עמוד הבית » חברת אנוטקה, משווקת את מותג הג'ין הבריטי בארץ

חברת אנוטקה, משווקת את מותג הג'ין הבריטי בארץ

צילום: יחצ חו"ל
המותג השיק במסעדת קנדינוף מגוון סוגי ג'ין פרימיום בבלעדיות המופקים במזקקה ייחודית מסוגה בדרום אנגליה, היוצרים טעמים מאוזנים והרמוניים בעלי חותם ייחודי.

חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג', תשווק באופן בלעדי את מותג הג'ין הבריטי הבועט והצעיר Silent Pool, במקביל להשקתו במדינות נוספות בעולם. כחלק ממסע החדרת המותג בשווקים שונים, בחרו בהנהלת החברה את ישראל בהלימה מושלמת עם הרגלי הצריכה הגוברים של הקהל הישראלי לג'ין.

המגמה  בישראל הולכת ומתחזקת בשנים האחרונות בעשרות אחוזים בתחום האלכוהול.  בשלב זה יושקו בארץ שני סוגי ג'ין מובילים מהמגוון.
מותגSilent Pool הבריטי, הנו מותג פרימיום שזוכה להצלחה רבה ברחבי העולם. המותג הוקם על ידי איאן מקולוך וג'יימס שלבורן בשנת 2014,  על הקמת מזקקה מקומית בהשראת מזקקת ויסקי סקוטית.

צילום: פרטי

שני החברים החלו עם חוון ליצירת מזקקה בסמוך למקור מים מתוקים, תוך הפקת תזקיקים בעבודת יד אומנותית תוך שימוש במרכיבים מקומיים. Silent Pool Gin מיוצר באחוזת Albury ב-Surrey Hills, ממש ליד ה- Silent Pool, אגם יפהפה, מסתורי ויחיד מסוגו.

סוגי ג'ין 
RARE CITRUS- רייר סיטרוס
אלכוהול: 43%
תערובת יוצאת דופן של ההדרים הנדירים בעולם, יוצרת ה ג'ין מזוקק באופן טבעי ומיוחד במינו. שרבט לימון תוסס ותפוז מר מתוק מתאזנים, ואחריהם במהירות ערער אורן ותבלין מפולפל, עם נגיעות של הדרים.
מחיר מומלץ לצרכן :190 ₪.

צילום: נעמה משיח כהן

SILENT POOL GIN- סיילנט פול ג'ין
אלכוהול: 43%
24 צמחים אשר נבחרו בקפידה בשל ייחודיותם. כל הצמחים הבוטניים עובדים יחדיו כדי ליצור ג'ין רומנטי ומורכב. ארומות הדרים טריים ופרחים וסיומת חלקה המושגת בעזרת דבש מקומי קטיפתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 175 ₪.

צילום: פרטי

להשיג בחנויות, במסעדות ובברים נבחרים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה