עמוד הבית » הפאות שמעצב אלי כהן עוזרות לנשים להרגיש יפות ובטוחות

הפאות שמעצב אלי כהן עוזרות לנשים להרגיש יפות ובטוחות

צילום: יח"צ
עמותת "שלובות" עמותה ללא מטרת רווח המארגנת מפגשי תמיכה ועידוד לנשים חולות ומחלימות בסרטן הכולל שיתוף בחוויות ומתן ייעוץ מנשים שעברו מחלה דומה. בכתבה אשתף את הפעילות עם אלי כהן, מעצב שיער ופאות שהתנדב לעצב פאות עבור הנשים הללו.

העמותה התארחה בסטודיו של אמן השיער המוערך אלי כהן, במתחם "הבורסה" ברמת גן בהשתתפות אנשי תקשורת, ביניהן גם אחת הניצולות מהטבח בקיבוץ ניר עם, שמתמודדת לא רק עם מחלת הסרטן, אלא עם אבדן של כמה מבני משפחתה, ועם זיכרונות מחוויות מטלטלות ומשנות חיים.

מתוך הבנת האתגר הנפשי והפיזי בעקבות גילוי מחלת הסרטן, החליטו בעמותת "שלובות", בשיתוף עם אלי כהן להעניק בימים מורכבים אלה מעט נחמה ללב ופינוק לאותן נשים שעוברות את המחלה ובזמן הטיפולי כימותרפיה איבדו את שערן.אלי כהן מציע עבור אותן נשים שעוברות טיפולים, פאות בהתאמה אישית, המעוצבות בדיוק למידותיהן, והמבטיחות מראה טבעי כדי לעזור לאותן נשים להרגיש במיטבן, וידגיש את יופיין הייחודי וכל זה ללא עלות הכולל טיפול וסירוק הפאה.

צילום: יחצ

חשיבות השת"פ, להחדיר תחושות של עוצמה, אופטימיות ותקווה בקרב המטופלות, להזכיר להן שהן לא צועדות לבד במסע הזה ולהעניק להן ערך מוסף בתהליך ההחלמה. עמותת "שלובות" שואפת להעלות את המורל ואת איכות חייהן של הנשים המתמודדות במצב שאינו פשוט כלל. בנוסף, הרצון להעלות את המודעות למחלת הסרטן ולהדגיש את חשיבותו של אבחון מוקדם, שיכול, בסופו של דבר, להציל חיים.