עמוד הבית » גלי את סוד הנעורים שלך לקראת ט"ו באב.

גלי את סוד הנעורים שלך לקראת ט"ו באב.

WrinkX צילום חלי פרידמן
לקראת ט"ו באב זו הזדמנות לעצור לרגע באוטומט החיים ולזכור כמה אנחנו אוהבים וכמה אוהבים אותנו, ובעיקר כמה חשוב שנאהב את עצמנו ונטפח את המראה שלנו.

חברת "סוד הנעורים" – חברה ישראלית המתמחה במוצרים דרמה-קוסמטיים פה בשבילך כדי שתיראי במיטבך תמיד ובט"ו באב בפרט.

המוצרים מורכבים מ-11 סוגי פירות וירקות טריים הידועים בתרומתם לשיקום העור וטיפוחו וביכולת להעניק לו זוהר, חיוניות  ולהגן עליו מפני נזקי הסביבה.

החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים לטיפול, טיפוח ושיקום בעיות עור שונות כמו סבוריאה, פסוריאזיס, עור שמנוני של בני נוער כמו אקנה, או לחילופין בעיות עור יבש במיוחד, ובנוסף גם מוצרים לטיפולי אנטי-אייג'ינג טבעיים וחדשניים.

בימים אלה השיקה "סוד הנעורים" קרם חדש וייחודי  (ה"רינקס", ) WrinkX לאפקט ומענה מיידי לבעיות בעור. (ה"רינקס"  ) WrinkX מכיל נוסחה חדשה להחלקת העור ומחיקת קמטים, ומעניק מראה עור צעיר ורענן.

המוצר מכיל כ- 50% מרכיבים טבעיים  וחומצה הילאורונית , חומרי גלם הידועים בתכונותיהם לעידוד ויצור הקלוגן והאלסטין והמשפיעים על מראה העור, גמישותו ובריאותו.

ייחודו של המוצר הוא באפקט "דאבל מכניזם"!! השגת תוצאות מידיות יחד עם עבודה לטווח ארוך. בטווח הקצר – המוצר מותח את הקמטוטים באופן מיידי למראה עור חלק וצעיר, שנמשך עד ל-8 שעות. בטווח הארוך מרכיבי המוצר מעודדים ייצור קולגן ואלסטין שדוחפים  את הקמט מלמטה כלפי מעלה, כך שהוא מתיישר עם הזמן.  הקרם מציג תוצאות ללא שינוי צבע העור או קילופו, לא פולשני, מיועד לגברים ולנשים לטיפול יומיומי. מחיר 440 ₪.

צילום חלי פרידמן
צילום חלי פרידמן
צילום חילי פרידמן

קרם ה"רינקס" נמכר גם בגרסה מוקטנת WrinkX TOGO, מכיל 5 מ"ל ומגיע בצורת משאבה, לנשיאה בתיק האישי או לנסיעות ומחירו 250 ש"ח.

ניתן לרכוש את מוצרי חברת "סוד הנעורים”  אצל קוסמטיקאיות מובילות, רופאי עור, בבית הטבע "פניני טבע"  באזוה"ת שילת (מודיעין) ובבתי טבע בלעדיים (לבדיקת בית הטבע הקרוב למגוריכם יש להתעדכן באתר החברה).

ניתן גם לרכוש את המוצרים באתר האינטרנט  www.secretofyouth.co.il