עמוד הבית » בורקס עראייס מהצומח וחטיפי בורקס

בורקס עראייס מהצומח וחטיפי בורקס

חטיפי בורקס גבינה עם זיתים של בונז'ור צילום סטודיו אסם
בונז'ור משיקה סדרת מוצרים במקפיא - חטיפי מיני בורקס לאפייה ביתית בארבעה טעמים אהובים: תפוחי אדמה, גבינה, פיצה וגבינה זיתים.בנוסף פיתחה בונז'ור בשיתוף פעולה ייחודי עם טבעול: בורקס עראייס מן הצומח - בורקס צמחוני מבצק עלים פריך ובמלית טעימה ומתובלת. כל המוצרים מגיעים קפואים ומיועדים לאפיה בתנור הביתי, ללא כקושי.

הסדרה החדשה של בונז'ור פותחה לאחר תהליכי חשיבה ומחקר רבים. הסדרה מאפשרת לצרכנים ליהנות מהמומחיות של בונז'ור בעולם המאפה.

יש  להוציא מהמקפיא ולהכניס לתנור וליהנות ברגע מריח אפייה שכבר יביא את כל המשפחה לשולחן. כמו כן, לטובת הצרכנים הצמחוניים ומפחיתי הבשר, פותח לראשונה ובבלעדיות, מוצר  המושק לראשונה בישראל: בורקס עראייס מן הצומח מוצר ביתי והצמחוני.

בורקס העראייס משלב את המומחיות והניסיון העשיר של בונז'ור בתחום המאפים – יחד עם הידע ועמדת ההובלה של טבעול בתחום תחליפי הבשר מן הצומח. בורקס מספק מענה גם למגמה הגוברת של הפחתת צריכת הבשר ומגמה זו תופסת תאוצה בשנים האחרונות, הן מנימוקים בריאותיים והן משיקולים סביבתיים הקשורים במחיר האקולוגי שגובה תעשיית הבשר.

עראייס צמחוני של בונז'ור צילום סטודיו אסם

כיום , אנו עדים להפחתה בצריכת הבשר: גם מי שאינם עוברים לתזונה צמחונית מלאה, נוטים יותר ויותר לשלב מנות חלבון מן הצומח בארוחות שלהם. על פי הנתונים למעלה מ – 10% מהישראלים מגדירים עצמם כצמחונים או טבעונים וכ-30% מהישראלים מגדירים את עצמם כמפחיתי בשר.

קטגורית מוצרי בצק קפוא מגלגלת כיום בשוק הישראלי מחזור שנתי של כ- 390 מיליון ₪ ונמצאת בצמיחה של כ- 24% במצטבר. במהלך תקופת הקורונה, ניכר כי היה גידול של כ-30% בקטגוריה, מול תקופה מקבילה אשתקד.

לדברי אפרת זיסמן, מנהלת שיווק בונז'ור, "במהלך תקופת ההסגר, נוצר מצב בו יותר ויותר משפחות החלו להכין אוכל ביתי טעים ומפנק ולהנות ממנו. לכן, החלטנו לתת מענה לצרכנים דווקא בקטגוריית המוצרים הללו על מנת להמשיך ולתת לצרכן את החוויה המוכרת והאהובה של מאפה טרי, טעים ומפנק בבית בקלות ובלי מאמץ. וכל זאת כמובן מבלי להתפשר על איכות המוצר והטעם המנצח. בורקס העראייס הצמחוני שפותח עם טבעול – זכה לציוני טעימה גבוהים במיוחד והוא המוצר הראשון מסוגו שפונה לקהל יעד רחב המחפש אחר תחליפי בשר טעימים וקלים להכנה. אנו בטוחים כי סדרת המוצרים החדשה תעניק לצרכנים פתרון נהדר לארוחה טעימה בזמן הכנה קצר."

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית / בד"צ בית יוסף

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה