד  ממוצרי החובה לטיפול ביתי ושמירה על העור. הארז זהו צעד אחד קדימה לקידמה. אז ניקיתי, הסרתי תאים מתים ובסוף מרחתי לחות העור יותר משובח ומבריק.