עמוד הבית » אריאלה ביוטי מציגה סדרת טיפוח חדשה פורצת דרך בעלת פטנטים ייחודיים

אריאלה ביוטי מציגה סדרת טיפוח חדשה פורצת דרך בעלת פטנטים ייחודיים

צילום: יחצ
מומחית האנטי אייג'ינג, אריאלה אמרוסי - בעלת מכון ''אריאלה ביוטי'' המוביל את ענף הקוסמטיקה הפרא-רפואית בישראל עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות - ״ההייטק של הקוסמטיקה״, משיקה סדרת מוצרים חדשה.

הסדרה, שמגיעה במעטפת של קטלוג מרשים ומעוצב, היא מעין הגשמת חלום עבור אריאלה, שבמשך 35 שנה מטפלת בנשים מכל רחבי הארץ, וניקזה את כל הידע המקצועי והניסיון שצברה לסדרת המוצרים הנוכחית.

במרוצת השנים הציבה אריאלה סטנדרטיים חדשים בתחום הקוסמטיקה הרפואית בישראל, והיא מעניקה טיפולים מתקדמים ופתרונות יעילים לבעיות עור, חיטוב ומיצוק הגוף, מיצוק פנים וקו הלסת וטיפולי אנטי אייג'ינג, וכן טיפולי הסרת שיער בלייזר.

סדרת המוצרים החדשה – ה"ACTIVE COSMETICS", מתמקדת באישה המודרנית – העסוקה, העמוסה, התזזיתית, שצריכה לדאוג למראה מטופח וצעיר בין משימה למשימה. התכשירים מיועדים למריחה אחד על השני ללא זמן המתנה ביניהם, מה שחוסך זמן יקר.

צילום: יחצ

הסדרה כוללת 14 מוצרים שונים ומשלבת אלמנטים מעולמות האסתטיקה והיופי, עם חדשנות והתפתחות טכנולוגית. הצמדות לקידמה היא עקרון מנחה אצל אריאלה, מה שהוביל לסדרת המוצרים הפנטסטית הזו.

מבחינת אריאלה, דרך המוצרים היא ממשיכה בקו של מתן טיפול נקודתי ויעיל, משולב בחומרים פעילים, עם קו מוצרים,המותאמים אישית לכל סוגי העור ומבטיחים תוצאות מקסימליות.

צילום: יחצ

אחד המוצרים הבולטים בקטלוג החדש הוא קרם רטינול למראה אחיד, צעיר ומרענן.הקרם מכיל רטינול בשילוב חומצה היאלורונית, המגבירים את קצב ייצור הקולגן ואלסטין בעור, ובו זמנית מגבירים את רמת הלחות בעור, ומעשירים את עור הפנים בנוגדי חמצון, המזינים ומסייעים לתאים להתחדש. זהו תמצות של התהליך השלם שמעכב בסופו של דבר את הופעת הקמטים על עור הפנים.

צילום: יחצ

התהליך כולו נעשה כמעט ללא גירוי יתר לעור הבוגר ותוך שמירה על שיקום ולחות העור לאורך כל תקופת הטיפול. לקרם יתרונות רבים, אבל בואו נדבר על התוצאות – נשים שהשתמשו בקרם מדווחות על תוצאות מדהימות.

"מראה עור הפנים שלי השתפר פלאים תוך שבועיים של שימוש בתכשיר. העור נראה רענן וצעיר יותר, אני מאוד מרוצה מהקרם", מספרת תמר, אחת הלקוחות.

צילום: יחצ

הרטינול הוא ללא ספק אחד הכוכבים של השנים האחרונות בתחום הקוסמטיקה הרפואית, כאשר בעצם מדובר בתצורה מסוימת של ויטמין A.האפקט שלו על הפנים הוא מיידי ובולט במיוחד ביעילותו, עד שמאוד קשה להתעלם ממנו. מעבר לעובדה שהרטינול יבהיר לך את עור הפנים, ונחשב בפי מומחים ׳גהץ הקמטים המוצלח ביותר שלא כרוך בהזרקות'. יש להימנע מריכוז מוגזם, שעלול לגרום לעור להתקלף. אריאלה ממליצה על כמות של לא יותר מ'אפון'.