עמוד הבית » הבריאות של התינוקות שלנו

הבריאות של התינוקות שלנו

דר פישר סדרת אלכוג'ל צילום-יעל האן
הורים לתינוקות רכים עושים כל מאמץ לשמור על ההיגיינה סביב התינוק. ההורים מקפידים על הפרטים הקטנים כגדולים – הרתחת הבקבוק, ניקוי יסודי של הרצפה בבית ואפילו חיטוי שלטי הטלוויזיות והידיות בדלתות.

לשמירה על ההיגיינה וניקיון יש חשיבות מכרעת בהימנעות מהדבקות במחלות שונות. בתוך כך, גם בפעולת ההחתלה אותה אנו נדרשים לבצע מספר פעמים ביום, יש צורך להגן גם על עצמינו כמו גם על התינוק.

בעת הצורך להחליף לתינוק חיתול יש לוודא גם כי משטח ההחתלה נקי והיגייני וגם כי הידיים נקיות. לאחר מכן מבצעים את הסרת החיתול והשלכתו לפח בתוך שקית סגורה. בשלב זה חשוב להקפיד שוב על שימוש באלכו-ג'ל על מנת להשמיד את החיידקים שהצטברו על הידיים בתהליך הסרת החיתול וכן על מנת לא להעביר אותם אל התינוק. כעת ניתן לשים על התינוק את החיתול החדש והנקי ללא חשש.

פעמים רבות פעולת ההחלפה מבוצעת מחוץ לבית, בקניון, בגן או ברכב. לכן מומלץ לשאת תמיד בתיק את הציוד הדרוש להחלפת החיתול באופן מהיר וכמובן היגייני וסטרילי.

בבית: משטח ההחתלה הינו המקום המרכזי בו מתבצעת פעולה החלפת החיתול של הזאטוטים. ברגע הסרת החיתול המשומש, נחשפות הידיים לחיידקים וזיהומים. מובן וברור כי לא ניתן להשאיר את התינוק ללא השגחה על מנת לשטוף ידיים בין החיתול המשומש לבין החדש. על כן, מומלץ להחזיק בהישג יד בקבוקון לחיץ של אלכו-ג'ל בכדי לחטא את הידיים לפני שלוקחים ליד חיתול חדש.

בחוץ: ניקוי משטח ההחתלה הוא הכרחי גם כשאנו נמצאים בבית, ועל אחת כמה וכמה כשאנו נמצאים במקום ציבורי. במשטח זה קיימת הצטברות של חיידקים ולכן חשוב לנקות אותה היטב טרם שמים את התינוק עליו. מגבוני האלכו-ג'ל האנטי בקטריאליים של ד"ר פישר קוטלים 99.99% מהחיידקים.

בדרכים: אלכו-ג'ל היא הדרך הנוחה והיעילה ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כשאנו נמצאים בטיולים, בדרכים או בשטח. מקומות בהם אין מים וסבון זמינים בקרבת מקום, מהווים אתגר לשמירה על ההיגיינה והבריאות. מומחי בריאות קובעים: ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על-ידי שמירה על היגיינת הידיים. בקבוקון אלכו-ג'ל מוקטן, המגיע גם עם כיסוי סיליקון בצורות שונות אותם ניתן לתלות על כל תיק, יכול להיות יעל למקרים אלה.

אלכוג'ל בקבוקון גרגרים
צילום יעל האן

ועכשיו חדש: ד"ר פישר משיקה אלכו-ג'ל בייבי TO-GO – ערכה מסיליקון המשלבת אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות לאיסוף החיתולים המשומשים של התינוק. הערכה מהווה פתרון זמין ונוח ביותר לשמירה על ההיגיינה בכל יציאה מחוץ לבית ביחד.

המוצר החדש זכה בפרס העיצוב של ארגון האריזה העולמי, World Packaging Organization (WPO), בתחרות שהתקיימה בין יצרנים מכל רחבי העולם. השופטים בחנו 321 מוצרים מ-36 ממדינות שונות ברחבי העולם אשר הגישו מועמדות לתחרות האריזה העולמית, WorldStar Awards 2020. בין המוצרים בתחרות היו מוצרים מתחום האלקטרוניקה, משקאות, אוכל, בריאות וטיפול אישי, משק בית, יוקרה, עיצוב, רפואה, תרופות ועוד.

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

אלכוג'ל סדרה והדמיה תיק
צילום יעל האן

ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

הוספת תגובה

הוספת תגובה