עמוד הבית » דרמת המתח זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי"

דרמת המתח זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי"

MrRobot_S4_Vert_Textless_KeyArt_
"מר רובוט" ("Mr. Robot"), סדרת המתח של רשת USA ואולפני "יוניברסל" שנוצרה על ידי סם איסמעיל ("Comet", mecoming"), חוזרת בעונה רביעית שתעלה ב-HOT HBO.

"מר רובוט" לא רק גרפה אינספור פרסים נחשבים, בהם שני פרסי "גלובוס הזהב", שני פרסי "אמי", שלושה פרסי בחירת המבקרים ואת פרס ה"פיבודי", אלא גם כיכבה בראש רשימת "הסדרות החדשות הטובות ביותר" במגזינים "רולינג סטון", "אנטרטיימנט וויקלי" ו"טיוי גייד".

את הסדרה מובילים זוכה האוסקר רמי מאלק ("רפסודיה בוהמית"), שאף גרף את פרס ה"אמי" על תפקידו בסדרה, ולצדו זוכה "גלובוס הזהב" (על תפקידו) כריסטיאן סלייטר ("רומן על אמת")

עלילת "מר רובוט" עוקבת אחרי אליוט (מאלק), האקר ניו יורקי צעיר שסובל מהפרעת חרדה חברתית ומגויס על ידי אנרכיסט מסתורי המכנה עצמו "מר רובוט" (סלייטר) לארגון מחתרתי בשם "אף-סוסייטי". אלא שעד מהרה הוא מגלה שדברים רחוקים מלהיות כפי שהם נראים.

העונה ישובו לככב גם קרלי חייקין ("פרברי הגיהינום", "השיר האחרון"), גרייס גאמר (בתה של מריל סטריפ וכוכבת "אימה אמריקאית" ו"חדר החדשות"), פורשיה דאבלדיי ("קארי"), מייקל כריסטופר ("ריי דונובן"), די.בי וונג ("פארק היורה"),

מרטין וולסטרום ("קוד 100") וזוכה שני פרסי ה"אמי" בובי קנאווייל ("ויניל", "משמרת שלישית", "וויל וגרייס").

חמשת פרקי העונה הרביעית ששודרו עד כה בארה"ב ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO החל מה-10 בנובמבר (ב-21:00), ופרקים 6 ואילך ישודרו בשידור שבועי בסמוך לארה"ב החל מיום חמישי ה-14.11.

ימי חמישי ב-22:00, ב-HOT HBO

 

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה