עמוד הבית » אתר סטנדאפ – סוף סוף יש כזה דבר!

אתר סטנדאפ – סוף סוף יש כזה דבר!

צילום: יחצ
אז סוף סוף זה כאן ויש כזה דבר, שמחים ונרגשים לספר שנפתרו הבעיות של חובבי הסטנד אפ קומדי, וחלקכם לבטח שואלים את עצמכם איזה בעיות יכולים להיות לחובבי הז'אנר ומה כל כך מורכב?! אז נסביר...

מכירים את זה שלוקח זמן למצוא מערכון סטנדאפ בין קטלי היוטיוב והרשתות החברתיות, או סרטון חדש שרק יצא לאוויר העולם? אז יש לזה פתרון!

מכירים את זה שאתם לא מצליחים למצוא כרטיסים להופעת סטנדאפ? או מתברברים בין משרדי הכרטיסים השונים הפזורים ברשת? אז יש גם לזה פתרון!

מכירים את זה שאתם רוצים להזמין סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית לאירוע פרטי ואתם לא ממש סגורים מי פנוי, איפה, כמה עולה לנו ומאיפה בכלל מתחילים? אז כן חברים יקרים, גם לזה יש פתרון!

פורטל סטנדאפיסט – זה המקום שבו יפתרו כל הבעיות לצרות שלכם בכל הקשור לתעשיית הקומדיה המקומית, ועכשיו להסברים על קצה המזלג לפני שאתם הולכים להיקרע מצחוק.

פורטל סטנדאפיסט – הבית של הסטנדאפ באינטרנט

במידה ואתם לא מכירים אז בקצרה כמו שכתוב "הבית של הסטנדאפ באינטרנט", מקום אחד שמרכז את כל מה שאתם רוצים, חולמים או מבקשים לדעת על תעשיית הסטנדאפ קומדי המקומית בארצנו הקטנטונת.

צפייה ישירה

האפשרות למצוא כל סטנדאפיסט בישראל בלחיצת כפתור ולצפות במערכוני הסטנדאפ החינמיים שלו או שלה שרצים ברשת, האפשרות לרכוש כרטיסים און ליין בזמינות מידיית, או להזמין את הקומיקאי/ת להופעה בעבור אירוע חברה פרטי, היא פתרון מעולה שבאמת עושה את החיים קלים הרבה יותר לצרכני הסטנדאפ ואשר הם, הרי תסכימו איתנו שלא פשוט לאתר ולמצוא מערכונים חדשים שמסתובבים ברשת, וכל זאת תוך כדאי קפיצה בין פלטפורמת סטרימנג אחת לבין רשת חברתית אחרת.

ומה עוד…

כרטיסים להופעות

החלק המשמעותי והעיקרי שבשבילו מרביתנו הגענו עד הלום, אז באתר סטנדאפיסט ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של הופעות המתקיימות ברחבי הארץ מדן ועד אילת במחירים שנמוכים משמעותית מאלו שתמצאו בין משרדי הכרטיסים השונים הפזורים ברשת, בניגוד למשרדי כרטיסים אחרים ברשת אשר נוטים לקחת צד ולפרסם אך ורק הופעות כאשר יש להם איזה שהוא אינטרס כלכלי, בפורטל סטנדאפיסט ניתן למצוא דווקט גם הופעות חינמיות אליהם תוכלו להגיע, כגון: מרתון הסטנדאפ בבללייז ירושלים המתקיימים מדי שבוע, מרתון הסטנדאפ באנדמן תא שמארח במה פתוחה עם מגוון גדול של סטנדאפיסטים מכל הארץ ועוד רבים וטובים.

אין ספק שאם יש משהו שאתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו באתר זה מרתונים של סטנדאפ המתקיימים ברחבי הארץ הן אם בתשלום והן אם בסמגרת במה פתוחה בפאבים שכונתיים, אחד מהליינים המובילים אותו ניתן למצוא הוא הליין של הזואה הקומדי בר שהינו מועדון הסטנדאפ הגדול והמצליח של תל אביב שלבטח אתם מכירים אם הגעתם לכאן, המרתון של חזון המתארח ברחבי הארץ בבמות שונות כמו בכפר יונה, אשקלון, נתניה ועוד, המרתון של הסטנדאפיסט שי חדד שגם הוא נחשב לליין מצליח מאוד בחיפה המארח סטנדאפיסטים מכל הארץ ועוד מגוון גדול ורחב של ליינים במסגרת מרתון סטנדאפ המחכים לכם באתר.

הופעות לאירועים

מתכננים אירוע חברה? מסיבה פרטית? יום הולדת? או סתם בא לכם להזמין את הח'ברה ולחגוג עם סטנדאפ בהופעה פרטית ואישית שהיא רק שלכם? גם זה אפשרי ובאמצעות פורטל סטנדאפיסט החיים הרבה יותר קלים גם בזה, האפשרות של שיחה אישית עם מפיק מקצועי ומיומן שעבר קילומטרז' בחיים בעסקי ה ש' ויודע לעשות את ההתאמות הנכונות של הסטנדאפיסט לאופי האירוע הוא דבר שלא מובן מאליו, לפני יציאתו לאוויר העולם של האתר האופציה של הזמנת סטנדאפ לאירוע פרטי היה דבר מסורבל וקשה, החל מבחירת הסטנדאפיסט בהתאם לתקציב, ואיפה בכלל מחפשים ומוצאים סטנדאפיסט מבין כל כך הרבה שנמצאים בתעשיית הבידור המקומית, אז בגדול גם לזה יש פתרון, ואפשר להוריד פאניקה!

ואיך אומרים אצלנו…אין טוב ממראה עיניים.

אז אתם מוזמנים לבדוק את האתר בעצמכם והליקרע מצחוק, רק תזהרו לא להתמכר!

אתר סטנדאפיסט: https://standupist.co.il