עמוד הבית » המתנה שמעולם שלא חשבתם עליה

המתנה שמעולם שלא חשבתם עליה

צילום באדיבות דורון שפירא
הנה שוב מתקרב הסיוט – אותו תאריך שקיוויתם שלא יגיע אבל כנראה שאי אפשר להתחמק ממנו, והוא כבר נראה באופק. זה יכול להיות יום הולדת עגול, יום נישואין, יום האהבה או אינספור תאריכים חשובים אחרים שאתם נוהגים לציין...ולהעניק בהם מתנה. אבל הפעם התאריך חשוב במיוחד – יום הולדת "עגול", חתונת הכסף...והמחשבות על המתנה שתקנו הופכות את שנת הלילה שלכם לחלום בלהות.

הרי אתם כבר המון זמן ביחד, ואת הכל כבר קניתם – גאדג'טים שנותרו ללא שימוש אחרי זמן קצר, צימר בצפון שהייתם בו כבר אינסוף פעמים, ולמרות שיש שם אחלה של ארוחת בוקר, אז…עוד פעם? יום פינוק בספא לא מרגש אתכם וארוחת ערב במסעדת שף הרי תישכח למחרת בבוקר.

אז אולי ניסע לאיזה יעד אקזוטי בחו"ל ? באסה, לא רוצים לחזור עם קורונה. סיוט, פשוט סיוט. מה עושים?

מה שעושים זה פשוט לחשוב קצת מחוץ לקופסא, ולקנות חוויה במקום חפץ. אבל לא סתם חוויה, אחת שהרושם שהותירה ישאר אתכם להרבה זמן, שתוכלו לשתף אותה זה עם זו, עם חברים, וגם ברשתות החברתיות (אם זו חוויה שאפשר לתעד אותה בצילום כמובן)

אני כבר רואה שאתם מתחילים לחייך, אז הנה משהו שירחיב לכם את החיוך – מה דעתכם על חוויה שתגשים למקבל אותה חלום ילדות ?

עכשיו אני כבר שומע אתכם שואלים את עצמכם איך אני יודע על מה בן או בת הזוג שלכם חולמים מילדות, ובכן…ישנו חלום אחד שהוא משותף לרוב האנשים, ולכן אני מניח שגם אתם חולמים אותו – החלום לעוף.

צילום באדיבות דורון שפירא

הדבר הכי קרוב למעוף שהגענו אליו עד כה הוא טיסה, ולכן חלק גדול מאוד מהאנשים חולמים, לא, לא לטוס, זה קל מדי, אבל להיות טייסים! אותם אנשים שכולם מסתכלים עליהם בהערצה ושמסוגלים להעלות את המכונות האלה לשמים כשהן מלאות באנשים ומטען, לנווט אותן בהצלחה ליעד ולהנחית אותם בשלום. נכון שגם אתם רוצים ?

אז כן, יש לכם, או לבני הזוג שלכם חלום ילדות להיות טייסים, אבל אחרי שפספסתם את ההזדמנות בצבא, הדחקתם אותו עמוק עמוק וויתרתם עליו. אבל למה בעצם?

צילום באדיבות דורון שפירא

אולי לא ידעתם, אבל האפשרות להפוך לטייסים קיימת גם באזרחות, ולאחר שתעברו קורס טיס אזרחי, תוכלו לקבל רישיון טייס פרטי ולהטיס בעצמכם מטוסים שבהם נמצאים בני משפחתכם, חברים, לקוחות…

אז מה עם המתנה אתם שואלים?

לאחרונה נפתחה האפשרות להעביר למתעניינים שיעור טיסה על מטוס קל, שבו יטיס מי שיגיע לשיעור מטוס אמיתי בהשגחת מדריך טיסה מיומן. את השיעור הזה ששמו "טייס ליום אחד" ניתן לרכוש כמתנה חווייתית ומרגשת לבני הזוג שלכם. כמובן שהחוויה גם תתועד כדי שהטייס החדש יוכל לשתף אותה. ואם יחליט לבוא להגשים את חלום הילדות שלו ולהצטרף לקורס טיס אזרחי, הרי השיעור הזה כבר יחשב לו כשיעור הראשון בקורס.

צילום באדיבות דורון שפירא

אז הנה – "טייס ליום אחד" היא המתנה שחיפשתם – מקורית, חווייתית, מרגשת ומגשימה חלומות ילדות. אפשר להירדם עכשיו.

דורון שפירא סקייטריפ צילום באדיבות דורון שפירא

כתיבה: דורון שפירא
מדריך טיסה והבעלים של סקייטריפ – הדרכת טיסה וטיסות חוויה בשמי הארץ.

הוספת תגובה

הוספת תגובה