עמוד הבית » המותג האוסטרי SPORTALM בקולקציית קיץ

המותג האוסטרי SPORTALM בקולקציית קיץ

המותג האוסטרי SPORTALM למילוס וסט פוך פרחוני צילום יחצ חול
המותג מציג קולקציה מגוונת לאביב-קיץ 2020 המבוססת על מספר ליינים מרכזיים

הגנים הסודיים
ליין זה מציג מראה עם נגיעה רומנטית הבא לידי ביטוי בשני קונספטים החוזרים בליין: הדפס פרחוני על גבי רקע כהה בשילוב סגול והדפס חייתי בשילוב שחור-לבן וכתום. לליין זה אוריינטציה ספורטיבית מעודנת המשדרת צללית מחויטת ומתקשרת בבירור לטביעת החותם של המותג – הדהוד של צבעים חזקים עם הדפסים בולטים וחומרים חדשניים, נטולי קמטים היוצרים מראה מסודר וטבעי.

המותג האוסטרי ספורטאלם למילוס ז'קט פרחים
צילום יחצ חול

אהבה מתחת למים
ליין זה מציע ללקוחות שילוב של סגנונות פנאי ועיצובים זורמים דומיננטיים ומרשימים. בדים במגע מתכתי מנייר והדפסים מרשימים המושכים את העין, בדים פונקציונאליים, הדפסי שרשרת ולוגו המתמזגים בפלטת צבעים ססגונית – אבקת רוזה, פסטל, נענע וטורקיז, בנזין וסגול, אלמנטים ייחודיים המשלימים את המראה המהפנט.

קצב האוקיינוס
הליין מפרש מחדש את המראה הימי הטיפוסי בדרך חדשה ומרעננת ומתגרם אותו לקונטקסט המודרני. בהשפעת הפרשנות המחודשת של המראה הימי על ידי שאנל, הוא חוצה את הגבולות מסגנון ימי שמרני למראה חדש ורענן. הסגנונות שקועים ב-DNA של Sportalm ומצטיינים באלמנטים של פסים, הדפסי ים, בדים וגזרות קלילות ואווריריות המדגישים את הרעיון של לבוש לשעות הפנאי. ניתן לראות פרטים הממוקמים בצורה חכמה כמו נצנצים ופייטים ואלמנטים שובבים וצבעים משלימים כמו אדום ותכלת, גווני לבן ואלמנטים מעודנים נוספים.

המותג האוסטרי SPORTALM למילוס עליונית פסים שחור לבן טי שירט
צילום יחצ חול

לחלום
נושא הליין משקף את האווריריות והקלילות של הקיץ. המוקד כאן הוא על נשיות וקלילות ההוויה. הליין אוורירי, ערמומי וחולמני במיוחד המשלב רעיון של חלוף בהקיץ בשמש הקיץ החמה.

הידרנג'אה היא לב הנושא ומופיעה שוב ושוב בהדפסים או בתחרה באיכות גבוהה, הדפסים פרחוניים המדגישים את המוקד הרומנטי, גזרות וצורות המחבקים את קווי המתאר, בדים ורכבים וגמישים בצבעוניות רומנטית וקלילות הבאה לידי ביטוי בצבע הדומיננטי הלבן. אפקטים מטאליים בכסף ופריטים כמו אבני חן אלגנטיות המספקים מגע של זוהר. אידיאלי למסיבות גן או חתונות.

המותג האוסטרי SPORTALM למילוס עליונית פסים שחור לבן טי שירט
צילום יחצ חול

פרחוני ביותר
נושא אופנתי זה כולל צלליות בווריאציות צבעוניות חדשות, כשהרעיון המרכזי משקף את  ה- zeitgeist הנוכחי של קז'ואל חכם וגזרות נשיות. הבדים והתבניות זורמים ברכות, מכנסיים המגיעים ברוחבים חדשים מותאמים במכוון ליצירת מראה פיג'מה קיצי. אסתטיקה נשית טבעית חזקה הבאה לידי ביטוי באמצעות שילוב של גוונים עזים בהשראת Etro ו- Pucci עולה תמונה מוארת של האישה המודרנית.

המותג האוסטרי SPORTALM למילוס שמלה פרחונית
צילום יחצ חול

זן ספציפי
על ידי הרחבת מגמת הפנאי, כולל המותג טוניקת קלילות וחולצות אווריריות. ערכת צבעים רעננה המשלימה את הלוק הספורטיבי. שילוב בין סגנונות זורמים ובין אלמנטים ספורטיביים, סגנון חוף המודגש באמצעות חולצות קז'ואל ובגדים תואמים לחוף.

טווח מחירים: 600 ₪ – 2200 ₪

לינק לאתר- https://millos.co.il/he/

הוספת תגובה

הוספת תגובה