עמוד הבית » אמנית פופ ארט בינלאומית השיקה אתר ציורים

אמנית פופ ארט בינלאומית השיקה אתר ציורים

צילום גל עמר
מה משותף להודו, טאייוון ,ירדן, תורכיה, ברזיל, פרגוואי, קולומביה, בריטניה, גרמניה, איטליה, דובאי, פורטוגל, ספרד, הולנד, סין, בלגיה, יפן, צילה, מרוקו, שבדיה, סלובקיה, איחוד האמירויות, בריטניה, קנדה, קוריאה, ארגנטינה, בחריין, רוסיה, סינגפור, מקסיקו, צרפת, תאילנד, ארה"ב, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ניו זילנד ועוד ועוד מדינות בעולם...

שבחודש האחרון בכולן התפרצה מגפת הקורונה אז גם מכל המדינות האלו רכשו בחודש האחרון איורי פופ ארט דיגיטליים של גל עמר, ממעצבים, עיתונים ואתרי אינטרנט, חברות טקסטיל וגופים רבים נוספים ועד אנשים פרטיים המשתמשים באיורי המחשב שלה למטרות מגוונות.

עד לתקופה האחרונה גל ציירה פופ ארט רק במחשב וכאמור מכרה תמונות דיגיטליות רק דרך סוכנויות למכירת תמונות בעולם. אך לאחרונה, לאחר שנחשפה למספר אמנים מובילים שהטמיעו את האיורים הדיגיטליים שלה בעבודותיהם החליטה להתחיל לצייר פופ ארט לא דיגיטלי, על קנבס, בשילוב מספר יכולות אומנותיות נוספות: מציור "רגיל" עם מכחולים, דרך שילוב של הדפסים שונים ועד שימוש בairbrush , ספריי גראפיטי, תבניות מיוחדות שהיא בונה בעצמה ועוד שיטות מגוונות וייחודיות לה.

צילום גל עמר
צילום גל עמר

התכנון המקורי היה תערוכה גדולה, ואז הגיעה הקורונה ושינתה תוכניות כי הרי אסור להתקהל. אז במהלך מהיר גל הקימה אתר מכירות בו ניתן להתרשם, להנות ואף לרכוש מעבודותיה.
כל ציור הוא יחיד במינו. בודד. קיימים אמנם ציורים דומים, אך אין אחד זהה למשנהו. כל ציור, גם אם הוא חלק מסדרה, מקבל טוויסט ושינוי כדי שהרוכש יהיה בעלים של ציור ייחודי, כאשר הרוכשים אף מקבלים תעודה המוכיחה שיש ברשותם ציור מקורי ויחידי של גל.

אם אתם מעצבים בית או משרד חדש או רוצים שדרוג משמעותי לסלון או לחדר השינה…האתר של גל הוא לחלוטין הכתובת עבורכם.

צילום גל עמר
צילום גל עמר

גל רכשה את השכלתה הפורמלית בעיצוב עוד בשנות ה 80 הרבה לפני הפוטושופ ואפליקציות העיצוב, בארץ: במכללת גורן שבצפון ובארהב: ב Parsons School of Art and Design ו NYU שתיים מהאוניברסיטאות היוקרתיות בעולם,

במשך שנים עבדה במספר משרדי פרסום מובילים כארט דיירקטור ובהמשך במספר חברות עיצוב/טקסטיל כשהעיצובים והאיורים שלה מתנוססים על מוצרים רבים ומגוונים.

כמעריצה מושבעת של אנדי וורהול וריי ליכטנשטיין גל בחרה לצטט משפטים מפיהם "שרצים איתי בראש שנים", כאשר חברת שאטרסטוק, בנק הצילומים/איורים הדיגיטלי הגדול בעולם, בחר בה כאחת מתוך שבע מהמאיירים הבכירים בעולם כדי שיתנו טיפים למאיירים הצעירים לגבי אומנות המשקפת אירועים חדשותיים.
לא רק שבחרו את גל בין שבעת המובילים….היא גם פתחה את הכתבה ובחרה לדבר על איוריה בעקבות תופעת ME TOO.
https://www.shutterstock.com/blog/tips-illustrate-current-events

באתר של גל, בחלק מהציורים, ניתן לצפות גם בתהליך הציור.
https://galpopart.com/product/crying/
https://galpopart.com/product/spanish-2/
https://galpopart.com/product/pizza-girl/
https://galpopart.com/product/and-the-land-will-be-quiet/

צילום יחצ

תגובות 9

הוספת תגובה