עמוד הבית » אמן חושים בפתח תקווה – אסף סלומון

אמן חושים בפתח תקווה – אסף סלומון

צילום: FREEPIK
צריכים אמן חושים בפתח תקווה? אסף סלומון הוא אמן חושים בפתח תקווה והסביבה שיסובב את האורחים שלכם במופע אומן חושים משוגע לגמרי, עם הפתעות, צחוקים, קסמים, משימות, אביזרים, קריאת מחשבות, טפלתיה וכל מה שצריך להיות במופע אומן חושים מקצועי!

הזמינו עוד היום אמן חושים בפתח תקווה ברמה הגבוהה ביותר בארץ – אסף סלומון, מחלוצי תחום אומנות החושים בישראל ואחד מאומני החושים והקוסמים המוערכים במדינה, שנודע בניבוי שתי מערכות בחירות והשתתף בעשרות תוכניות טלוויזיה!

איפה מוצאים אמן חושים בפתח תקווה

רוצים לדעת איפה מוצאים אמן ושים בפתח תקווה? בדיוק איפה שמוצאים אמן חושים בבני ברק ובדיוק איפה שמוצאים אמן חושים : כאן! באתר של אסף סלומון המופיע בכל הארץ כבר מעל 15 שנה עם אחד ממופעי החושים הכי מדהימים ומהנים שנראו במחוזותינו!

תחום אומנות החושים נחשב תחום חדש יחסית בעולם, בטח מול תחום הקוסמות המסורתית והוא נודע בעולם רק מלפני 15 שנה. אסף סלומון היה מחלוצי התחום בישראל ובין הראשונים שהעזו להופיע עם מופע אומן החושים שלו שנחשב אז בזמנו פורץ דרך ושערורייתי. " איך בכלל אפשר לקרוא מחשבות?", " הוא בטח רק מאחז עיניים!" אלה היו חלק מהתגובות על המופע באותם ימים אך עברו מאז הרבה מים בירדן וכיום תחום אומנות החושים הוא אחד התחומים הכי פופולריים לא רק בישראל אלא בכל העולם כולו.

אז אם אתם רוצים להביא לאירוע שלכם אומן חושים בכיר ומקצועי שראה כבר הכל ועשה הכל, יש לכם רק אופציה אחת והיא להזמין את אסף סלומון: אמן חושים לאירועים : בפתח תקווה, רמת גן, בני ברק וכל הארץ אשר מנוסה מאוד בהופעות במגזר החרדי, הדתי והחילוני ומול קהל של ילדים, בני נוער ומבוגרים וכל קהל מקבל את המופע המותאם אליו.

" קשה למצוא אמן חושים בפתח תקווה? דווקא לא!"

אוקיי, פתח תקווה היא לא תל אביב אבל אפשר למצוא אמן חושים בפתח תקווה בקלות היום. הארץ קטנה וכל האומנים מגיעים לכל מקום בארץ בו מתקיימות הופעות ומזמינים אותם. יש אמנים שלא מגיעים לערי הפריפריה למשל אך אסף סלומון חרש את הארץ לאורכה ולרוחבה ולא מהסס להגיע לאף מקום ובעל ניסיון הופעות רב באזור המרכז, בבני ברק, רמת גן ופתח תקוה שם הוא מופיע בפני קהל מעורב, קהל ספציפי מאחד המגזרים שציינו קודם, מנחה אירועי חברה ומעלה את מופע אומן החושים שלו במתנסים, אולפנות, בתי ספר, אולמות אירועים, אודיטוריום ובכל מקום בו מותר להתקהל לפי מגבלות התו הסגול בתקופת הקורונה ובכל מקום אחר לפני ואחרי שהקורונה תיגמר

" חיפשתם אמן חושים בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון!"

אסף סלומון הוא אמן חושים בפתח תקווה בעל שם ומוניטין המעלה מופע קוסמות ואומנות חושים לילדים המשלב הומור, סיפורים פיקנטיים מההיסטוריה ומתקופת התנ"ך, הסברים מדעיים על הצורה בה המוח שלנו עובד בקטעי אומנות חושים ומנטליזם ואם אתם רוצים לדעת עוד על שיטת פעולה זאת אתם יכולים להזמין את אחת מסדנאות הקוסמות ואומנות החושים של אסף או לקרוא על כך עוד כאן באתר. חייגו עכשיו או השאירו פרטים לגביי הזמנת אמן חושים בפתח תקווה לאירוע המשמח הבא שלכם: ברית, יום הולדת, בר מצווה, שבת חתן, אירוע פרטי ואירוע עסקי כאשר המשותף לכולם הוא שבכל האירועים הללו הקהל יושב על קצה הכיסא או עומד בציפייה לראות מה יקרה! אסף מעביר שני סוגי מופעים: מופע קלוז אפ על הבמה ומופע מעבר בין השולחנות ומתקיל את האורחים הכי מצחיקים שהוא מוצא, מביך אותם בגילוי מחשבותיהם וניחוש הדברים שהם עומדים להגיד או לעשות ומשתמש בכל טריק אפשרי הקיים בספר אומנות החושים: קריאה קרה, זריזות ידיים, ריחוף, קריאת מחשבות, הזזת חפצים ועוד שורה ארוכה של תרגילים וקטעים שבנה במיוחד למופע ועבד עליהם במשך כל הקריירה הארוכה שלו.

אמן חושים בבני ברק, אמן חושים בתל אביב, אמן חושים בפתח תקווה – סלומון אסף

חושבים להביא אומן חושים לאירוע הבא לכם? אל תהססו להתקשר או להשאיר פרטים, ההופעות מתקיימות גם בתקופה הזאת בכל אולם העומד בתנאים! כל משפחה אמיצה מספיק לקיים אירוע דווקא בתקופה הזאת, כל הכבוד לה! אי אפשר לעצור את החיים ולמה שילידכם יפספס יום הולדת ואולי אפילו שתיים. במיוחד נכון הדבר לגביי קיום אירוע בר מצווה. עשרות אלפי ילדים שציפו כל כך לאירוע מהנה וכייפי באולם עם הכיתה והמשפחה לא זכו לכך. כיום רבים מבינים שאי אפשר יותר להישאר בבית ולהפסיד את הילדות של הילדים שלנו! היום תחום האירועים מוסדר וכבר עובד כמה חודשים לפי כל התנאים, כך שמי שלא יודע זאת או חושב שאין אירועים בכלל בתוקפה זו טועה, יש אירועים ובקנה מידה גדול אפילו פשוט צריך למצוא את האולמות ואת המקומות שעשו את ההתאמות והשיגו את אישורי התו הסגול!

אסף סלומון ממשיך לשמח משפחות, ילדים והורים בכל הארץ ומופיע היכן שניתן, מצליח להכניס אפילו את נושא הקורונה בהומור למופע ותהיו בטוחים שעניין חבישת המסכות נרתם לטובת המופע שלו בקלות! תהיו אמיצים ואל תוותרו על החוויות והזיכרונות של הילדים שלכם! קיימו אירוע והזמינו אליו דווקא את האטרקציה הכי משמחת ומהנה כאשר קוסם ואומן חושים היא אופציה לא רעה בכלל!

" לא מבינה איך הוא עושה את זה!"

נכון, לא צריך להבין כדיי ליהנות! סוד הקסם של קוסמים ואומני חושים הוא בדיוק באלמנט המסתורי הזה. אם הקהל היה יודע איך בוצע הקסם או תרגיל המחשבה הריי הוא לא היה נהנה ממנו… תפקידו של אומן חושים הוא ליצור הסחות דעת, לקרוא את שפת הגוף וצורת ההליכה של האדם העומד מולו, לשתול במוחו מסרים, מספרים ומילים כך שאותו אדם המשתתף בקטע יאמין שהוא עצמו הגיע לדברים לבד בעוד למעשה בפועל אומן החושים, אם הוא טוב מספיק, הצליח לחדור אל התת מודע שלו ולשתול את המסרים לפני כן. נדרש כישרון אדיר, מיומנות וניסיון רב כדי להצליח ערב אחרי ערב ואירוע אחרי אירוע להצליח 'לעבוד על מאות אנשים בבת אחת ואסף סלומון עושה זאת בלי למצמץ!

מוזמנים לקרוא המלצות, חוות דעת וביקורות של אורחים שלקחו חלק במופע באתר ולצפות בווידאו מפרגן של אומן החושים הראשון והמוביל בכל העולם, אורי גלר, שם הוא חולק מילים מפרגנות לאסף סלומון, קולגה ואמן חושים שהוא מעריך מאוד בעל יכולות נדירות לכבוש את הקהל בדיוק כמוהו.

אז השתכנעתם לקיים אירוע למרות הכל? השתכנעתם להזמין אומן חושים כי זה מופע מקורי, מצחיק ומדהים? השתכנעתם להזמין את אסף סלומון כי הוא אומן החושים הכי טוב בישראל? עדיין לא? מוזמנים להשאיר פרטים וננסה לשכנע אתכם בכל זאת… : )

שיהיה רק טוב ונתראה רק בשמחות. בהצלחה, מזל טוב ולהתראות!