עמוד הבית » הפתרון לשקעים מתחת לעיניים

הפתרון לשקעים מתחת לעיניים

צילום שרון ברנד
ד"ר אירנה שנדשטיין מציעה טכניקה ייחודית ועדינה לטיפול בשקעים עמוקים מתחת לעיניים שגורמים למראה עייף יותר ועצוב ומתבגר.

הסיבה להיווצרות השקעים היא מורכבת וקשורה גם, לאבדן נפח, וגם להידלדלות הרקמות הרכות עם הגיל. לעתים, נוצרות, גם שקיות מתחת לעיניים. חשוב להבחין בין שקעים עמוקים לשקיות שחורות.מילוי שקעים מתחת לעיניים נחשב לאחד האזורים המאתגרים לקבלת תוצאה טובה:

1.יש לבחור את חומר המילוי הנכון למאפייני האזור, לדוגמה חומצה היאלרונית צריכה להיות דלילה כי העור שמתחת לעיניים הוא דק ושקוף.

2.באזור מתחת לעין החומצה ההיאלורונית סופחת יותר מים ולכן נפחה “גדל” לרוב בשבועות הראשונים, לאחר המילוי. לעיתים החומצה ההיאלרונית מקבלת גוון תכלת.

3.לעתים נדירות נפח החומצה יכול לגדול גם חודשים אחרי הפעולה.לכן, מיומנותו של הרופא לתקן את השקע בדיוק במידה הנדרשת היא קריטית. לפיכך, גם בידיים המיומנות ביותר, יש לעתים צורך להמיס מעט מהחומר שתפח. מדובר פעולה פשוטה יחסית. ד"ר שנדשטיין מציעה לעבור את תהליך המילוי במספר טיפולים ובסבלנות כדי שייצא מדויק וטבעי .

צילום שרון ברנד

ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציעה מגוון טיפולים לשמירה על עור הפנים רענן החל מגיל 30.

ד"ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11‎, תל אביב 03-528-1383

נסיינית מערכת: מגע ידיה רכות כמשי, קולה העדין נותן את התחושה של רוגע זה בדיוק כך, אני מגיעה לקליניקה ד"ר שנדשטיין פותחת את דלתה בחיוך כובש ובעיניים זוהרות אני כבר מתמוגגת לנוכח הדמות הנעימה. שיחה קלה וד"ר לוקחת אותי לחדר הטפולים בודקת את עור הפנים ומסבירה מה נכון לעשות עבורי, כל התהליך נעשה בעדינות  מראה לי את קופסת המזרק אטומה ומקורית מאלחשת את האזור ומתחילים היא סופרת בשקט ובענווה והתהליך מסתיים, מקרבת אלי את המראה ומראה לי את השינוי כמובן שאני יודעת להמתין כשבועיים עד שהחומר נספג.

הוספת תגובה

הוספת תגובה